Permalänk
Medlem

Samurize

Jag HAR letat, men finns inte info om detta. ...

Jag håller på med ett config till samurize och vill lägga till en klocka. Jag är lite kräsen om hur den ska se ut, måste ju passa i färgerna till resten av skrivbordet.

Jag läste på Samurize.com om en fil som heter "Image Analog.DLL" som man själv kunde välja vad det skulle vara för *.png som bakgrund.
Jag har laddat hem filen och testat att lägga den i alla olika mappar i samurizemappen, men det går inte att lägga till den i config:en!!

Hur ska jag göra för att få fram den!?!?!

Permalänk
Medlem

antagligen så ska den ligga i plugins-mappen. för att ta fram den i samurize sen så tar du add meter. sen add plugin och väljer den

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=48739...

Onödigt med ny tråd...

tanken med att dom låste den gammla tråden var ju just att man skulle slippa frågor.

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+