World of Warcraft-tråden!

Permalänk

bloodscalp nere...

finns det ngt krisnummer man kan ringa vid sånna här tillfällen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Det är möjligtvis inte Daimx på Stormscale?

Nej Sneaky på Burning blade

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

HAHA kul att vi hade Onyxia nere på 23% iaf när skiten kände för att krascha.

Blizzard says nerf alliance.

Visa signatur

Corsair TX 850 ,Asus p6TD Deluxe, I7 920 , Corsair XMS3 DDR3 12GB , Asus Radeon HD7970, Intel 320 160gb ,Asus xonar essence stx

Permalänk

Verkar vara ena datorcentret som är drabbat. ungefär hälften av servrarna nere

Permalänk

Våran grupp hade precis wipat i baren i BRD, jag skulle byta dator.. stänger av på den ena, ska logga in på nästa.. får total panik.. tänkte att fan dom väntar på mig!!! så dog visst hela skiten precis samtidigt...
(ska aldrig byta dator mer om detta händer )

Visa signatur

Av skuggor skymd, bortom tid, borton rymd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sandraliner
Våran grupp hade precis wipat i baren i BRD, jag skulle byta dator.. stänger av på den ena, ska logga in på nästa.. får total panik.. tänkte att fan dom väntar på mig!!! så dog visst hela skiten precis samtidigt...
(ska aldrig byta dator mer om detta händer )

varför byta dator?:)

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
varför byta dator?:)

Sambon ville kolla på film, och det är bara 2 dator som är kopplade till TVn.. och jag orkade inte krabba, utan jag bytte snällt!

Hmf, inser nu också att jag är inloggad som sambon på Swec..

//VitoC

Visa signatur

Av skuggor skymd, bortom tid, borton rymd.

Permalänk
Medlem

Deras hemsida fungerar fint nu iallafall.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

rätt fet krash just nu!

Visa signatur

>>Gigabyte 8IPE1000-G|P4 Prescott 3.0Ghz|1x512Mb Kingston|1x80Gb WD 1x40Gb Samsung|Gainward 6600GT 256Mb
>>http://ystad-online.no-ip.com
>>ahlm@kattkiss.com

Permalänk
Medlem

Mm, det är serverrummet som har för hög luftfuktighet igen, eller nej, just ja,... det var råttorna som gnagt på kablaget igen

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Värdelöst, har de ingen form av backupsystem eller något liknande?

Permalänk

detta händer ofta? sparas allt? ..doomhammer nere med=/

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chamberlain
detta händer ofta? sparas allt? ..doomhammer nere med=/

Det var ett bra tag sen det hände senast.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

oja, är ju inte många timmars downtime per vecka. servercrash över alla servrar har inträffat en gång innan bara vad jag kan minnas.

Permalänk
Medlem

jag kommer inte in på deras sida nu iaf..datorn började pipa och gubben kunde inte stanna så jag loggade ut och startade om datorn, nu kommer jag inte in!:(

Visa signatur

"Varför googla när det finns folk som kan svara?"

Permalänk
Medlem

Sylvanas har inte gått ner idag.

Konstigt. vi klarade oss undan

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Kan jag få höra lite argument för och mot , priest respektive druid? (funderar på att rolla en)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Sylvanas har inte gått ner idag.

Konstigt. vi klarade oss undan

logga inte ut bara, login servern är nere med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stimmer
Kan jag få höra lite argument för och mot , priest respektive druid? (funderar på att rolla en)

Priest för : du kan göra instancer när du vill och några lvls innan andra pga att man alltidf behöver healers.

Mot: veka.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

druider: äger i masspvp (typ hillsbrad) tack vare instant moonfire och roots + instant travelform + stealthform

mot: ingen klar plats i en 5 manna grupp då de är en av 3 sekundära healers (horde side iaf).

Permalänk
Medlem
Citat:

Priest:

För: Hittar lätt grupp till instancer, bra pvp.

Nackdel: Ganska tråkiga/dåliga att sola med.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
druider: äger i masspvp (typ hillsbrad) tack vare instant moonfire och roots + instant travelform + stealthform

mot: ingen klar plats i en 5 manna grupp då de är en av 3 sekundära healers (horde side iaf).

Druider funkar då utmärkt som en primary healer, en druid som är restoration speccad healar bättre än en shadowpriest

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Druid
För: skön att sola med, uberbuffen ^^ & shapeshift, bästa ressen
Mot: Lång tråkig (enligt mig)

Priest
För: som sagt, får alltid plats i grupp även om dom är lite för låg lvl, hyffsade i pvp.
Mot: Jefla seg att lvl (kanske bara är jag iofs ), dålig solo. Easykill för rogues (stunlock/backstab)

Om jag skulle välja nån av dom skulle ajg lätt ta druid.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
Druider funkar då utmärkt som en primary healer, en druid som är restoration speccad healar bättre än en shadowpriest

de helar kanske lika bra. en res-speccad shaman helar bättre än en holy priest.
men grejen är att priest har fade, shield och diverse andra smågrejer som underlättar helandet :).
så nej till druid som mainhealer :).

Permalänk
Medlem
Citat:

men grejen är att priest har fade, shield och diverse andra smågrejer som underlättar helandet :).

Druid har ju talents som gör att healingen gör mindre threat osv, har själv en Shaman med som är res speccad, instant heal äger mot rogues ;D är lvl 49 med min shaman

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

En shaman är bättre på att heala men en priest är bättre påa tt hålla gruppen vid liv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av React_86
En shaman är bättre på att heala men en priest är bättre påa tt hålla gruppen vid liv.

perfekt slutsats

Permalänk
Medlem

Fan att servern skulle gå ner när man ahde 30k kvar till lvl 60 aja har bestämt mig för att bli lvl 60 ikväll hur sent det än blir.

Permalänk
Medlem

Jag som mage funkar perfekt som mainhealer, vad har man annars bandage till?

Permalänk
Medlem
Citat:

perfekt slutsats

Har haft druid många gånger som Main healer och det har funkat perfekt

Visa signatur