Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Battlefield 2 Special Forces

Permalänk
Medlem

Battlefield 2 Special Forces

Hejsan!
Har en liten fråga angående BF 2.
Tänkte köpa Special Force expansionen till BF 2.
Men jag har inte original av BF 2. SÅ min fråga är.
Kan man köpa Special Force och köra det över internet trots att man inte har en original verison av vanliga BF 2?
MVH

Permalänk
Medlem

Re: Battlefield 2 Special Forces

Citat:

Ursprungligen inskrivet av arclab
Hejsan!
Har en liten fråga angående BF 2.
Tänkte köpa Special Force expansionen till BF 2.
Men jag har inte original av BF 2. SÅ min fråga är.
Kan man köpa Special Force och köra det över internet trots att man inte har en original verison av vanliga BF 2?
MVH

nej

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

§7 du kan inte spela piratkopierade spel över internet...

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk

Om du tycker Bf 2 är roligt så tycker jag du ska köpa det och expansionen om du nu vill ha den. Även om jag själv inte spelat min inköpta version på nätet så har jag en kompis som gillar det skarpt, dessa spel är gjorda för online play eller lan och single player uppdragen är mer en bonus egentligen (även om det är kul så finns det ju inget som slår en verklig spelare oavsett hur bra Ain än är) sen är det ju svenskt dessutom:)

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CorranHorn
Om du tycker Bf 2 är roligt så tycker jag du ska köpa det och expansionen om du nu vill ha den. Även om jag själv inte spelat min inköpta version på nätet så har jag en kompis som gillar det skarpt, dessa spel är gjorda för online play eller lan och single player uppdragen är mer en bonus egentligen (även om det är kul så finns det ju inget som slår en verklig spelare oavsett hur bra Ain än är) sen är det ju svenskt dessutom:)

njaa svenskt kan jag inte kallade bf1942 var svenskt bf2 är väll kanadensiskt har jag för mig.. rätta mig om jag har fel men

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectryym
njaa svenskt kan jag inte kallade bf1942 var svenskt bf2 är väll kanadensiskt har jag för mig.. rätta mig om jag har fel men

BF2 e svenskt , bara de att canada Dice är det som underhåller spelet med patchar o sånt , tror jag

Permalänk
Medlem

Haha, så ni virrar till det.
Det som brukar sägas är att Dice Canada gör expansioner, de gjorde även BFV.
Vem som gör patcharna vet jag inte, men jag antar att det är de som har gjort spelet.

Men, vem fasen vet egentligen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sirre
BF2 e svenskt , bara de att canada Dice är det som underhåller spelet med patchar o sånt , tror jag

BF2 är utvecklat och underhålls av det svenska DICE-kontoret. BF2:SF är det som kanadensarna har hand om.

BF2 är alltså svenskt

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte010
BF2 är utvecklat och underhålls av det svenska DICE-kontoret. BF2:SF är det som kanadensarna har hand om.

BF2 är alltså svenskt

jaha det var ju bra...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectryym

jaha det var ju bra...

Ne, för det visar ju att svenska DICE är inkompetenta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Ne, för det visar ju att svenska DICE är inkompetenta.

På vilket sätt då? BF2 är ju ett fantastiskt spel, inte minst efter några patchar!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Bara det att ingen av patcharna har funkat som dom ska
Och server-browsern funkar fortfarande inte som den ska. Sen så saknar jag friend-list som fanns i BF

Visa signatur

*-'

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choffe

På vilket sätt då? BF2 är ju ett fantastiskt spel, inte minst efter några patchar!

Det är ett _okej_ spel EFTER patchar.
Innan var det inte ens värt att ladda ned...

Och hur jävla lång tid tog det innan dice fixade fram patchar?

Permalänk
Medlem

En sån tur för dig att du har nåt att hacka på nu då.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Det är ett _okej_ spel EFTER patchar.
Innan var det inte ens värt att ladda ned...

Och hur jävla lång tid tog det innan dice fixade fram patchar?

BF2 är inget spel man laddar ner för att spela måste upplevas online
Helt underbart som sagt

Permalänk

Har köpt båda spelen men kan ej spela med dom nya vapnen i vanliga bf2 ?? Har sett folk som gör det men hur ?

Visa signatur

Skyll inte på mig , du stog framför mitt sikte ;-)

Amd 64 3000+ ¤ 6800GT 256mb ¤ Kingston 1024 mb 400mhz cl2 ¤ 200 X 3 Sata