cd-läsaren försvann i samband med sfnigtmare

Permalänk
Medlem

cd-läsaren försvann i samband med sfnigtmare

visste inte vart jag skulle skriva detta om det nu är fel ställe. cdläsaren är borta. kan det ha något att göra med att jag har kört sfnightmare och sd4hider? jag har återställt allt i båda programen cd-läsaren kommer endå inte tillbaka.
Kan inte heller köra systemåterställning döt att det finns ingen återställningspunkt. hur ska jag få tillbaka cdläsaren

óm problemet löser sig av att forma så är det lite svårt att forma utan cd-läsare. ändrar sf-nightmare ngt i bios för att cdläsaren försvann där me? fixar det sig isf om jag uppgraderar bios?

Visa signatur

Grafikkort: 7900XTX | Processor: 7800X3D | Moderkort: Asrock B650 PG Riptide | Ram: Kingston Fury Beast 2x16gb 6000mhz. | Mainskärm: 27" 1440p UltraGear™ (27GP850) QHD Nano IPS 180hz | Extraskärm: 27" 1080p AOC 27G2 144hz ips | Disk1: NVMe Seagate FireCuda 510SSD 2TB | Disk2: SATA SSD Kingston A400 480GB | Disk3: SATA Western digital 3000GB 5400rpm.
| Chassi: Fractal north | Headset HyperX Cloud Alpha 2 wireless | Tangentbord: HyperX Alloy elite 2 | Mus: Razer deathadder v2 pro

Permalänk
Hedersmedlem

Korspostning är ej tillåtet. Genom att korsposta och alltså bryta mot reglerna har du förlorat möjligheten att få hjälp.

*tråd låst*