Tjenare!
Har länge funderat på att hyra in en PHP kodare för att göra min hemsida.
Men jag vet inte om det är lönt pga min okunskap om vad PHP kan göra.
Dessa features vill jag att sidan ska ha:
1. Man ska kunna ändra hela sidan från hemsidan, alltså precis som ett forum, man har en edit knapp (som bara jag ser som inloggad "admin") och gör dom ändringar man vill, tex skriver lite mer och lägger in lite mer bilder på just den sidan. Alla sidor på hemsidan ska ha denna funktionen.
2. Som exempel: Jag har en menylänk som heter "garage", och istället för att gå in i någon php editor så skulle jag kunna ha möjligheten att lägga till sidor på hemsidan.
3. Om jag håller på med ett projektbygge och stöter på något problem så skulle jag vilja kunna skriva en fråga (direkt i texten) som man kan trycka på, då kommer ett litet fönster upp där vänliga personer ska kunna svara på frågan, eftersom det kommer att bli endel frågor efter ett tag så måste alla svarsformulär vara oberoende av varandra, svarsformulären måste skapas automatiskt när jag skriver en fråga, kanske man kan skriva frågan inom någon speciell tag osv.
Har några mer exempel men kommer inte på dom nu.
Men dom jag har hittils skulle väll inte vara helt omöjligt för en erfaren PHP kodare att fixa?
Detta skulle ju vara grymmt soft ju, om man sitter mitt ute i buschen så kan man uppdatera sidan även om man inte har tillgång till varken kodarprogg eller FTP program.