Boiling Point - Road to hell

Permalänk
Medlem

hmmm, grafiken liknar stalker lite, man märker att de är föredetta medlemar i stalker teamet, fast stalker blir nog lite snyggare, vi får väl se

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Relik 📜

Spärrar till 200kb/s, dock.. Vill ha lite bandbredd kvar när ni gamar sätter igång.

Patchen gör sig förövrigt bäst på helt clean, ospelad installation, annars vägrar den uppdatera massa filer. Vägrade ändå uppdatera "Xenus.exe". Påstod att det var fel fil.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Fan är det med det här skit spelet.... Ska vapnet klicka efter 2 skott jämt eller??? Och ett jävla hackande hela tiden också... Hoppas dom släpper en fet patch snart

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Co Rolla
Fan är det med det här skit spelet.... Ska vapnet klicka efter 2 skott jämt eller??? Och ett jävla hackande hela tiden också... Hoppas dom släpper en fet patch snart

Ehm.. Kolla sidan innan.. Dom gjorde just det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Co Rolla: Att vapnet klickar är ingen bugg, ditt vapen är slitet helt enkelt. Laga det eller skaffa ett nytt.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pope
Co Rolla: Att vapnet klickar är ingen bugg, ditt vapen är slitet helt enkelt. Laga det eller skaffa ett nytt.

Vaddå slitet... varenda vapen klickar ju.... Är det nått man måste uppgradera??

Permalänk

Du ser ju vilken "wear" vapnet har. Det är procentchansen på om vapnet ska klicka. 50% innebär att varannat skott klickar. Tyvärr. Uppgradera med lvl4 på allt så ökar wear knappt nåt alls.

Visa signatur

Att skapa en särskild rökavdelning på en restaurang, är inte det lite som att skapa en egen pissavdelning i en pool?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Ehm.. Kolla sidan innan.. Dom gjorde just det

Ser massa länkar undrar vilken som man ska kolla =)?.. FÖr din patch som du la upp på ftp funkar inte =( "Invalid patch file" Vet nån vad man kan göra =S ?

/R

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Co Rolla
Vaddå slitet... varenda vapen klickar ju.... Är det nått man måste uppgradera??

Köp ett istället, dom är oanvända. Klickar aldrig.

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk
Citat:

Spärrar till 200kb/s, dock.. Vill ha lite bandbredd kvar när ni gamar sätter igång.

Patchen gör sig förövrigt bäst på helt clean, ospelad installation, annars vägrar den uppdatera massa filer. Vägrade ändå uppdatera "Xenus.exe". Påstod att det var fel fil.

Patchen som kommit ut är för USA's version, som inte har olika språk etc, så storleken på exe-filen stämmer inte överräns så man verkar få fel vid uppdateringen. Borde komma en EU patch snart. Har själv väntat med att köpa spelet tills en patch kommit.

Permalänk
Medlem

Det finns inget sätt att köra direct3d i Boiling Point?

Permalänk
Medlem

Kan man stänga av alla skuggor någonstans? Har en liten känsla av att det skulle göra ganska mycket.

Visa signatur

En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mymantheman
Patchen som kommit ut är för USA's version, som inte har olika språk etc, så storleken på exe-filen stämmer inte överräns så man verkar få fel vid uppdateringen. Borde komma en EU patch snart. Har själv väntat med att köpa spelet tills en patch kommit.

Men vafan, funkade ju för mig :S

Knepigt. Nåja.

Tänk som sagt var på att ha en helt clean install.

Patcjhen är dock sömst som sagt var, man fastnar i "Custom GFX"-menyn.

Visa signatur

Permalänk

Vad jag verkligen inte kan förstå är, man sitter och skapar ett (ganska avancerat) spel som detta, vilket säkert måste ha tagit minst ett år. (Min expertis vacklar dock inom ämnet)
Man sitter och programerar, gör texturer, modeller, röster etc etc... Men man kan fan inte ta ett par dagar max en vecka, att prova köra igenom spelet och se vad som behöver fixas ?

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Dom kanske började få slut på dollar och släppte skiten i hopp om att få in lite mer så dom kan sitta och bygga patchar senare... kanske

Permalänk

Förmodligen pressade distrubitören dem att släppa spelet så de kunnde få in sin deg. Dom har stor makt.

Permalänk
Medlem

Jahapp, då har man fastnat då. Eller inte fastnat kanske, utan lossnat.

Skulle besöka Don Nånting's mansion och kommer man närmare börjar det hacka som bara den. Sen försvinner marken och man faller rätt ner. Lite surt. Vet inte vad jag ska hitta på nu

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Förmodligen pressade distrubitören dem att släppa spelet så de kunnde få in sin deg. Dom har stor makt.

Hoppa?

http://www.boiling-point.net/

herregud?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Relik 📜

http://www.boiling-point.net/ har funkat bra förut..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.boiling-point.net/ har funkat bra förut..

jaså? könstigt..

Permalänk
Medlem

Har också trillat igenom marken. Men det var när ja skulle landa flygplanet. Drog igång motorn och lyfte igen, flög upp genom havsbottnen och planet exploderade:D

Visa signatur

Permalänk

Fick tag på en såndär asskön bandits-jeep. Men de bara försvinner hela tiden

Har förlorat 3 bilar på det sättet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Nåt ang releasen måste ju fan vara fel , spelet är inte klart.

Hur fan kan man sitta o jobba på att göra ett så grymt spel o sedan kasta bort det genom att släppa skiten oklar?

Finns så mycket buggar o skit som behöver fixas, sen småsaker som måste ökas för att det ska kännas roligare.

Dom hade väl nå ekonomiskt problem eller nåt...

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
Nåt ang releasen måste ju fan vara fel , spelet är inte klart.

Hur fan kan man sitta o jobba på att göra ett så grymt spel o sedan kasta bort det genom att släppa skiten oklar?

Finns så mycket buggar o skit som behöver fixas, sen småsaker som måste ökas för att det ska kännas roligare.

Dom hade väl nå ekonomiskt problem eller nåt...

När ett spel ger dig så pass mycket area att springa runt på och skapar en så pass ickelinjär speltillvaro, så är buggar att förvänta sig. Och såvitt jag kan förstår så håller de på med patchar och har redan släppt en, så vänta någon vecka till innan du dömmer spelet helt.

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

Jag menar inte bara buggarna , utan själva spelet i sig.

Varför inte förbättre ljudkvaliten lite? Bilarna låter ju o känns som bilarna som man laddar ner som addons typ till vissa spel.

Jag gillar spelet men om man satsar på att göra ett så grymt spel så varför inte försöka hålla det på topp?

Fysiken skulle kunna förbättras. Jag skulle inte påpeka detta om det inte irriterade mig. Jag vet många spel o jämföra med, så då märker man detta.

Köra in i en liten kartong i ex 100km/h o tvärstanna, köra på en tyglina som spänner ett tält o få tvärstopp. Finns mycket sånt som e lite, ja...

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taklampa
När ett spel ger dig så pass mycket area att springa runt på och skapar en så pass ickelinjär speltillvaro, så är buggar att förvänta sig. Och såvitt jag kan förstår så håller de på med patchar och har redan släppt en, så vänta någon vecka till innan du dömmer spelet helt.

Så om du köper en stor bil och inte får med t.ex ena framhjulet så skulle du anse det vara ok, för att det hjulet kommer på posten en vecka senare? Och kanske fungerar.
Betalar folk 4-500:- för ett spel så skall det väl vara spelbart tycker jag.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Amd 3700+ 2.2 @ 2.9, ocz 2x512 ddr @ 580, Asus A8N5X, 200gb sata2, 6800Xt:)
Dator2 Dell p4 2.8HT,256ddr2,40gb och ett 250watts nätagg.