Permalänk
Medlem

Tipsa om Mp3-spleare tack :D

Hej, uppskattar ALL hjälp jag kan få här.

Söker efter en Mp3-spelare - jo, d e sant.
Kan iofs köpa vilken som helst, men har en begränsad budget och vill inte få en som håller 9h.

Det jag letar efter är en Mp3-spelare som...

-kostar max 1000kr
-har bra batterilängd
-är ganska liten o slim
-har 512+ mb.

Känner ni till någon sån här eller liknande?

schysst

Visa signatur

- aKoDaK!
pronounced "aK-da-aK" by some... :)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog ha valt en sandisk. Nog för att jos:en är populärast under 1000kr enligt pricerunner så gillar jag inte den. Har i stort sett bara hört dåliga saker om den Den kan gå sönder lätt, kännas plastig, dålig batteritid.

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

Finns ju tuuusen trådar med samma fråga så jag rekomenderar dig att läsa denna tråd.. http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=49596... Gärna det 5:e inlägget

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulchi
Jag skulle nog ha valt en sandisk. Nog för att jos:en är populärast under 1000kr enligt pricerunner så gillar jag inte den. Har i stort sett bara hört dåliga saker om den Den kan gå sönder lätt, kännas plastig, dålig batteritid.

Jos en dålig batteritid? 25h står d... Den bästa under 1000 har typ 15h. Den coolastye som ja vill ha kostar 2000 spänn, men d e n sony med 50h speltid

Visa signatur

- aKoDaK!
pronounced "aK-da-aK" by some... :)

Permalänk
Avstängd

aKy1700+, en kompis till mig har en sån. Jävligt nice batteritid måste jag säga ^^

Visa signatur

óynk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aKy1700+
Jos en dålig batteritid? 25h står d... Den bästa under 1000 har typ 15h. Den coolastye som ja vill ha kostar 2000 spänn, men d e n sony med 50h speltid

Lägg till 3 timmar på speltiden så har du en Iriver T10
Synd att man itne har dom pengarna =/

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aKy1700+

iriver ifp 790 /iofs 256 mb ) går lätt att få för 950 + frakt iaf enligt pricerunner. batteritid: ca 40 timmar

men tänk sen om nått år när de inbyggda batteriet blir dåligt, då kanske de e 10 timmars batteritid

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+