World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa

visste inte att du lira på stormscale :>

vi fick ner Broodlord till 8% idag... :/ dör på söndag

hmpf, har ju t.o.m hälsat på dig pre-60

Hur gör ni med razorgore, använder ni DI-buggen eller gör ni övat in rätt sätt med sanlöst mycket guld i repair-cost?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup

seriöst jag fattar ingeting

Ser ingen Horde eller vad nu är :P.. Ps shit vilket rörigt interface du har... EN fråga vilken addon kör du för att få tiden på "casting" baren :)=

-----------------------

http://warcraftmovies.com/movieview.php

Fusken kommer mer o mer.. hoppas Blizzard är hårda som fan på detta och kickar ut dom direkt

Vi wipade på Luci för det laggade nått satans mycket, så några skrev en ticket och klagade, efter en stund dök en GM upp och kollade på ett tag

Det heter CastTime http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=632

Mitt interface är extra rörigt i MC, men behöver inte se annat än folks hp då, trycka på knapp för att välja den med mest förlorad hp, trycka på knapp för flash heal, repetera, så för det mesta är alla små rutor från ct_raid avstängda oxå, men är de på har halva skärmen fylld av sånna oxå

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson

Edit: Nån som varit på Darkmoon Laire än?

Sitter på kneget men sambon ringde nyss och berättade att det är vagnar och grejer. Dom håller på och bygger upp allt

EDIT: Hon är gnome så det verkar som att alliance får se karnevalen först

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz

Hur gör ni med razorgore, använder ni DI-buggen eller gör ni övat in rätt sätt med sanlöst mycket guld i repair-cost?

sry det var hemligt sa han innan :...

Men seriöst finns det någon plan för första bossen. Kommer ju miljontals mobs som både gör AoE och cleave Förvånar mig inte om det finns en healer bland alla dom 100

Permalänk
Medlem
Citat:

Men seriöst finns det någon plan för första bossen. Kommer ju miljontals mobs som både gör AoE och cleave Förvånar mig inte om det finns en healer bland alla dom 100

Ok, de använder DI på Razorgore alltså

ALLA präster kör mindcontroll på orc-warriors och använder dragonbane på drakarna, crittar runt 6000 på dem och fortsätter döda drakar så tills razorgore förstört alla ägg. Det är iaf vad vi försökt med än så länge
Den som kontrollerar MÅSTE leva, så en till två grupper använder alla medel de kan för att hålla honom vid liv
Druiderna får det ganska jobbigt för övrigt då alla präster är upptagna med mc

Visa signatur

Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0

Permalänk
Medlem
Citat:

vi har övat in rätt sätt,

just det nu minns jag dig .. :>

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Så mycket till exploit är det ju inte då det fungerar som det är tänkt. Det blir ju väldigt bra skademässigt men Paladins är ändå bättre överlag än Shamans i MC, tyvärr för oss Horde.

Dock längtar man ju som Mage till de fixar den obalans som blivit mellan melee och casters då melee classes kan öka sin dps rejält med en enda item medan casters måste fixa +dmg på all sin gear och ändå inte får samma relativa ökning. Man är lite avundsjuk på t ex Arcanite Reaper och vill få något liknande själv. Största problemet i MC är väl dock att Curse of the Elements inte fungerar på Frost än (vilket de håller på att undersöka). När det kommer igång ska vi nog börja dela ut rejäl skada igen.

Jag har visserligen inte spelat som Paladin i MC, men måste ändå säga att jag tror att Shamaner är bättre.

Dels har vi restoration-speccade shamaner som healar minst lika bra som präser (dock inte lika lång stund). Vi har Fire resistance-totems. Vi har Windfury (ökar skadan för alla dps-warriors med ungefär 75-90% skulle jag tro). Vad gör Paladins i MC? Slangar på Blessing of Kings och helar?

Det är självklart inte en Exploit, men det är roligt när top3 i damage i en run från lucifron-majordomo är Warriors.

--
Atwa: Vad heter din Rouge på Daggerspine?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro :: 1x AP6W

Permalänk
Medlem

Igår fixade en priest i guilden sin Anathema/Benediction :D. Priestquesten är ju skitenkel jämfört med hunterquesten. Det svåra är väl att fixa ögat för priests, där det för hunters är mycket lättare att fixa sin sinew. Men han hittade den efter bara tre timmar o.O

Permalänk
Medlem
Citat:

vi har övat in rätt sätt,

just det nu minns jag dig .. :>

Ofan, lär kostat en hel del i repaircost va?

hehe
När jag joinade legendary var det nån som nämde dig, de var inte så glada på dig dock

Visa signatur

0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ofan, lär kostat en hel del i repaircost va?

hehe
När jag joinade legendary var det nån som nämde dig, de var inte så glada på dig dock

nej dom var inte det för att jag vann en shadowblade i BRD...

Kr^PacMan, Shadowspear, Undead / Rogue

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

nej dom var inte det för att jag vann en shadowblade i BRD...

Kr^PacMan, Shadowspear, Undead / Rogue

Ah, så var det ja.
Legendary finns det inte mycket kvar av nu iaf, efter att Prevail dog var det inte många som gick tillbaka och orkade vara aktiva, alla spreds ut till alla andra de stora guilden. Undrar om inte Prevail var störst på Alliance-sidan ett tag, 120 lvl60.

Visa signatur

0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ah, så var det ja.
Legendary finns det inte mycket kvar av nu iaf, efter att Prevail dog var det inte många som gick tillbaka och orkade vara aktiva, alla spreds ut till alla andra de stora guilden. Undrar om inte Prevail var störst på Alliance-sidan ett tag, 120 lvl60.

dom var stora, men det brukar inte hålla med för många... :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Prevail kommer jag ihåg, det var inte särskilt långvarigt. Jag spelade i Eternal Fury innan, men lämnade servern före det blev Prevail.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Är World of Warcraft nere eller behöver jag starta om routern?

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Medlem

Darkmoon faire är här nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Darkmoon faire är här nu

dom håller på att bygga, sen 6 imorse

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

dom håller på att bygga, sen 6 imorse

Kan du visa lite vad ni fått ifrån BWL?.. gärna bilder inte länkar här inte Någon Rogue dagger?

Permalänk
Medlem

någon som vet ett bra ställe att farma wool på, jag är lvl 22 horde.

Förresten Atwa, säg till dina alliance polare lvl 21-30 att spela mera warsong gulch, det startar ju aldrig?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

vet ni nåt om det är möjligt att hitta någon bra guild på stormscale när man börjar närma såg lite högre level?

eller är det helt kört om man inte hittade nån när man var lägre lvl?

EDIT: FOR THE HORDE!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_

Förresten Atwa, säg till dina alliance polare lvl 21-30 att spela mera warsong gulch, det startar ju aldrig?

thistlefur village i ashenvale grinda jag wool me min lvl 60 kommer inte ihåg vad dem har för lvl iofs

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_

Kan du ta dig till Deadmines med en kompis får du ~160x runda

eller 120 något

Permalänk
Medlem
Citat:

testa mindecontrola dom som gör aoe och döda dom anndra mobsen, en kompis sa att det funka men vet inte själv :G

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trimmad
testa mindecontrola dom som gör aoe och döda dom anndra mobsen, en kompis sa att det funka men vet inte själv :G

mages dör ruskigt snabbt då, gissa vem som får aggro från alla mobs den mindcontrollade magen skadat sen när den dör?

Visa signatur

0

Permalänk
Medlem
Citat:

mages dör ruskigt snabbt då, gissa vem som får aggro från alla mobs den mindcontrollade magen skadat sen när den dör?

Kan mages mindcontroll? Trodde det bara var präster

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Blizzard har äntligen fått tummen ur och skapat Realm Forum för oss i Europa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Blizzard har äntligen fått tummen ur och skapat Realm Forum för oss i Europa.

Äntligen!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX

Nä, men det finns orc-mages där man kan köra MC-på, de har lite mer hp och deras AE gör ganska mycket skada, men de dör fortfarande ruggigt snabbt

Visa signatur

0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX

Alla engineers har möjligheten att fixa en Mind Control Cap också. Bra i PvP ibland.
http://www.thottbot.com/?i=11225

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

vad är detta nu i goldshire?

http://img312.imageshack.us/img312/3442/asd3jp.jpg

Darkmoon Faire.

https://www.wow-europe.com/en/info/underdev/darkmoon.html

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nä, men det finns orc-mages där man kan köra MC-på, de har lite mer hp och deras AE gör ganska mycket skada, men de dör fortfarande ruggigt snabbt

Jasså du menar så.. Men du skrev det som om att det var alla Mages jobb att MC:a Eller så missuppfattade jag bara

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death