Permalänk
Medlem

Xbox speltips.

Aloha.

Har nu äntligen köpt mig en xbox.
Vilka spel är det man bara "måste" ha?
Är allätare fast hatar gulliga spel.
Så tipsa på nu.

/Hasse

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem

Ett absolut måste är ju Elder Scrolls III: Morrowind, det grymaste rollspelet som hittils har funnits, snart kommer dock uppföljaren Oblivion, men det kommer inte till xbox, utan till xbox 360 & PC. Annars så ska du köpa PGR 2, Halo 2, Amped 2. Mycket trevliga spel.

Visa signatur

P4 HT 3.0GHz <-> 512Mb DDR <-> 200Gb HHD <-> Readeon 9800XT <-> 17"

Permalänk
Medlem

SSX 3 & SSX On Tour är ett MÅSTE
Tony Hawk's Underground & American Wasteland
MTX Mototrax är riktigt kul oxå

Permalänk
Medlem

The Warriors är fett

Permalänk

Forza Motorsport, bästa bilspelet någonsin.

Permalänk
Avstängd

KoToR 1 och 2, Fable, Ninja Gaiden, Panzer dragon, Halo 1 och 2, Amped 1(bättre än 2an), GTA San Andreas(om du inte lirat det och gilalr GTA) Sedan finns det en uppsjö av andra bra spel till Xboxen men detta var iaf några. Sedan även dom som dom andra personerna har sagt är bra.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Permalänk

pes 5

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Medlem

Def Jam For new york!

Permalänk
Vila i frid

Forza om du ska köra lite bil
Def Jam For New-york om du ska biffa på dina polare lite

Permalänk
Medlem

Forza om du vill köra bil

Fable om du vill ha äventyr

halo serien om du vill ha action

Def Jam For new york om du vill slåss

Permalänk
Medlem

Ninja Gaiden - Ett av de mest underhållande spelen jag har lirat, svinsnyggt, mycket action, utmanande. Det är kul att bara springa och hoppa runt.

Gotham Racing 2 - Mycket bra blandning mellan simulator och arkadracer.

Forza - Mer simulator än gotham, mycket bra också.

Permalänk
Medlem

Morrowind på xbox är enligt mig hemskt med sega laddningstider o ganska taskig grafik, kör det på pc ist..

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |