Permalänk
Medlem

Samsung 193p+

Nån som har denna rackaren? Jag undrar hur den är spel/film/betraktningsvinklar.. Jag har en skärm med tn panel nu och är trött på dom dåliga vinklarna.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av frhog
Sökt?
Tydligen inte: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?postid=5721648#po...

jodå men det sas inte så mycket om vinklarna i den reviewn

Permalänk
Medlem

Sen kan det ju vara intressant att få deras synpunkter nu är de haft skärmarna ett tag...

Visa signatur

Amd 64 3700+ (SD), 2Gb PC3200, Epox EP-9NPA+ Ultra, Gainward 7800GT, Seasonic S12-500W, Samsung 940Fn + HP 8510p

Permalänk
Medlem

Betraktningsvinklarna är grymma! man får kolla nästan från sidan för att få bortfall.
I film är den kanonbra med fina färger iom full 24bit.
I spel så har jag testat Fable, HL2, BF2, Americas Army och de flöt på mkt bra utan att jag kunde se nåt eftersläp.

skärmen är mycket tunn, och färgerna är superfina. Måste säga att jag är jättenöjd med denna skärm.

Jag är väldigt känslig för eftersläp och har inte kunnat byta ut min CRT förrän nu och jag är helnöjd med bytet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dorre80
Betraktningsvinklarna är grymma! man får kolla nästan från sidan för att få bortfall.
I film är den kanonbra med fina färger iom full 24bit.
I spel så har jag testat Fable, HL2, BF2, Americas Army och de flöt på mkt bra utan att jag kunde se nåt eftersläp.

skärmen är mycket tunn, och färgerna är superfina. Måste säga att jag är jättenöjd med denna skärm.

Jag är väldigt känslig för eftersläp och har inte kunnat byta ut min CRT förrän nu och jag är helnöjd med bytet.

Jag var tvungen och sticka och kolla in den i affären betraktningsvinkeln är verkligen grym som du säger... 4500 för denna skärmen verkar vara kanon

Permalänk
Avstängd

På min gamla Samsung 710n (12ms) såg jag lite eftersläpningar i BF2 men med 193p+ har jag inga problem med det enda jag kan klaga på är upplösningen skulle nog hellre haft 16x12 men annars är det en grym skärm.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG