Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Gunz Online (Gratis action spel)

Permalänk

asså jag e verkligen sämst med svärdet.. Hur ska man göra? Vissa dödar mig med svärdet på 2 slag men för mig så e de skit svårt. och hur skyddar man sig

Permalänk
Medlem

tryck på shift för att skydda dig

Permalänk

När jag kör med svärd brukar jag hålla mig utanför klungan. Spring runt dem och slå ett slag, sedan skydda dig, sen ett slag igen osv. För mig har det fungerat mycket bra.

Se till att röra dig mycket när du slåss med svärdet iallafall.

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

när jag fajtas med svärdet springer jag runt dom i circlar samtidigt som jag slår dom (circlar runt dom alltså)

Men nu har jag köpt en dolk och använder stab för att sedan tömma några magasin från min nya UZI!

Permalänk

689kb/s
nej oj nu såg jag fel 6,89kb/s

Visa signatur

Signatur raderad. Max tre rader i upplösningen 1024 x 768. /GAPa - Detaljer detaljer

Permalänk
Medlem

Dolken är ett av de jobbigare vapnen i spelet.. enligt mig borde dolkens specialattack tas bort/ändras till något annat...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

svärdets specialattack har ju en liknande funktion.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Stinger
Dolken är ett av de jobbigare vapnen i spelet.. enligt mig borde dolkens specialattack tas bort/ändras till något annat...

Jag dolken är asbra men det beror bara på att nästan ingen vet att man kan kan använda SAFE FALL genom att trycka hopp precis när man blir stunnad.

Permalänk
Medlem

jo, jag är medveten om denna funktion efter att han försökt stabbat ner en kille 10 gånger förklarade han att det fanns ett sätt att skydda sig mot stabben..

men dom flesta vet ju som sagt inte detta.

Permalänk
Medlem

Börjat spela det nu jag med
Riktigt kul, lite jobbig downtime bara.

Permalänk
Medlem

Varför kan jag inte lira? Det verkar precis oms att jag inte komemr igång, jag kommer in i spelet ser hur alla kommer in på servern, MEN, alla har 999 i ping utom jag, jag har 0. Man ser texten vem som dödar vem och den uppdateras konstant. Springer man ser runt på banan och letar efter en gubbe och hittar en så har dem connection problems och man kan inet döda dem.
Då till min fråga! Är det jag som har gjort något fel? Eller är det spelet det är fel på?

Visa signatur

----------------------------------------------------
http://www.google.se - The holy Graal of knowledge.
-----------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

ett par servrar till så man kommer in vore inte fel.

kom in en gång kul spel men jag vill in igen:mad:

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Blä

Dåligt grafik o sen gick det ju inte spela ^^ alla hade ~7000ping fick aldrig "riktiga" hits

Permalänk
Medlem

Fantastiskt community, en känsla för stilrena färger, ett definitivt köp när det kommer ut!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Locke
Fantastiskt community, en känsla för stilrena färger, ett definitivt köp när det kommer ut!

Det kommer alltid att vara gratis men man kommer kunna köpa items för riktiga pengar.

Permalänk
Avstängd

Jag har 24mbit som internetanslutning och kommer inte in på deras skräpservrar??

Fan ska man köra onlineservrar så borde man åtminstone kunna tillgodose spelarna:((

Fan skitservers,skitservers

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Jag har 24mbit som internetanslutning och kommer inte in på deras skräpservrar??

Fan ska man köra onlineservrar så borde man åtminstone kunna tillgodose spelarna:((

Fan skitservers,skitservers

du kan fast ha 1Gbits lina, spelar ingen större roll när servrarna är fulla.
*edit*
btw så kommer det fler servrar, dom förväntade väl sig inte att det skulle bli så här populärt som det har blivit.

Permalänk
Medlem

haha jag skulle presis göra en gubbe hade försökt komma in i det i en timme då la servern ner haha!

Permalänk
Avstängd

Gunz servrarna är nere,IGEN:(((((

SKIT:(

Det som var så fantastiskt roligt:-))

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-

Permalänk
Medlem

gunz är magnifikt

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Avstängd

Jo det är skoj men synd att det är så enkelt att fuska,som många verkar använda:-((

Visa signatur

Permalänk

Någon som lirar detta fina spel fortfarande? ;=>

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk
Medlem

körde till lvl 28 vart tråkigt sen

Permalänk

jag ska precis börja lira

edit: HAHAHAHAHA vad kul det spelet var! kan bara föreställa mig hur 2an kommer att bl; finare menyer och fler servrar att inte komma in på..... nu ska jag förska igen.

edit2: jag ger upp.

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Går det att köra lan på detta spel ? Om det är så svårt att komma in på deras servrar så verkar det ju lite tråkigt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Försöker komma in på någon server i 5 min till, sen avinstallerar jag spelet.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

har försökt en stund idag med. det går inte bra, halva spel upplevelsen verkar vara att försöka connecta till servrar.

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

någon som spelar detta nu för tiden ?

servrarna är aldrig fulla längre och full versionen av spelet kommer snart släppas

Permalänk
Medlem

Jag har nyligen börjat lira gunz.. riktigt najs. tyvärr börjar det fetlagga så fort jag kör med mer än 4 pers och det är ALDRIG några i närheten av norden som lriar.. typ.
Jag å ett par polare brukar lira, men de vore najs om fler kunde komma in..
Hittade en irc server, men typ ingen är där, hoppar ni in så kan vi lira lite
#gunz.se
tillsammans utan lagg osv
Här är länken till fungerande client och helt ok speed
http://www.gunzonline.com/forum/forum_posts.asp?TID=51602&PN=...

Permalänk
Medlem

hmm när jag strtar klienten så får jag bara check your internet connection, eller så låser sig hela klienten..

Visa signatur

vA?