Permalänk
Medlem

Sin 2

Det verkar som om att Sin 2 är under produktion, om man kollar in http://www.ritual.com/sin2. Hoppas att det visas upp på årets E3-mässa.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd

1:an var nog ett av de sämsta spel jag spelar, förmodligen har det avskräckt mig hyfsat mycket om en uppföljare.

men vem vet, det kan ju bli ett klockrent spel. vi får hoppas.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

Jag älskade 1.an, storyn var bra, varierande fiender. Fast filmen sög ju något oerhört, men så har det ju alltid varit.

Hoppas att 2:an blir mer buggfri än vad 1:an gjorde vid releasen, där ska vi inte prata om "lite" buggar.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Jo, ettan var guld värd, detta kan nog bli bra.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Menar ni first person shooter spelet?
Isåfall var det hur kul som helst!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AfterDeath
Jag älskade 1.an, storyn var bra, varierande fiender. Fast filmen sög ju något oerhört, men så har det ju alltid varit.

Hoppas att 2:an blir mer buggfri än vad 1:an gjorde vid releasen, där ska vi inte prata om "lite" buggar.

Filmen?

svar till buggen i spelet = "Sin" is a quite fun shoot-em-up with lots of different weapons to choose from. A good plot drives the story and the game is quite interesting. "Sin" will not always be remembered, sadly, partly because of "Half-Life". See, When the creators of "Sin" heard that "Half-Life" was going to be brilliant, they quickly released "Sin" before it was completely ready for release. So the game was incomplete. The game would have been a masterpiece if only the creators had spent a little more time on programming.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Gjordes det en film av det spelet?

Jag hajar inte vad det är som gör att den sidan har med Sin att göra? Eller är det bara jag som är efterbliven?

Spelet var annars klockrent. underbart kul var det.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Filmen?

SiN
http://www.animeondvd.com/reviews2/disc_reviews/696.php
http://www.animenfo.com/animetitle,918,mhlqhm,sin__the_motion...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Ser ut som något att hålla ögonen på nästa gång man är i närheten av anime.

tack för länkarna

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Avstängd

Ettan var sjukt roligt. Bra story, bra karaktärer

Btw bara för mig sidan inte funkar? =(

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Han suger.

Permalänk
Medlem

Någon som lyckades få tag i expansionen Wages of Sin?

2015 Gå in på "Games".

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Avstängd

Yep, Wages Of Sin har man i sina ägor.. dock inte lika bra som orginalet

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Tjejen på omslaget var het. Kommer ihåg att jag älskade det spelet för att när man sköt fienderna i huvudet så fick de ett skotthål i pannan. Tror det var första gången jag såg det. Ser fram emot tvåan.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg när jag och brorsan varvade Sin, Fy fan vad vi ville ha en uppföljare.

Oft: DIggade easteregget där Alexis Sinclair satt i poolen o pullade. /noclip så kan man gå dit, eller så kan man se det genom en tv-skärm.

Visa signatur

Sam: "Give me some intelligence."
Guard: "I don't have any intelligence."
Sam: "He, he, you just called yourself stupid."

Permalänk

Ettan var kul, gillade introt till det första uppdraget.

Permalänk
Medlem

Sin är en av dom bästa spelen genom tiderna, hoppas verkligen att 2:an kommer någon gång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Tjejen på omslaget var het. Kommer ihåg att jag älskade det spelet för att när man sköt fienderna i huvudet så fick de ett skotthål i pannan. Tror det var första gången jag såg det. Ser fram emot tvåan.

Kommer ihåg spelet av exakt samma anledning. Skott i pannan = skott hål...

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Ska nog ta och varva Sin, kändes bara så lockande.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

hmm, aldrig ens övervägt att spela det, men det verkar som att många här gillade så man kanske ska ge det en chans.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk

Har själv lirat igenom halva spelet till skivan gick sönder:( Har sett att dom säljer spelet för en 50-lapp på siba nu. Ska nog pallra mig dit och köpa det:p Kom nämligen nyss på hur nyfiken jag var på slutet.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Själv rådiggade jag spelet då det var det första som hade olika skottzoner, dvsa att skott i foten gjorde mindre skada än i att skjuta i hövet. Att spelet sedan hade hemska laddningstider, buggar överallt, hemska Save tider var synd. Vore det inte för den extremt kassa timingen med släpptet utav Half Life samtidigt så hade det vart mycket, mycket större. Älskade även de fordonsmoment som fanns med i spelet, den sköna hackern som var ens sidekick, att det fanns smyguppdrag, de alternativa utvägarna på vissa banor och det faktum att det faktiskt var en story som visades upp med hjälp utav Q2 motorn. Ser grymt fram emot uppföljaren.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Ritual Countdown, Testing Program, Sin II Tease?

"The Ritual Entertainment Website now offers a redirect to this teaser page that seems to be a countdown of some sort, as the page currently sports a ginormous 18. Proceeding through to the main page reveals that the tribe is also launching a playtester program open to those 18 years or older in the Dallas, TX area willing to come in and contribute opinions about their works-in-progress. Finally, on another possibly related note, both http://www.ritual.com/sin2/ and http://www.sin2.com/ now redirect to LegionPharma, a site that looks like a legit drug company, though researching that trademark suggests this is fictitious, so this could be some sort of viral marketing for a still-unannounced Sin sequel. Thanks Frans."

Sin II Tease Decoded

"A reader named Jackson sends along the solution to the puzzle presented by the LegionPharma Website, confirming that it is indeed a tease for Sin II (story). Putting together the following clues from the source code: "There is a message" - "The order is clear" - "The numbers never lie" - "P=Paragraph" - "First is the KEY!" - "P12-66/P1-13/P2-3/P6-39/P3-9/P4-4/P5-8/P7-14/P8-45/P9-6/P10-12/P11-45" - "P=Paragraph", he sought out the letter from each of those paragraphs to come up with the following message

ELEXISISBACK

Elexis Sinclair, of course, was the antagonist in the original Sin. BTW, "Sherilyn Palmer," listed as the company's founder, is John R. Blade's mother. More on this is sure to follow."

http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?action=viewthread&t...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

minns jag spelade demot 5000 gånger minst fick aldrig hela dock

minnsatt det var urbra "känsla" i det

Permalänk
Medlem

Jo bra spel för sin tid

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk

Minns att det var typ det första spelet med synliga skador på karaktärer, som var olika beroende på var man sköt.
Tunga vapen hade det också, dock buggigt som stryk.

Permalänk
Medlem

Jag tyckte ÄRLIGT att SiN var mycket bättre än Half-Life.

En 2:a är bara helt enkelt fantastiskt.

Permalänk
Medlem

Sin var helt underbart, ickelinjär story var jävligt trevligt.

Permalänk
Medlem

Vad kan detta betyda?
http://www.ritual.com/sin2

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fan detta måste komma ut, ettan var ju skitrolig på sin tid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pettor
Jag tyckte ÄRLIGT att SiN var mycket bättre än Half-Life.

Håller med till fullo.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |