WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem

finns det nån mirc kanal ? =}

Visa signatur

* Intellektuell och filosofisk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jag har redan en priest på lvl36, som jag råkade flytta till Korgall. Funderar lite på shaman också, men det är väl mycket svårare att hitta grupp sen på högre level.

Vad tycker du är roligare rogue eller priest? I pvp och pve?

Visa signatur

New computer = No more lagg

Permalänk
Medlem

joina?

jag skulle gärna villja vara med i ert guild på den den nya PvP servern.

Nick Jorla. Jag ska spela Tauren Druid, Heralism / Alkemy.

/macke

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med.

Class: Warlock.

Ras: Orc.

Profession: Skinning/Mining (tänker tjäna så mycket pengar som möjligt i början, sedan byta till en något mer... produktiv yrke)

Name: Skarm.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nonith
finns det nån mirc kanal ? =}

#unseen.wow

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sylvictus
Vad tycker du är roligare rogue eller priest? I pvp och pve?

Priest, utan tvekan. Beror nog på att jag kört rogue två gånger till 60 nu. Båda klasserna är bra pvp, rogue är något bättre pve, men med priest hittar du lätt grupp.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Det är väl en PVP-server?

När öppnar den på onsdag?

Permalänk
Medlem

X_x

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blåljus
Det är väl en PVP-server?

När öppnar den på onsdag?

efter maintenance... närmare 11 tiden...

Visa signatur

* Intellektuell och filosofisk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blåljus
Det är väl en PVP-server?

När öppnar den på onsdag?

Svar ja, pvp server. borde öppna efter maintence på onsdag

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blåljus
Det är väl en PVP-server?

När öppnar den på onsdag?

klart det är PvP!!

typ vid lunch.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Om det finns en andledning till varför jag inte är uppskriven så vill jag gärna veta den. för ett bra tag sen skrev jag: Miranda, Troll/priest (mining/skinning)

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Priest, utan tvekan. Beror nog på att jag kört rogue två gånger till 60 nu. Båda klasserna är bra pvp, rogue är något bättre pve, men med priest hittar du lätt grupp.

Hm kan verkligen inte bestämma mig ^^

Visa signatur

New computer = No more lagg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Jag är på...har en main som jag lirar på men kommer vara aktiv med denna isf med..

Tauren Hunter - Mining/skinning

eller Orc

Nicket som jag troligast ska ha är: iLLern

EDIT: Kan tänka mig att vara med i "ledningen"

Jag tycker nog att ska man vara med i ledningen ska man vara väldigt aktiv, och om du redan har en main så kanske du inte kommer lira så mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qion
Om det finns en andledning till varför jag inte är uppskriven så vill jag gärna veta den. för ett bra tag sen skrev jag: Miranda, Troll/priest (mining/skinning)

ursäkta mig, har glömt

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

hmm, jag står som Troll / Priest under Druider X_x

Visa signatur

* Intellektuell och filosofisk

Permalänk
Medlem

Rycker in 29/8 så det blir bara spel på helger för min del, hoppas att jag får vara med ändå.

Vincent: - / Mage (Herbalism,Mining)

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk

Hmm jag vet inte om jag verkligen vill vara Hunter, är det en rolig/bra klass i PvP/PvE?

Annars kanske det blir något annat :/

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triggah
Jag tycker nog att ska man vara med i ledningen ska man vara väldigt aktiv, och om du redan har en main så kanske du inte kommer lira så mycket.

Det är bara fredag och söndag kvällar jag lirar på min main

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Hmm jag vet inte om jag verkligen vill vara Hunter, är det en rolig/bra klass i PvP/PvE?

Annars kanske det blir något annat :/

Jag tycker att hunter är askul.. fast jag tycker priest är roligare... valde mellan Priest och hunter innan.. men bestämde mig för priest eftersom jag gillar att stå därbak och låta folk dö om jag inte gillar dem :] raawr

Visa signatur

* Intellektuell och filosofisk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Det är bara fredag och söndag kvällar jag lirar på min main

Ok, då har inte jag några problem med att du vill vara med i ledningen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nonith
Jag tycker att hunter är askul.. fast jag tycker priest är roligare... valde mellan Priest och hunter innan.. men bestämde mig för priest eftersom jag gillar att stå därbak och låta folk dö om jag inte gillar dem :] raawr

Jag funderar på priest jag med. Men hur är Hunter PvE/PvP då? Går det snabbt att lvla och är det kul att göra instancer med?

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

jag kan hänga på då

Axxiz: Undead / Rogue

om det går bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Jag funderar på priest jag med. Men hur är Hunter PvE/PvP då? Går det snabbt att lvla och är det kul att göra instancer med?

det är en av dem bästa solo klasserna imo... lätt att grinda..

i instanser... jo, det är kul.. om man tycker om att låta sitt pet anfalla och stå bak och skjuta pilar fast du skulle ju ha mycket mycket lättare att hitta grupper till instanser som präst.. ingen tvekan om saken..

om du inte testat hunter innan så är det värt att testa.. men det är ju du som avgör ;P

Visa signatur

* Intellektuell och filosofisk

Permalänk
Medlem

Skriv in mig , blir rogue nickname Caliv

Visa signatur

i´am the creator of jet.....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nonith
det är en av dem bästa solo klasserna imo... lätt att grinda..

i instanser... jo, det är kul.. om man tycker om att låta sitt pet anfalla och stå bak och skjuta pilar fast du skulle ju ha mycket mycket lättare att hitta grupper till instanser som präst.. ingen tvekan om saken..

om du inte testat hunter innan så är det värt att testa.. men det är ju du som avgör ;P

Ok tack så jättemycket för svaren! Trevligt när man får hjälp! Jag tror det blir Hunter. gillar mer att göra dmg på avstånd än agera Healing-bot.

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Smock som är på osäker listan skall vara Tauren / Shaman

mina professions är Weaponsmith / Mining

Dreameyes professions är engineering/ mining

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Ok tack så jättemycket för svaren! Trevligt när man får hjälp! Jag tror det blir Hunter. gillar mer att göra dmg på avstånd än agera Healing-bot.

Hunter i instanser är väl så där lagom kul, men i Battlegrounds etc är det svinkul. Stå på någon kulle och höra bågen spännas, sen se pilar flyger hejvilt omkring i luften. Ahh...

Fast jag valde rogue nu. Gillar "sneaky sneaky" lite mer...

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Finns det någon chans att ändra sig? Vet nämligen inte om jag vill vara warlock eller shaman... Har alltid velat vara shaman, men guilden tog inte in mer shammys

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Finns det någon chans att ändra sig? Vet nämligen inte om jag vill vara warlock eller shaman... Har alltid velat vara shaman, men guilden tog inte in mer shammys

jo du kan ändra dig

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

jag vill vara med.

jobbar någon på hemsida eller?
vem ska man kontakta när man kommer in på servern?

class:hunter
race:orc
proffesions: Herbalism and Alchemy
name:zibbr