När går ni och lägger er/går upp?

Permalänk

När går ni och lägger er/går upp?

Jag vet att denna tråd kanske inte ska vara i Spel-forumet men den är i anknytning till just det. Spel (främst då över internet såsom WoW) är ju som bekant något som breder ut sig mer och mer i samhället. Såhär i sommartider kanske man spelar lite för mycket med tanke på lov? Hursomhelst undrar jag hur sent ni är uppe med kompisen datorn och när ni sedan går upp.

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Inget lov utan plugg & jobb för min del. Som svar på frågan, lägger mig kring midnatt, framåt 1-2 (helger) och går upp 8-9 timmar senare.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Lägger mig väl runt 2 och går upp runt 11. Inte särskilt intelligent egentligen men kvällen/natten är ju den bästa tiden på dygnet ^^

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

Semester ett par veckor till för min del
Går och lägger mig ca 0200 - 0600 beroende på lite hur jag känner mig. Brukar vakna 1200. Helt underbart, nästan iaf

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

helt olika, jag har varit uppe 3 dygn irad, sovde en halv timme, iförsig lan då.
normalt sover jag 6-8timmar vilket är för lite när man är 0-19år då man växer
och ska ha lagom mycket sömn.
Jag sover visserligen på dagen med,kör siesta

LEV HÅRT!
MVH

Permalänk
Avstängd

' sovde ' du ?

"sov" du inte?

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk

Lägger mig dessa dagar kl 6-8 på morgonen pga. nattjobb... och vaknar 16-17 Det är för jävligt.. Menmen, vad gör man inte för pengar. Normalt sett lägger jag mig kanske någon gång vid 3-4 ifall det är sommarlov som nu.. Vaknar väl 13-14 då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morello
helt olika, jag har varit uppe 3 dygn irad, sovde en halv timme, iförsig lan då.
normalt sover jag 6-8timmar vilket är för lite när man är 0-19år då man växer
och ska ha lagom mycket sömn.
Jag sover visserligen på dagen med,kör siesta

LEV HÅRT!
MVH

Haha :D. Helt rätt! Nej men jag tycker om att sitta uppe sent på kvällarna men jag behöver väldigt mycket sömn jämfört med många av mina kompisar så jag brukar försöka hålla mig inom rimliga gränser

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Jag går och lägger mig typ 4, halv 5 om kvällarna/mornarna. Det är inte så värst bra men vad ska man göra när man är "beroende" av olika spel Sjukt... men sånt är livet. Sen går jag upp ungefär klockan 12. Beroende på vädret typ.

Permalänk
Medlem

Jobbar till ca 05:30, sen så lägger jag mig väl nånstans runt 06:00 och vaknar 12:00... eller går upp 12:00, vaken är jag väl knappast

Permalänk
Avstängd

På helgerna blir det väl :

vid 00.00 eller 01.00

Vaknar vid 10-12.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk

Nu under semestern så lägger man väl sej mellan 4-5 å stiger upp mellan 10-11 om man inte har en tid och passa, då kan man stiga upp tidigare

Permalänk
Medlem

Lägger mig mellan 3-5
Kliver upp 9.30 - 11

Jag quotar Mahoney från polisskolan "Sleeping is for fags".

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk

går o lägger mig runt 1-3 brukar det väl bli sen kanske jag går upp nån gång typ 11 kanske nån timma senare...

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Jag brukar gå och lägga mig runt midnatt under skoltid, men nu på sommaren har jag gått o lagt mig mellan 2 och 5 beroende på när man kommer hem osv. Det har väl iofs inget att göra med spel, iaf inte för mig, då jag inte orkar spela speciellt sent :P.

Permalänk
Medlem

På sommarn är det väl 3-4 på kvällen/morronen hur ni nu vill ha det...å vaknar mellan kl 15-17

Visa signatur

Dator: 9800X3D @ 5.4 all core, Arctic Freezer II 420mm, Arock x870e Nova, 32gb 6000MHZ CL28 DDR5, Asus RTX 5090 Astral OC , Asus Strix 1000w Nätagg, 1x1TB NVME Systemdisk, 2x500GB NVME Gamingdiskar, Fractal Meshify 2 XL, 32" Samsung Odyssey G7 240hz

Permalänk
Medlem

blir väll vid 4-5 på kvällen:D. sen går jag upp när jag vaknar

Permalänk
Medlem

Som föregående skrivare fast somnar lite senare...

Permalänk
Medlem

Går o lägger mig vid 23:00 snåret

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Ashim, har lite stav fel pga jag är italienare okej ,halv italienare

Permalänk
Medlem

Nuförtiden ( sommarlov:)) så brukar jag väl lägga mig runt 12-2 och gå upp..10-12...

Permalänk

Lägger mig runt nu (4) och går upp ca. 13:00

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

somnar oftast runt 0500-0530, vaknar 1000-1500, beror på när brorsan brakar in i mitt rum och snor datorn

Permalänk
Medlem

går o lägger mig oftast runt 08:00-10:00 och går up runt 17:00-18:00 ^^

Samt ja, jag har totalt vrikade tider, men har inget annat för mig

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Avstängd

omg alla vaknar vad tidigt på dagen..själv brukar jag sover kl 05:00-09:00 till 17:00-19:00..pga wow

Permalänk
Medlem

I 2 veckor gick jag o la mig mellan 7 och 9 på morgonen och gick upp mellan 17 och 19 på dagen
Nu är klockan 5 och jag ska FÖRSÖKA gå och lägga mig....

Permalänk

Vaknade nu. Lade mig runt 02.00!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Avstängd

jag går och lägger mig snart, varit vaken i sen 12:30. måste bara få igång lineage nu.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk

god morgon!

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BananGlass
god morgon!

yup yup god morgon pa dig....:)