SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Julklappstips?

Hej!

Jag tror att denna tråden kan passa in här. Annars kan väll moderator låsa?

Jo, nu är det så att jag kan inte komma på vad jag vill ha i julklapp Jag är intresserad av datorer och elektronik mm. Jag har funderat på att jag behöver en del komponenter till min dator men det är ju inte det roligaste att få direkt. Så tips på någon annan rolig elektronikpryl skulle uppskattas. Budgeten är inte över 1000kr. Jag hoppas att ni kan hjälpa mig och att tråden inte är felplacerad.

// Linus

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I min värld är det ofta redan för sent, det är fullt av brända skepp och raserade broar.

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

kanske någon rolig byggsats på kjell och company? jag handlade en 8x2 watts förstärkare och gjorde ett litet nätt plexichassi med en diod som lyser när den e på, var ganska roligt, lyssnar just nu på metallicas vita album med den, har lite overkill högtalare men jag måste se så den inte blir överhettad(sluten låda)

glid runt lite på tex. dino.se, teknikmagasinet.se eller TOM jula.se eller dylikt, ibland blir man överaskad av hur roliga grejjer man kan hitta!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Något speciellt område som intresserar herrn extra mycket? Vad äger han? Har han en MP3-spelare tex?