Permalänk
Medlem

munnen blev typ 100 gånger bättre ned det där "munskyddet" eller vad det är:)
vad ska du använda den där skosaken till?? ser skitbra ut!! forsät så:P

Permalänk
Medlem

det är ju skosaken som är munskyddet

Permalänk
Medlem

var har du köpt skyltdockan, och hur mkt fick du ge för den? , jag har haft samma vision, om att göra en skyltdockedator, men studiebidraget tillåter inte sådana ekonomiska galenskaper...
(frågar igen, eftersom mitt förra inlägg kom bort någonstans ;/ )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rastapopoul
var har du köpt skyltdockan, och hur mkt fick du ge för den? , jag har haft samma vision, om att göra en skyltdockedator, men studiebidraget tillåter inte sådana ekonomiska galenskaper...
(frågar igen, eftersom mitt förra inlägg kom bort någonstans ;/ )

Vet inte om det var här GoTaLL köpte men.. http://www.oryantal.se

Inte var det så dyrt heller, 369:- för en byst.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem

Oki liten update ..

skyltdockan fick jag tag på annons på blocket.

ok tebax te topic.. update..

ok har satt ett par extra kablar till "munnen" och har inte målat utan sprayspacklat .. och det ska vara mycke mycke mycke sprayspackel gör inget fall det rinner då det täcker igen små hål och små ojämnheter..

detta är med gjort .. 5 "brickor" skall göras ..

skall spacklas in ..

ok sprayspacklas skall det göras i omgångar .. och som sagt mycke spackel .

mycke mycke ..

å mycke mer ..

nu börjar det rinna och nu börjar det närma sig klart för detta lager .. "det ska rinna"

efter ett tag med kupe värmare börjar det likna nåt ..

och ja den är fortfarande ojämn men helt jämn yta ska det inte vara men det är inte klart på långa vägar

de va dagens update .. kommer mer ...

Permalänk
Medlem

nas som faen =D

Visa signatur

sweet

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Permalänk

Ja, först nu tycker jag att det börjar likna ett chassi. Jag ser fram emot slutresultatet.
Är det en gravyr på den tredje bilden uppifrån? Ser ut så, precis bredvid den högra "brickan".

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

Strogg!

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Framsteg. Väntar med spänning inför "köttslamsorna" GoTaLL!

Visa signatur

Det du inte vet, lider du inte av.

Permalänk
Visa signatur

Nytt projekt av mig. Klart hösten 2006

Permalänk
Medlem

ojoj...nu börjar det verkligen hända grejer
Ser riktigt proffsigt och snyggt ut...

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

Ditt absolut bästa arbete hittills GoTall, väntar på slutresultatet.

Love your work!!

Visa signatur

Torxx

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonascasemodder
Linknar ju denna:http://www.bit-tech.net/modding/2005/05/04/wcg2005_casemod/14... högst upp på sidan

nope, den på länken är snyggare.

Måste säga att framifrån ser den OK ut.
Från gubbens vänstra framsida är den nästan snygg.
Från gubbens högra framsida ser sen nästa hemsk ut.
Bakifrån är den inge snygg alls.

Tycker att du bör förbättra gubbens högra framsida (på "hörnet" altså). Ser lite väl tråkigt ut där...

Annars gillar jag slangarna!

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem

Gå till ett slakteri och be att få en "gammal" hjärna från nåt djur och sen konservera den i glasskål och sätt i huvet. Det skulle vara lite hårdrock.

Tänk bara på möjligheterna när det blir vattenkylning!!!

Väldigt fint annars, är lite strogg känsla nu när ansiktsmasken kom dit.
Är det skyddsutrustning? ..men det skulle ju innebära att.........!!!

Visa signatur

2600k@ 4,4 Vattenkylt med en Noctua 120mm @ 7v. 16 gig Corsair Dominator. GTX 1050 Ti Passivtkylt. Corsair RM550 80 Gold. Corsair M4 ssd 256 gig. Asus Sabertooth p67. (Takfläkten låter mer än själva datorn).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLoz
Gå till ett slakteri och be att få en "gammal" hjärna från nåt djur och sen konservera den i glasskål och sätt i huvet. Det skulle vara lite hårdrock.

