Spelar du ngt spel du är bra på?

Permalänk
Medlem

Diablo 2 är nog det enda jag känner mig riktigt, riktigt bra i.
Annars är jag väl inte dålig i CS.

Tomb Raider är inte allt försvårt det heller.

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk

Nej, jag är inte vidare bra i något.

har väll varit topp-10 i Soldat för sisådär 2 år sedan dock, efter två timmars spelande så sparkade jag ALLAS röv, och då körde jag väll kanske två timmar om dagen i en månad.

Nu är jag dock högst average.

Nästa gång något stort MMORPG kommer så ska jag nog försöka vara med.
är ju trots allt rätt omöjligt att komma ifatt dom som lagt ner 1 års speltid...
10 timmar om dagen, sedan köpa guld och liknande via ottillåten ebay-auktionering i början.

Efter ett halvår borde man väll vara bättre än 90% åtminstone.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosered
Får nog säga,
Jedi knight outcast och Jedi academy

ska vi lira lite outcast? adda novax_91@hotm

Permalänk

WarCraft III - The Frozen Throne:
har varit rankad 35 RT Europe

Permalänk

Jag är nog bäst på att inte vara bäst. Jag vet att jag aldrig kommer att bli någon toppspelare i något spel. Men jag gnetar på i det tysta och har skoj.

Permalänk
Medlem

Är rätt bra på D2 LOD.. o Q3 klarar jag mig i.. även Tiberian sun

Permalänk
Medlem

BF42/BF2

Permalänk
Medlem

Jag anser mig själv vara bra i cs.
Vunnit diverse lan med olika klaner samt varit på cpl kval o lite olika saker.
cs is my thing

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Halo

Jag och min kompis spelar Halo 1 och 2 till xbox , och vinner alltid med typ 30 poäng men sen om vi är bra eller inte vet jag inte.
Har inte så många olika motståndare ca 10 st , men skulle vara kul att möta någon annan för att se hur bra man egentligen är .... så vill ni utmana så går det att lösa......

Visa signatur

SilverHorn

Permalänk
Medlem

Spelar quake1 och gjort det sen 97. Vunnit VM med landslaget 2004 och NQR(största ligan i världen) med min klan fragomatic utan att förlora en bana varken i gruppspelet eller slutspelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerial
Spelar quake1 och gjort det sen 97. Vunnit VM med landslaget 2004 och NQR(största ligan i världen) med min klan fragomatic utan att förlora en bana varken i gruppspelet eller slutspelet

Respekt!

Själv är jag urusel på det mesta, men jag kom 2:a i en warcraft3:TFT turnering på ett lan, typ 20 spelare i tävlingen. Kunde knappt tro att så många var sämre än mig.

Sen fick jag ett nervöst sammanbrott av att få spela i finalen, så jag tror alla observers satt och skrattade åt mig i den matchen. Eländigare nederlag får man leta efter. :'(

Permalänk
Permalänk
Medlem

Q3

Vart med i div klaner och deltagit i en del turneringar (eurocup mm) samt vunnit en del små lantävlingar o dyl.

Men det var ett tag sedan.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Jag är riktigt hård på Mario Kart Double Dash och Soul Calibur 2 måste jag säga. Har även varit rätt hård i CS Source men man måste ju köra det jämt om man ska kunna ligga på topp, så jag har lagt det på hyllan ett tag nu.

Permalänk
Medlem

Need for speed Hotpursuit 2..

Jag tror att jag var en av dom bästa i världen om jag ska vara ärlig...

Åkte aldrig på stryk, vilken server jag än spelade.

Permalänk
Medlem

Klarade hela Gran Turismo Serien med en polare på 3 veckor (tog mig 5 dagar för att klara GT3) känner mig hyfsat bra i bilspel

P.S klarade hela Forza Motorsport på en vecka men det var ju så enkelt hehehe....

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk

Jag spelar:

Tekken 3 & 5 (PS2)
CS 1.6 (PC)
Pro Evolution Soccer 4 (PS2)
Ragnarok Online (PC) - Privatserver.

Dessa spel spelar jag för att jag är grymt bra på dem. Inte många som klår mig på dessa

Edit: Min granne Alexander är världens bästa på Warcraft 3. Han ligger 2:a i rankingen, men är obesegrad i över 300 matcher, så han är bättre än killen som ligger 1:a

Permalänk
Medlem

Jag äger på Sten Sax Påse !

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr