Permalänk

Alltbra.se

Hej, det är så att min hemsida blev helt fel från början och detta var inte alls menat att det skulle bli. Jag kan göra väldigt simpla sidor i dreamweaver. Hru ska jag göra en sida som man kan annonsera ut sina data gjejer på?. Annars så söker jag duktiga programmera här i eskilstuna. Sidan ska vara så att jag endast behöver kolla annonser i ett admin program, se alla inkommna och godta? Är detta svårt för helt nybörjare?

Visa signatur

hackarn_90

Permalänk
Medlem

kortfattat svar: lär dig php och mysql. Det är inte svårt, utan det är bara det att man måste lära sig lite prylar innan man har allt på det torra, men vill du göra fler siter i framtiden så kommer du inte att ångra dig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av totoo
kortfattat svar: lär dig php och mysql. Det är inte svårt, utan det är bara det att man måste lära sig lite prylar innan man har allt på det torra, men vill du göra fler siter i framtiden så kommer du inte att ångra dig.

Helt rätt.. PHP är enkelt om du bara börjar, började för 3 veckor sen och kan det mycket bättre än vad jag kan ASP som jag gjorde första skriptet i 2003

Börja lära dig PHP, du kommer inte ångra dig. Ett bra ställe om du behöver hjälp att komma igång är www.phpportalen.net

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb