Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Som anton sa, och ett small anvil kräver endast 2 KG iron

Japp upptäckte det, nyss kom det en kille och ville att ja skulle bli ond men när ja vägrade så dödade han mig så nu är jag på väg att ta ut min hämnd

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Japp upptäckte det, nyss kom det en kille och ville att ja skulle bli ond men när ja vägrade så dödade han mig så nu är jag på väg att ta ut min hämnd

Gah, kan dom aldrig ta mig? har ju sökt efter ondingar, sen när man väl hittar en så kan han inte converta, så vi bara stod å snacka lite istället

Permalänk
Citat:

Gah, kan dom aldrig ta mig? har ju sökt efter ondingar, sen när man väl hittar en så kan han inte converta, så vi bara stod å snacka lite istället

Han kunde inte converta mig heller men han va ändå tvungen att döda mig och ta min carving knife och yxa

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag o en snubbe är ute nånstans där ingen kommer hitta oss, vi har iron, gold, tin och clay, när vi fixat vapen o sånt blir det KRIG! Woho!

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Jag o en snubbe är ute nånstans där ingen kommer hitta oss, vi har iron, gold, tin och clay, när vi fixat vapen o sånt blir det KRIG! Woho!

Var? *convertar till ond å snor allt* ;D

Permalänk
Medlem

egentligen ska man nog vänta tills nya PvP systemet kommer, annars har man inte en chans att göra en ny by

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
egentligen ska man nog vänta tills nya PvP systemet kommer, annars har man inte en chans att göra en ny by

Nu är det så att kan inte är så haj på alla förkortningar. Vad är PvP? och vad innebär det nya systemet gentemot det som finns nu?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

PvP betyder player vs player antar jag

Jag har ett litet problem, jag kan inte trycka på "Play" i Wurm startup. Har skrivit in lite allt möjligt, eget nick o eget password...när får man trycka på play?

Det står förresten också update failed...vad göra?

Permalänk

Edit: Kan någon förklara hur man gör för att bygga väggar på sin ritning? Jag equipar en planka men det står att det inte går att bygga med den :(.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Var? *convertar till ond å snor allt* ;D

DERU!111!11onone!111

You will die!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyc
PvP betyder player vs player antar jag

Jag har ett litet problem, jag kan inte trycka på "Play" i Wurm startup. Har skrivit in lite allt möjligt, eget nick o eget password...när får man trycka på play?

Det står förresten också update failed...vad göra?

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5624885...

Permalänk
Medlem
Citat:

Edit: Kan någon förklara hur man gör för att bygga väggar på sin ritning? Jag equipar en planka men det står att det inte går att bygga med den :(.

Du behöver en mallet

Permalänk
Medlem

Man tackar självklart, har de gjort med mening att man ska leta efter allt själv eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyc
Man tackar självklart, har de gjort med mening att man ska leta efter allt själv eller?

Fungerar av någon anledning inte för alla.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Du behöver en mallet

jag har en mallet och spik, både stora och små

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Citat:

jag har en mallet och spik, både stora och små

Tryck examine

Iallfall, ha spik och plankor i inventory, inga halvdanna plankor utan 2.0 weight på alla, sen equippar du din wooden hammer/mallet/iron hammer, whatever.

å trycker Continue Building.

Permalänk
Medlem

vad är det man laddar hem ti spelet?
e d java programmet och den lilla filen som hetar launch op hemsidan?

Visa signatur

fx 593 . 234954y9 gb raptor raid 32489.
tagan 328295kw. 23932 gb ram 23984 mhz. gefore 392849gtggzggt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xsoxs
vad är det man laddar hem ti spelet?
e d java programmet och den lilla filen som hetar launch op hemsidan?

Ja!

Permalänk
Medlem

k laddad ner och provat nu fattar typ ingetm en grävde lite bara^^

Visa signatur

fx 593 . 234954y9 gb raptor raid 32489.
tagan 328295kw. 23932 gb ram 23984 mhz. gefore 392849gtggzggt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xsoxs
k laddad ner och provat nu fattar typ ingetm en grävde lite bara^^

Haha låter bra, fråga omkring för att få veta saker, så får alla göra i början. Jag hade tur för jag kunde gå till sweclockers-byn o få veta allt men skulle inte kunna tänkt mig att gå runt i första staden o fråga massor med saker.

Permalänk
Medlem

Jag har nyss börjat spela och är nu vid det vita ljuset men har ej hittat byn jag hitta en annan kille i spelet och han vill åsså vara med i byn. kan nån visa vägen eller nått???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TwinMoZ
Jag har nyss börjat spela och är nu vid det vita ljuset men har ej hittat byn jag hitta en annan kille i spelet och han vill åsså vara med i byn. kan nån visa vägen eller nått???

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5632297...

Permalänk
Sötast
Permalänk
Citat:

Tryck examine

Iallfall, ha spik och plankor i inventory, inga halvdanna plankor utan 2.0 weight på alla, sen equippar du din wooden hammer/mallet/iron hammer, whatever.

å trycker Continue Building.

tack så mycket jag hade glömt att avsluta ritningen och equippa hammaren så det va därför det inte funkade

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Citat:

tack så mycket jag hade glömt att avsluta ritningen och equippa hammaren så det va därför det inte funkade

Permalänk

Nästa fråga :p: Hur gör man för att bygga staket nu när man har lite grödor vill man ju skydda dem

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nästa fråga :p: Hur gör man för att bygga staket nu när man har lite grödor vill man ju skydda dem

Equippa hammaren, ha med antingen spik o plankor (wooden fence) eller rock shards (stone wall) och högerklicka på tile border o sen bör du fatta resten.

Edit: /t Handa om du vill nåt mer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Equippa hammaren, ha med antingen spik o plankor (wooden fence) eller rock shards (stone wall) och högerklicka på tile border o sen bör du fatta resten.

Edit: /t Handa om du vill nåt mer

tack det kommer nog att användas

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur planterar man diverse plantor ? jag begriper det inte

Visa signatur

Proud Ford Mustang 1969/70 Owner.

Permalänk
Medlem

Hur tänder man en eld? har kindling och steel an d flint, sen då?
Edit: jag löste det själv

Visa signatur

The what what in the what now?