Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Trackmania Nations-banor!

Permalänk
Medlem

Trackmania Nations-banor!

Hej!

Själv tycker jag att de flesta banor jag har testat på diverse servrar suger apa! Jag gillar långa svepande, snabba mjuka banor med långa hopp och bra landningar. Rena och enkla.

Har nu blivit klar med vad jag tycker är den roligaste banan jag har spelat

Mitt rekord är 2.29.8 Kan du slå det?

el_paradiso.challenge.gbx

Hur är din bästa bana?

mvh Viktor

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Är detta samma bana du la upp en gång tidigare?
Den förra du la upp va iaf jävligt skön, så jag testar denna och hoppas det är en annan lika bra.

Permalänk
Medlem

Vart kan man få tag på detta spelet? Det ser grymt ut.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fantastiskt roligt spel!

Kalimac: Nope, detta är en ny bana. Mycket bättre!

Men det krävs att du nästan har full fart hela tiden för att den ska spelas optimalt och ta alla hopp på bäst sätt.

Anden88: tex. här --> http://www.fz.se/filarkiv/?s=&p=spel/trackmania_nations/

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

HaveFaith.Gbx

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

gardis84 tyckte banan för alldeles för lång och väldigt enformig. Det är ju platt överallt du kunde vell lagt in lite snea vägar och sånt nu blir d bara svänga, köra en raktsträcka, svänga osv..
Jag gillar också långa svepande banor men den din var bara för lång och för tråkig.

Permalänk
Medlem

Re: Trackmania Nations-banor!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
Hej!

Själv tycker jag att de flesta banor jag har testat på diverse servrar suger apa! Jag gillar långa svepande, snabba mjuka banor med långa hopp och bra landningar. Rena och enkla.

Har nu blivit klar med vad jag tycker är den roligaste banan jag har spelat

Mitt rekord är 2.29.8 Kan du slå det?

http://img203.imageshack.us/img203/5315/elparadiso9bb.jpg

el_paradiso.challenge.gbx

Hur är din bästa bana?

mvh Viktor

Fy fan vilken svår bana :/ Typ omöjlig att klara ju, hamnar på rygg HELA tiden :/

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Håller med neX, svår som fan, tyckte nog din förra var bättre gardis.

Permalänk
Medlem

Va? Inte är den svår? Kör bara gasen i botten så går det kalas Blir svårt att anpassa hoppen efter olika hastigheter om man vill få en skön känsla i dom. tex. flyga lågt över en kamm för att sedan hoppa över något hinder och stampa in landningen perfekt (snowboardsnack här men ser stora likheter då jag gör banor)

Men kör på, jag lovar att den är hur jävla skön som helst när man kommer på hur man ska köra(igentligen bara gasen i botten och ta kurvorna så bra man kan, de flesta kurvor behöver man inte bromsa alls i).

mvh viktor

Edit: Kvark: Kan förstå din kritik även om jag inte riktigt håller med

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

när jag ska tanka ned banan så kommer bara det hära upp

GBXBUCR0$!0$)0$‹0$0$E H_È„Ì^À_€mRnu7dyyaOPY8Lpchiz4zSPvZri@Stadium€gardis84 El paradiso€?@Day@@NadeoAZ  0$ÿ)0$@À$lÞÊúJÀOÀ$h* LH_È„Ì^ éÀ$)jÿ\}\`ê_Ì 0$PIKSl€?}ÍP} ÝÄ]Lh| Í\  Ll} Ì|m Ìlll l||lm]Ll"ll||m Lll}\|||}Ll}L|mÜ|lmÌlnÀá\R€@ mRnu7dyyaOPY8Lpchiz4zSPvZriI@lStadiumY€x gardis84h#El paradisoY@wDayA=@x`Nadeo TìIu¢p@T,Ä RoadMainStartLinePº4@0œTurbo¬G@)-)-¬M@p-¼BiSlopeš(©0ÈÀraightG@3@T ˆ3H` UTopõ02(œ UBottom HBase(œ|F-tˆ 2 SW@t3ƒ^@¼C^@(.¬W>@ ¼"n¼V@0ŒGTCurve5|<Ô7lZ-\ƒH@ìCìÃí )½ (¼üAì )-ld Ì  |g"@ ‰~@M l@@DhlZ¼d¼lM@1ÀLEndQ`p k*xz!`T@lTqhÍìCÀ'Ã|~)- ¼l | n )¯ïŒ n¨Bl tÍ)-)-)- )- lM!@] ìCampLowtdLPÑl°gf& Xj1 ´n ).q§~¬¶ô$)-ö*´0Ýä,TZ|ÂËXdK@T‘TÅoœ@¼¼)-´3 (_(¶(¶(¶”-oTZ¯„/½X!«XX³€HýŒŠ@@œÍl̘‰Ì˜ŸÍ)lP @h¯„\|~)-)-¬@ œ8 t: œC@ ¬P@X¯Œl|H5®¼o (m)-)-)-)-)-)-)-)-¬@@ ¿ — |hß“Ì ”‡_ ˆŽ_ Œ_X ¿eI—X ß; | P@„qÌœDl H¾Ÿ5 ˜Â ˜ÂÍ( ),)~ )\'|L ŒUÜŒX~DU3ý (Î  'Ï  Œjn(/)MŒ oŒ~_(~¬½xœî¬¬,œŽ (. ŒS0@tæ¯1 œP0@ h="·)@¬W@TDŽ  œ(=¬o(¼ž (})-¬¬  (ž(Þœ)H2X Checkpoint„¡DR@ Œs\#Ò9 )ñ )Á €†s '“ ‡ƒ 'B (¬o  @@ Œž Œ Œž (^œ)-)-)-)-)-)-)-¬o'޼(¾œ) „D_^›_'-}O¾°Ìn °|)Ý )½ )Mll üü' )] ¼t¬p&H:.L þ ½"s7'_ì'PÜë'))]¼lp÷-LFinish"¦L)ñ)1)/p c+õŽ '/| #‚! ýp8›G4$9H@#à2/#°5Ì(~'ß' )-)-¬n£$øDU$7ž #P2½TÎX#lKoœÂT@h<¥ð)-¬Ž^XN¾¬¬S @EÅ$Þ%¨0~ )-¬ns¬ ¼~)])]¼nh0L&œ# GrassClipÀ/$‚1 ¬D@ œŽ (. Œ'¿ ' $âC!0,é]"%Y_$Þ%$YL( &0$ÿÿÿÿÞÊú

Visa signatur

DualCore AMD Athlon 64 FX-62 @ 3ghz | Radeon X1950Pro | 2048
MB DDR2-667 | 160GB hårddisk |

Permalänk
Medlem

Spara allt i en textfil (notepad) och döp till el_paradiso.challenge.gbx

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Spara allt i en textfil (notepad) och döp till el_paradiso.challenge.gbx

I Firefox blir det inte så men i IE. Varför då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Min fina bana!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Avstängd

vart ska jag he banan när jag har tankat hem ??

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malteman
vart ska jag he banan när jag har tankat hem ??

Lägg den i .....\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Challenges\Downloaded

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

här kommer jag med tre banor.

http://files.filefront.com/joChallengeGbx/;4740602;;/fileinfo...
http://files.filefront.com/hejChallengeGbx/;4740599;;/fileinf...
http://files.filefront.com/ChallengeGbx/;4740606;;/fileinfo.h...
Mina första banor jag gort.
Jag har haft spelet i ca:2-3 timar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
I Firefox blir det inte så men i IE. Varför då?

Jag har Firefox och jag kan klicka på den, öppnas ett nytts fönster och den frågar om jag vill spara eller öppna direkt..

Har haft detta problemet med andra filer iofs. Men det är ju bara att ta IE då..

Permalänk
Medlem

jusst gjort 2 jätte fina banor men när man kör in i mål så stannar inte spelet utan man kör vidare som inget har hänt , ngn som vet va det är man ska göra för att det ska funka?

har inget ställe jusst nu att ladda upp banorna på.

/M.i.G

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Medlem

01:01:15

så nära!

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk

Välgjord bana jävligt svår dock... kan bero på att kl är 0650 höll på att bita av mig knogarna och slå sönder tangnentbordet i frustration

Permalänk

Äh... nu laddar jag ner spelet... jag skiter faktiskt i att det har starforce.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calle_kanon
Äh... nu laddar jag ner spelet... jag skiter faktiskt i att det har starforce.

Que? Trackmania Nations är helt gratis att ladda ner..

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av seth vicious
Que? Trackmania Nations är helt gratis att ladda ner..

Men det har starforce. Orkar heller inte bry mig dock..

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Men det har starforce. Orkar heller inte bry mig dock..

Tog bort starforce direkt.

Permalänk

Går det att köra om man tar bort starforce.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calle_kanon
Går det att köra om man tar bort starforce.

Japp.

Permalänk
Medlem

äntligen!

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sammex
äntligen!

http://img415.imageshack.us/img415/7870/gold8fa.jpg

Åå vad vajert! Grattis

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sammex
äntligen!

http://img415.imageshack.us/img415/7870/gold8fa.jpg

Nästa steg är att slå mitt rekord då

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem

Förresten för er som inte redan vet om det så rullar exempelvis Have Faith på Save's Kakburk, samt just nu 9 andra hemmaknåpade banor. Ny för idag är Organic Road From Hell.

Visa signatur