Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
nä, men va ja ville säga är att det är väldigt personligt, jag t.ex. är inte en sån som känner att "nu skulle jag haft kamran med" eller det gör jag väll, men när ja känner det vill ja inte ta det med en så pass dålig kamera som K750i har (bra för att vara mobilkamera, dålig för att vara digitalkamera). men det är högt personligt.

men saken återstår, amn bör nog känna på båda om man är tveksam.

Visst smaken är som baken...
Fast jag har rätt svårt att förstå, att du hellre skippar en bild än att ta en som ändå faktsikt är helt okej för att komma ihåg ett minne( beror på vad man jämför med iof men..)...

Permalänk

Välj 750i för jösse namn. Motorolas användargränssnitt är värdelöst.

Plus att 750i fungerar mycket bra som MP3-spelare. Spelaknappen är blixtsnabb och tryck och håll nere ljud upp och ner för att hoppa till nästa eller förra låten. 750i är fem år före Motorola. Ta bara en så snygg sak som att radion har RDS.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av network23
Välj 750i för jösse namn. Motorolas användargränssnitt är värdelöst.

Plus att 750i fungerar mycket bra som MP3-spelare. Spelaknappen är blixtsnabb och tryck och håll nere ljud upp och ner för att hoppa till nästa eller förra låten. 750i är fem år före Motorola. Ta bara en så snygg sak som att radion har RDS.

Sen när behövs rds i sverige? av de fem år jag haft det i min bilstereo har funktionen använts 1-2 ggr.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk

Som andra sagt, Razr är en mode telefon. Förutom att man bara kan ha ett nr per kontakt får jag säga att jag älskar telefonen. Snabbare åtkomst av t.ex. telefonbok än många andra mobiler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Som andra sagt, Razr är en mode telefon. Förutom att man bara kan ha ett nr per kontakt får jag säga att jag älskar telefonen. Snabbare åtkomst av t.ex. telefonbok än många andra mobiler.

man kan ha flera nummer per kontakt, har avhandlats i en del trådar här, t.ex. denna http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=46713...

finns en till större men orkar inte leta.

K750i= teknikfyld mobil
Razor V3 = mode mobil. en mobil för dem som vill ha en nalle med design, och som bara använder den till att ringa o sms:a, o ja, sånna personer finns. det är jag ett levande bevis för

GarmFighter: du behöver inte förstå vi tycker alla olika. jag använder den aparatt som sitter mellan öronen för att minnas. antingen ska det vara en knivskarp bild annars kan lika gärna hjärnan ta han om det. sån är jag

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Jag är nog mer ett mode offer än ett teknik offer men jag har bestämt mig för att ändå välja k750i före v3 då den andas mycket mer kvalite... blev positivt överaskad av hur det kändes att hålla i handen i affären.. tyvärr var känslan den motsatta med v3:an

Visa signatur

|| Lian Li || NF7-S rev2 || Barton 2500+ --> 2365mhz || SLK900 - Enermax 92mm || Corsair PC3200LL 1024mb || 9800pro 128mb --> 440/380 || 160gb SATA ||

Permalänk
Medlem

ja, viktigast är ju att det känns rätt för dig, det är vad det handlar om.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phaser
Jag är nog mer ett mode offer än ett teknik offer men jag har bestämt mig för att ändå välja k750i före v3 då den andas mycket mer kvalite... blev positivt överaskad av hur det kändes att hålla i handen i affären.. tyvärr var känslan den motsatta med v3:an

Det var en spännande åsikt Själv tycker jag det känns som att V3 håller riktigt hög kvalité med tanke på att den till största del är gjord i aluminium. Känns inte som någon plastleksak som många andra billigare mobiler gör. Har dock inte känt på K750 så hur den känns kan jag inte säga något om.

Givetvis är det precis som Jens säger. Så länge du är nöjd har det ingen som helst betydelse vad andra tycker.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Hedersmedlem

asså varför är folk så kåta i hur tunn motorola v3 är? skiten är ju bredare istället bredare än en vanlig telefon....

alltid lika roligt när det kommer in en kund o vill den där "tunna" telefonen...sedan frågar man dem om det är den breda telefonen de syftar på =D

Permalänk

Jag var faktist och kollade på båda idag. Tyckte Razor var redigt frän fast jag gillade inte knapparna. Tror det var färgen som jag inte gillade. Men K750i var verkligen inte dålig den heller. Gillade verkligen knapparna och hela fronten. "Bakdelen" var inte redigt lika bra, såg aningen plastigt ut men endå bra. Så det får nog bli en k750 för mig endå.

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
asså varför är folk så kåta i hur tunn motorola v3 är? skiten är ju bredare istället bredare än en vanlig telefon....

alltid lika roligt när det kommer in en kund o vill den där "tunna" telefonen...sedan frågar man dem om det är den breda telefonen de syftar på =D

Ska man ha telefonen i fickan vilket många har så är tjockleken betydligt viktigare än bredden. Av de telefoner jag har haft så är V3 helt klart den telefonen som enklast gått ner i fickan vilket man kan se som ett plus.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Citat:

Tycker synd om det företag som har dig som försäljare. Sen är den faktiskt inte så hemskt många mm breddare än andra telefon (ta gärna fram och mät). Tror tunheten och att den är så kvadratisk (och lite kortare än många konkurrenter) gör att den känns så bred.

Bästa telefon jag nånsin haft iallafall, beslutade mig för V3:an efter att ha fått låna hem en bunte telefon i den dyrare prisklassen.

Permalänk
Medlem

Idag hämtade jag ut min k750i från aircall... Verkar vara en mycket fin telefon. Jag porterad från mitt gammla abonemang till knock out. Undrar nu om mitt simkort inte kommer aktiveras förens numret har flyttats över?

Visa signatur

|| Lian Li || NF7-S rev2 || Barton 2500+ --> 2365mhz || SLK900 - Enermax 92mm || Corsair PC3200LL 1024mb || 9800pro 128mb --> 440/380 || 160gb SATA ||

Permalänk

Stämmer bra. Också porterat så. Från Aircall jag också?
Får man fråga vilket Aircall föresten?

Permalänk
Citat:

Du säljer inte så fasansfullt mycket, va?

Jag tänkte kolla in priser på K750i imorrn, om vädret är lite sämre och min hals inte så jävlig. Jag har nån månad kvar på mitt Vodafone abb. vad ska man göra? Vänta och byta, eller stanna hos Vodafone? Vill nämnligen gärna ha den i svart, och inte den fula från Vodafone.

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Stämmer bra. Också porterat så. Från Aircall jag också?
Får man fråga vilket Aircall föresten?

Aircall på vasagatan

Visa signatur