GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

Asså, Kan ingen skicka länk / film på hur man klara dan uppdraget ( <-- ) Så trycker när pilen är i ringen, Får jag några poäng nej? Vad står det bad? Jag trycker när pilen är ( <)-- så Får jag några poäng nej ? vad står det bad.. Jag bara trycker får jag några poäng nej ? "Dansuppdraget på beachen"

Permalänk

Jag vill köpa fetinghus. Hur man får man bäst ihop stora pengar?

Visa signatur

"Men bomfullisjutton knallfullirutton skuttom duttom oj fullisjutton!
Ja bomfullikatten ingen får fatt den,skutt den skratten hopp i rabbaten." -Refrägen till Alfons-Visan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marwinner
Jag vill köpa fetinghus. Hur man får man bäst ihop stora pengar?

Börja med inbrott tills du har 20-30 tusen.
Sätt alla pengar på en häst med högt odds.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk

Vart kan man ladda ner savade games till san andreas?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+, 2.6 GHz Winchester, 510W Chill Innovation, Asus A8N-SLI Deluxe, Kingston HyperX (2x512 matchad par), Seagate 200GB, XFX GeForce 6600 GT Dual-DVI, Thermaltake shark, PlextorPX-712A DVD brännare, 19" TFT Acer 12ms, Zalman S7700, Zalman Grafikkortsfläkt 3Dmark: 01: 21000 03: 10116

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Asså, Kan ingen skicka länk / film på hur man klara dan uppdraget ( <-- ) Så trycker när pilen är i ringen, Får jag några poäng nej? Vad står det bad? Jag trycker när pilen är ( <)-- så Får jag några poäng nej ? vad står det bad.. Jag bara trycker får jag några poäng nej ? "Dansuppdraget på beachen"

Du måste göra ett antal rätt i rad för att bad ska försvinna.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Hur långt in i spelet är det tills man får sig en fallskärm ? (jag är där när CJ fått uppnat en egen bilverkstad)

samt är det mycke kvar av spelet, eller börjar jag nå slutet ?

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Jag har ett gammalt Chaintech-moderkort, en AMD XP 1800+, 384 MB minne (SD-RAM tror jag), ett Sapphire Radeon 9700 klockat och moddat till ett Pro. Fyra HDD:s utan extra chassikylning etc. Min dator borde vara ett vrak, och det är den för det mesta, men inte i detta fallet.

Vad kör du för grafikinställningar då?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Du måste göra ett antal rätt i rad för att bad ska försvinna.

Jag gör rätt Första pilen men den säger ju bad ändå, pga av detta dumma uppdrag som inte går att klara på min dator :S Efterom jag tycker rätt. Så måste jag fuska ingen som har en savefil precis efter ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
Hur långt in i spelet är det tills man får sig en fallskärm ? (jag är där när CJ fått uppnat en egen bilverkstad)

Fallskärmen finns i den första staden. Går att få precis när du har börjat. Du letar bara upp den högsta byggnaden som finns, går i den och hittar där en orange ryggsäck. Ett hett tips är att spara den tills du börjar flyga, kommer bra till hands innan du har lärt dig att flyga inne i städerna.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Jag gör rätt Första pilen men den säger ju bad ändå, pga av detta dumma uppdrag som inte går att klara på min dator :S Efterom jag tycker rätt. Så måste jag fuska ingen som har en savefil precis efter ?

Nu var det förvisso ett tag sen jag gjorde det uppdraget, men du trycker väl på piltangenterna och inte de vanliga rörelseknapparna (wasd)?

Permalänk
Medlem

Sen måste man trycka när pilen är I ringen, inte före, inte efter utan precis när den är i ringen.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Två bilder:

Favorit motorcykeln
Planparkering - det stora var lite svårt att landa just där

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok

Du har nyss börjat ;). Om du trycker på Esc och väljer stats i menyn och sedan misc så får du fram hur långt du har kommit, ungefär 20% för dig just nu.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att det här liret är sjukt mycket svårare än tidigare spel?

Just kört några av uppdragen i början när man ska glida omkring på en motorcykel, först jagar man en annan jeppe på hoj, och sen ska man jaga ett tåg. Fick försöka flera gånger på båda uppdragen för att klara av dem...

Bah, vill ha lättare spel

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Tredje gången nu kan nån svara?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+, 2.6 GHz Winchester, 510W Chill Innovation, Asus A8N-SLI Deluxe, Kingston HyperX (2x512 matchad par), Seagate 200GB, XFX GeForce 6600 GT Dual-DVI, Thermaltake shark, PlextorPX-712A DVD brännare, 19" TFT Acer 12ms, Zalman S7700, Zalman Grafikkortsfläkt 3Dmark: 01: 21000 03: 10116

Permalänk
Medlem

Enda uppdragen jag inte klarat på första försöket är de dära man skulle hoppa med bilarna och när man skulle köra RC plan.

tycker nästan dom e för lätta uppdragen faktiskt

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av samurai
Börja med inbrott tills du har 20-30 tusen.
Sätt alla pengar på en häst med högt odds.

Inbrott ja, det togs ju upp i nått uppdrag att man kunde hämta en van och begå villinbrott. Får man hitta denna van på ute på gatorna eller kan man gå till något stålle på kartan? Förstod inte rikigt hur det skulle gå till.

Visa signatur

Ja bomfullikatten ingen får fatt den,skutt den skratten hopp i rabbaten." -Refrägen till Alfons-Visan

Permalänk
Medlem

Nån skrev vyligen om det..står på nån av de tre närmsta sidorna..har för mig att han nämnde nått om att den stog vid gymmet..

Visa signatur

jo..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kentucky
Nån skrev vyligen om det..står på nån av de tre närmsta sidorna..har för mig att han nämnde nått om att den stog vid gymmet..

Det har du rätt i, överst på sid29
Tack för hjälpen!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daniel_linkinpar

Tredje gången nu kan nån svara?

Det du söker finns redan i tråden på sidan 26.

Direktlänk: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5435559#post5435559

Permalänk
Medlem

är detta värt spel att köpa? kommer man ha många roliga speltimmar med det eller?

xbox lr pc ?

EDIT : det verkar ganska fult?
är det lika fult som VC lr snyggare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
är detta värt spel att köpa? kommer man ha många roliga speltimmar med det eller?

xbox lr pc ?

pc lätt pga kontrollen är så mycket bättre.
och ja de finns nog en del speltimmar i detta ja.
17 timmar har jag spelat det nu och klarat 25%

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fe|ix
Två bilder:

Favorit motorcykeln
Planparkering - det stora var lite svårt att landa just där

Vad är det där för motorcykel?
Hittar den inte på http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php
hmmm
Kommer den i något uppdrag så spoila inte det

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har gjort 22.46% på 22 timmar och 20 minuter. Gillar att pyssla om saker och inte stressa igenom alla uppdrag.

Visa signatur

Permalänk

Ar pa 65% ish nu, har bara ett uppdrag till sen vet jag inte vad jag ska gora riktigt.

Permalänk
Medlem

Snart 16 timmar speltid och 32% klart

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Vad är det där för motorcykel?
Hittar den inte på http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php
hmmm
Kommer den i något uppdrag så spoila inte det

Den heter FCR900, den finns i 4 modeller

Nedan kan vara spolier!

Dock är det redan nämnt i tråden + att det finns med i en trailer som visar samma sak.

Vad jag vet så förekommer den bara i ett uppdrag, då man åker bakpå en motorcykel som Smoke (?) kör genom staden.

Citat:

Från: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_sa_car_locations.txt
Info: 2nd fastest bike, 900cc, comes in 2 editions, naked and with full fairing also it can have 1 or 2 exhausts. I think its the Honda CB(F) 900

Utan kåpor, ena med ett utblås den andra med två.
Med kåpor, ena med ett utblås den andra med två.
Alla fyra modellerna.

Permalänk
Medlem

det som var roligast i alla gta spel var ju bara att glida runt och leka!
göra alla saker som man inte skulle göra

Permalänk
Medlem

Jag är så gott som klar med spelet..
Måste köpa en del småhus, och spraya på något ställe till.
Väldigt långttråkigt spel måste jag säga.
Känns som om man glider ifrån allt vad handling heter då och då.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Ok, den såg så gammaldags, kunde inte tro det var FCR900. Jag har bara kört PCJ600 och BF400 av "sporthojarna". Finns ju två till. Vilken är den absolut snabbaste/bästa acceleration.
Känns som PCJ600>BF400 men de andra vet jag inte.
NRG500 "ser" ju snabb ut.
http://www.gtawh.com/images/sa/car/nrg500.jpg

Edit: Nu fick jag länken till faq:n att funka, så nu ser jag att de rankar NRG-500 högt

Visa signatur