Tänk bara på möjligheterna när det blir vattenkylning!!!

Väldigt fint annars, är lite strogg känsla nu när ansiktsmasken kom dit.
Är det skyddsutrustning? ..men det skulle ju innebära att.........!!!

Då blire dualcore XD

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

eller att dtorn kokar ävern om man använder hjärnan för mycket

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

snyggt

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem

Floz: Problemet är ju då att slakterier INTE får lämmna ut slaktavfall hur som helst men du kanske inte tänkte på att det finns regler och lagar gällande förfarandet utav slaktavfall också??
Allt slaktavfall kommer antingen att förstöras eller dylikt men det kommer aldrig att lämmnas ut till folk som vill få tag på hjärnor osv bara för att det är kul eller så pga de sjukdomar och sånnt som det eventuellt kan sprida.

Permalänk

Quake 4 gubbe?

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninoquir
Floz: Problemet är ju då att slakterier INTE får lämmna ut slaktavfall hur som helst men du kanske inte tänkte på att det finns regler och lagar gällande förfarandet utav slaktavfall också??
Allt slaktavfall kommer antingen att förstöras eller dylikt men det kommer aldrig att lämmnas ut till folk som vill få tag på hjärnor osv bara för att det är kul eller så pga de sjukdomar och sånnt som det eventuellt kan sprida.

Hehe, sorry. Trodde inte nån skulle tat på allvar:) Det var ironiskt menat.

Och förlåt ännu en gång för att jag inte läst i min "Regler om slaktavfall" bok på senaste tiden.

Visa signatur

2600k@ 4,4 Vattenkylt med en Noctua 120mm @ 7v. 16 gig Corsair Dominator. GTX 1050 Ti Passivtkylt. Corsair RM550 80 Gold. Corsair M4 ssd 256 gig. Asus Sabertooth p67. (Takfläkten låter mer än själva datorn).

Permalänk
Medlem

va? har du inte läst "slaktarens ABC"

Är ju allmän kännedom hur man styckar och tar hand om all restavfall

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

GotaLL är det Quake4 du får insperation från?

Visa signatur

Grafikkort: 7900XTX | Processor: 7800X3D | Moderkort: Asrock B650 PG Riptide | Ram: Kingston Fury Beast 2x16gb 6000mhz. | Mainskärm: 27" 1440p UltraGear™ (27GP850) QHD Nano IPS 180hz | Extraskärm: 27" 1080p AOC 27G2 144hz ips | Disk1: NVMe Seagate FireCuda 510SSD 2TB | Disk2: SATA SSD Kingston A400 480GB | Disk3: SATA Western digital 3000GB 5400rpm.
| Chassi: Fractal north | Headset HyperX Cloud Alpha 2 wireless | Tangentbord: HyperX Alloy elite 2 | Mus: Razer deathadder v2 pro

Permalänk
Medlem

nej verkar mer ah utvecklats till nåt folk tycker liknar just nåt från quake, har just flyttat från garaget för mer finlir i köket hemma .. så tar nån dag innan update..

Permalänk
Medlem

Tycker du helt klart ska köpa lite billig dusch-slang (kromade) och sedan klä slangarna på huvet så de blir krom!

Häftigt annars!

Visa signatur
Permalänk

tycker samma som föregående talare. Skulle bli grymt!

God Natt!

Permalänk
Avstängd

det skulle va grymmt med vattenslangar istellet för dom där slangarna som sticker ut ifrån huvet till nacken.

Permalänk
Medlem

Vilken färg kommer det vara till slut??

(Har det varit uppe förut ber jag om ursäkt, men jag har inte orkat läsa hela tråden)

Väntar på update helt tiden!!

Visa signatur

Torxx

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
har just flyttat från garaget för mer finlir i köket hemma .. så tar nån dag innan update..

Dags att gå lös på paketerna med blandfärs nu eller ? (kunde inte låta bli)

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB