HJÄLP!!!!!! kan ej starta slaget om midgård 2!

Permalänk

HJÄLP!!!!!! kan ej starta slaget om midgård 2!

Hjälp när jag sätter i min nya skiva för slaget om midgård två så händer inget! jag har försökt och öppna exe filen manuellt funkar ej vad ska jag göra??

HJÄLP!

Visa signatur

I am Oskar the one and Only!!

Permalänk
Medlem

Det du ska göra är att inse att vi behöver bra mycket mer information från din sida för att vi ska kunna hjälpa dig...

Permalänk

som vad??

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har du en DVD läsare, annars låter det som den inte kan läsa av CDn ordentligt.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

japp en samsung 16* hastighet

Visa signatur

Permalänk

Om skivans autostart inte går igång, eller du inte kan klicka upp exe.filen heller, så kan du mkt väl ha fått en dålig skiva.

Har hänt både mig och en kompis, som båda fick byta spelet och få ett nytt ex, varpå det funkade galant.

Det är ovanligt men förekommer.

Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie

Permalänk

det låterej så bra men jag kollade och såg att autorun exe fanns där och kördes varför det inte kom på skärmen jaghar ingen aninng men sen prövade jag mitt gamla slaget om midgård och den vägrade öppna sig den med samma symptom?? kan det var dvd,n jag kan kolla på film i darorn fortfarande utan störningar...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid kolla om du har StarForce installerat. Det kopieringsskyddet kan göra så att CD/DVD-läsare blir lite knasiga.

Har du något utav dessa spelen installerat så har du förmodligen fått StarForce också.
http://www.glop.org/starforce/list.php

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dell 4 ever
det låterej så bra men jag kollade och såg att autorun exe fanns där och kördes varför det inte kom på skärmen jaghar ingen aninng men sen prövade jag mitt gamla slaget om midgård och den vägrade öppna sig den med samma symptom?? kan det var dvd,n jag kan kolla på film i darorn fortfarande utan störningar...

Snälla... SNÄLLA!!!

Kanske lite offtopic men jag har fan sovit ute i en bil ikväll p.g.a fylla och det var inte gott och då är det inte så gott att vakna upp senare och komma hem till SweC för att öppna första tråden och se någon som verkligen skiter i hur han stavar och skriver.. Snälla, kolla igenom det du skrivit en gång innan du trycker på "skicka svar".

OnT: Vad kör du för operativsystem?

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
Snälla... SNÄLLA!!!

Kanske lite offtopic men jag har fan sovit ute i en bil ikväll p.g.a fylla och det var inte gott och då är det inte så gott att vakna upp senare och komma hem till SweC för att öppna första tråden och se någon som verkligen skiter i hur han stavar och skriver.. Snälla, kolla igenom det du skrivit en gång innan du trycker på "skicka svar".

OT: Hur går det i Guild Wars guilden?

och

lol @ MsPaint.

Visa signatur
Permalänk

alltså jag har windows xp jag har hafft starforce men tagit bort det jag kan installera ett annat program med hjälp av dvd,n och filmer funkar vad kan det vara...????

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
Snälla... SNÄLLA!!!

Försök att chilla? Trots baksmälla?