Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

jo jag upptäckte det efter den var klar .. men men det blir en fetare gravyr mot kvällen hoppas jag

Permalänk
Medlem

hmm vadå kan inte gravera.. Jag trodde inte heller att jag kunde men det funkade helt utmärkt. Du säger så av ren lathet och de e inte bra.

Visa signatur

MSI K8T-Neo Platinum, Amd64 3400+, Kingston hyperX 512mb, Gigabyte 6800NU---> Zalman Vf700CU, Aspire 520W, Samsung spinpoint 160gb, Samsung DVD combo, Zalman 7700 cu, LIAN-LI pc7, Logitech Z-5500, CRT: LG 702B.

Permalänk
Medlem

vad har du för stift när du "ritar" stora områden??

Permalänk
Proffsmoddare

Fick klar en till liten spegel idag

Detta föreställer Vampyrslaktarmegababen från spelet Bloodrayne

45x60cm som vanligt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Modder-X
vad har du för stift när du "ritar" stora områden??

Jag kör alltid med diamantstift i olika storlekar.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Wolverine du gör mig stressad i brist på inspiration! Vill också göra något kreativt men får inte rätta kännslan och inspiration på siståne :/

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brilglam
Wolverine du gör mig stressad i brist på inspiration! Vill också göra något kreativt men får inte rätta kännslan och inspiration på siståne :/

Det kommer Jag har med fått anfall av totalt insipirationsbortfall men det dyker alltid upp igen förr eller senare Rätt vad det är så snubblar man på den där perfekta bilden när man sitter och slösurfar och då går inspirationen igång för full maskin igen

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Yeah! Pagani Zonda är så härligt designad Om du skulle ha ett galleri skulle du få 10p

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Det kommer Jag har med fått anfall av totalt insipirationsbortfall men det dyker alltid upp igen förr eller senare Rätt vad det är så snubblar man på den där perfekta bilden när man sitter och slösurfar och då går inspirationen igång för full maskin igen

Jo så är det nog.. sitter nu och försöker hitta bra bild på en räv och en annan bild på en hare som eventuellt ska graveras på ett gevär.. borde haft lite bättre tecknarskills dock :S

Permalänk
Proffsmoddare

Gjorde en spegel idag föreställande en hjältinna som inte behöver någon närmare presentation

Visa signatur

Permalänk

Riktigt fint:D Tomb Raider?;)

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200+ | ECS Elitegroup K8HT | 1024 mb PC3200 TwinMOS | Point Of View GeForce 6600GT | 2x Samsung Spinpoint | Chieftec Mesh Miditower | Tagan 420 | 3DMark 01 19400 | 03 = 9008 | 05 = 3795

Permalänk
Medlem

din "Vampyrslaktarmegababen" hur lång tid tog den ?

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adzer
din "Vampyrslaktarmegababen" hur lång tid tog den ?

Den tog nog ca 15timmar. Det är dock svårt att veta exakt eftersom jag sitter och pysslar på lediga stunder

Visa signatur

Permalänk

kan man beställa en spegel eller en plexi skiva med motiv på av dig sen i framtiden?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

vackert vackert

Permalänk
Proffsmoddare

Ännu en spegel klar. Otroligt vad man håller på för att bekämpa tristessen

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

http://dump.sweclockers.com/wolvie/gunbabe1small.jpg

snyggt, dock passar inte bilden me texten... men snygg font och snyggt gjort!

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
kan man beställa en spegel eller en plexi skiva med motiv på av dig sen i framtiden?

I wonder the same Du kunde fått riktigt bra med pengar för sånt

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk

lånar tråden lite... jag hoppas det är ok
vet någon var man kan få tag på billiga speglar? typ 30x50 (cm) och liknande? tänker då främst på om ni sett på typ nåt större byggvaruhus..
har gjort en spegelgravyr och tycker det var riktigt lätt samt att det blev bra.. men har kollar runt lite på olika ställen efter fler speglar.. tyvärr har jag bara hittat pyttesmå

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem

Åååmajgod, det är tok fint!

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _HolyMan_
lånar tråden lite... jag hoppas det är ok
vet någon var man kan få tag på billiga speglar? typ 30x50 (cm) och liknande? tänker då främst på om ni sett på typ nåt större byggvaruhus..
har gjort en spegelgravyr och tycker det var riktigt lätt samt att det blev bra.. men har kollar runt lite på olika ställen efter fler speglar.. tyvärr har jag bara hittat pyttesmå

Jag hittar mina i second hand butiker. På 80talet skulle det finnas enorma spegelväggar i varje hus/lägenhet men nu vill ingen ha det så det brukar gå att hitta rätt så lätt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

http://dump.sweclockers.com/wolvie/gunbabe1small.jpg

Grymt snyggt som vanligt, men tyvär så är "Clintan" betydligt coolare

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Riktigt nice.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantic
Grymt snyggt som vanligt, men tyvär så är "Clintan" betydligt coolare

Jo visst är Clintan coolare men det finns mycket att säga för Kvinnor med automatkarbiner

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ojoj.. måste säga att jag är mycket imponerad! skit snyggt verkligen.

Visa signatur

// Pv

Permalänk

Kan inte komma på annat att säga än: Briljant!

Permalänk
Medlem

fyfan i helvete vad snyggt! Gratulerar till ännu ett par mästerverk!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Jo visst är Clintan coolare men det finns mycket att säga för Kvinnor med automatkarbiner

ahahahha... SÅ sant!!
Clintan i all ära men kvinnor med automatkarbin... uj uj uj!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

jag tyckte att de blev riktigt grymma

så jag gjorde en själv tog ca 1-2 tim

Visa signatur

Smurfalizer Was Here!!!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt detdära smurfis

Visa signatur

mm.................

Permalänk
Medlem

Tro om det kan fungera bra att lägga solfilm på glas/plexi och gravera på och belysa bakifrån? Tycker ju som det.. kanske får kila ner till ÖB och handla lite..