Permalänk

Fel vid uppstart. systemced, vgaoem etc

Ibland står det "c: is not accessible, bla bla" och datorn datorn stänger av och ibland stänger den helt enkelt bara av och det kommer felmeddelande "Systemced is corrupt or missing" vid uppstarten. Sen när jag formaterat och fått in de flesta program hände det igen, och igen...

Har formaterat ett flertal gånger nu på 1 vecka och nu brukar det vara olika filer som är curropt or missing. systemced, ntosk(nånting) och nu vgaome.fon.

Nu har den börjat hänga sig direkt när jag formaterat och börjar uppdatera ServicePack. Det är som att direkt den börjat arbete med något så dör den och startar om och då kommer dessa felmeddelanden.

Läste nånstans att det kan vara något med minnena, men dom har jag då testat att byta osv

Permalänk
Geeks
SweClockers

Eftersom det handlar om felsökning där hårdvara är involverad så skickar jag tråden till hela datorsystem.

*Flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

bra jobbat mike

Permalänk

upupuppupu

upp :>

Permalänk
Geeks
SweClockers

Bumpning är inte tillåtet, du har därmed förlorat chansen att få hjälp. Läs reglerna och gör inte om misstaget.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)