Part II: A Vile Halo (120/SF Rogue PVP-film)

Permalänk
Medlem

trevligt film

vart kan jag tanka ner filer för byta modell?vet en polare som har tauren warrior som slöser pengar på savory deviate selight

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter
Jag skrev en punkt om det, och den killen försökte knappt försvara sig. Han slängde ner någon totem och helade sig själv. Dessutom, rank14 är inte en fråga om skills utan en fråga om hur mycket tid man har att slå ihjäl på ett spel.

Jag vet inte vad du vill få fram med den här posten, det du säger har inget att göra med vad jag skrev. Vad har den situationen du beskriver att göra med den att han, fullastad med epics äger folk i blått skräp? Om jag hade tier2 hade jag självklart försvarat mig, vilket jag ändå gjort vilket gear jag än haft på mig. Men nu är det inte han som blir påhoppad utan han som ger sig på folk iklädd sitt tier2.

det kan inte vara så att din guild inte har sammanhållning som khadgars rage och du bara är avunsjuk på att du inte kan få t1/t2/t3? o.O

Permalänk
Medlem

t3 FINNS INTE OCH DET DU KALLAR t1 ÄR t0 OSV! LOLZ RTFM NEWB LOLZ LERN2PLAYURCLASS KTHXBI!

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

bra jobbat, en mycket bra film, det ända dåliga jag tyckte var att kvaliten va lite sunkig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anCuren
det kan inte vara så att din guild inte har sammanhållning som khadgars rage och du bara är avunsjuk på att du inte kan få t1/t2/t3? o.O

Jag kan tala om för dig att jag hade kunnat sitta med väldigt mycket tier2 om jag nu valt att vara disc/holy priest. Kolla profilen i min signatur. Har du inget bättre att komma med? Han bad faktiskt att få veta vad man inte gillade med filmen och det var precis vad jag la fram i god ordning och då går till attack mot mig, vad är ditt problem?

Permalänk
Medlem

Tankar, 4MBit/s från European Mirror

Visa signatur

Bytt användarnamn till Epsi.

Permalänk
Inaktiv

Bara en sak som jag la märket till en text sekvens i filmen där det står
"Invades the sacred hour of silent rest and leaves, unseen, a dagger in your breast"

där breast betyder kvinno bröst, inte bröstet som då är Chest men annars grymt snygg film

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hirden
Bara en sak som jag la märket till en text sekvens i filmen där det står
"Invades the sacred hour of silent rest and leaves, unseen, a dagger in your breast"

där breast betyder kvinno bröst, inte bröstet som då är Chest men annars grymt snygg film

hahah

jo sen sak till, Du har spelat in när du slår andra gubbar?
Du har ju hypat upp ditt fegspel i nivå med Matrix "när ska nästa film komma".

Men ok, mer fräcka intron...som det i början. För det var fräckt.
Det är inte dig man sympatiserar med i din film.
Skaffa lite bättre utmaningar så att man iaf kan hejja på dig med gott samvete.

Permalänk

Måste faktist till Hectors försvar säga att det är svårt att hitta bra PvP möjligheter på våran server. Måste utan tvekan vara den PvP server som är mest PvE inriktad, och även framgångsrikast.

Sen en annan sak riktat till Hector. Här går du och KÖPER en hatt av Lactrox för att kunna komma in i "the inner circle", och sedan skinnar du om dig själv till UD!?

För att komma med lite mer seriös kritik. Introt var riktigt snyggt och välgjort, men det var lite väl långt i proportion till den totala längden av filmen. Du spelar din rogue riktigt bra, och jag tror många inte tycker det är underhållande då du lyckas hålla borta en warrior så att han bara lyckas få in ett enda slag på dig. Kanske gå på 2-3 stycken samtidigt med hjälp av engineering?

I övrigt gillade jag filmen, kanske för att jag själv spelar rogue.

//Diaz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Badkharma
Måste faktist till Hectors försvar säga att det är svårt att hitta bra PvP möjligheter på våran server. Måste utan tvekan vara den PvP server som är mest PvE inriktad, och även framgångsrikast.

Sen en annan sak riktat till Hector. Här går du och KÖPER en hatt av Lactrox för att kunna komma in i "the inner circle", och sedan skinnar du om dig själv till UD!?

För att komma med lite mer seriös kritik. Introt var riktigt snyggt och välgjort, men det var lite väl långt i proportion till den totala längden av filmen. Du spelar din rogue riktigt bra, och jag tror många inte tycker det är underhållande då du lyckas hålla borta en warrior så att han bara lyckas få in ett enda slag på dig. Kanske gå på 2-3 stycken samtidigt med hjälp av engineering?

I övrigt gillade jag filmen, kanske för att jag själv spelar rogue.

//Diaz

ekar det här inne.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BadElvis
ekar det här inne.

Nja. Inte riktigt tycker jag?

Permalänk
Medlem

Filmen är populär, och många i min skola har den på datorerna!

Keep the good work commi´n!

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)