Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk

ide kabel

hej äre nån som vet vart man kan köpa en ide kabel me EN kontakt alltså från moderkortet till brännaren??vet att de finns på komplett men det e så dyra frakter

Permalänk
Medlem

Man kan ta en helt vanlig IDE kabel och klippa av den sista delen.

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Permalänk
Medlem

eller ta en vanlig och låt en av dom två kontakterna vara oanvänd, kan vara bra att ha till senare

Permalänk

de är så jag har nu en flat men det är så fult

Permalänk

annars kan du ju bara ta bort den kontakten som inte ska användas å spara den till senare..... jag har tatt bort ett antal såna kontakter.....

Permalänk

men du blir ju kabeln så jäla lång o ful

Permalänk

klipp av den då för fan.... du kan ju bestämma sj hur kort du vill ide kabeln ska va

Permalänk

jaja jag har redan fixat de

Permalänk

hurdå?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr1ng0
hurdå?

www.justfuckinggoogleit.com

Visa signatur

Alldeles för många datorer.. :>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjern0byl
www.justfuckinggoogleit.com

Han undrade nog vilken lösning x-box_king använde sig av och det tror jag inte står på google

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Han undrade nog vilken lösning x-box_king använde sig av och det tror jag inte står på google

exakt...:)

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr1ng0
exakt...:)

Ojdå. Då ber jag om ursäkt.

Visa signatur

Alldeles för många datorer.. :>

Permalänk

hah klippte bort de jag inte ville ha sen rulla jag ihopp den o satte buntband sen satte jag på en ful liten slang hehe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-box_king
hah klippte bort de jag inte ville ha sen rulla jag ihopp den o satte buntband sen satte jag på en ful liten slang hehe

hmm....fattar inte riktigt.. du skulle inte kunna posta en bild..?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk

nee har ingen kamra tyvär men jag hade en ide kabel som hade 3kontakter sen så klippte jag av kaben pricis efter andra kontakten sen rullade jag ihopp den som en vanlig rund kabel o satte dit en slang billit o bra:D

Permalänk

okej, synd

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.