Permalänk

ultraslim tangentbord från NETTO

Verkar lovande. Trådlöst ultraslim tangentbord + optisk mus för 229 kr.
http://www.netto.se/internet/nettos/catalogue/catalogue.nsf/c...

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk

Lovande om man gillar urusel kvalitet

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Unforgiven

jag antar att du eller någon du känner har det paketet, när du kommer med det påståendet.. eller vad grundar du ditt uttalande på?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
jag antar att du eller någon du känner har det paketet, när du kommer med det påståendet.. eller vad grundar du ditt uttalande på?

229:-

Permalänk
Medlem

liknar ett logitech tagentbord...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elakkale
liknar ett logitech tagentbord...

logitechs går ju på ca 180-200kr.

men som dom flesta vet är inte netto något företag som är kända för att sälja saker av hög kvalitet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Unforgiven

Det behöver inte vara uruselt för 229 kr

Om man nu inte räknar ms och inte är en "gamer" utan en vanlig svensson som surfar och använder ordbehandlingsprogram så tror jag att detta paket är bra.

Jag har provat flera saker från netto och det är mycket bättre än t.ex. Lidl, ÖB, Jula och Rusta.

Visa signatur

Permalänk

Ser ut som ultraX flat fast 10x sämre.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
229:-

jaha, ok.. så bara för att något är billigt, så är det värdelös kvallitet?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superjoppe
Ser ut som ultraX flat fast 10x sämre.

och du baserar dina uttalanden på?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
jaha, ok.. så bara för att något är billigt, så är det värdelös kvallitet?

Du kan knappast säga att tangentbord+mus från netto för 229:- är särskilt förtroendeingivande?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aijoj
Du kan knappast säga att tangentbord+mus från netto för 229:- är särskilt förtroendeingivande?

ska kolla om det finns kvar imorgon. Finns det så återkommer jag med en recension

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aijoj

Exacly my point.

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem

Mitt tangentbord från clas ohlson för 119:- fungerar fint än och det var ändå 7 år sen jag köpte det. Fungerar fortfarande lika bra som när det var nytt, men enligt många här skulle det vara skit som inte håller nån kvalite alls. Konstigt men sant. Allt som är billigt är inte skit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tippo
Mitt tangentbord från clas ohlson för 119:- fungerar fint än och det var ändå 7 år sen jag köpte det. Fungerar fortfarande lika bra som när det var nytt, men enligt många här skulle det vara skit som inte håller nån kvalite alls. Konstigt men sant. Allt som är billigt är inte skit.

jag köpte ett tangentbord från Clas Ohlson för 69 kr för nått år sedan och det fungerar fortfarande HUR BRA som helst. Sköna knappar och enligt mig bra genomgående kvalité på tangentbordet.

Håller med föregående talare att allt billigt inte är skit.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.