Permalänk
Medlem

Nej jag o dem jag brukar lira med kör denna version men har den på ftp'n.
http://www2.gavle.to/~jimmy.wendin/ventrilo_2.1.3.exe

går fort för dig att läägga in.

Permalänk
Medlem

Har langat min msn till er båda.

Fler som vill vara med?

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk
Medlem

Sattsar på att komma igång 20.00, Hardcore, ladder, inget maphack.

Permalänk

Hur går det? behövs en till och kör ni från början nu?
Skulle varit med om inte min cd-key till diablo2 är borta...

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på och lirar inatt... har ingen anning om vad för karaktär jag ska vara dock, eller vad jag ska ha för inriktning på den.

Permalänk
Medlem

har 2st till classic, om det är classic du saknar så kan du få den andra:E

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vendin
har 2st till classic, om det är classic du saknar så kan du få den andra:E

Hehe, vet faktiskt inte om jag har classic men man kan ju alltid pröva ;P
Den till LoD har jag fortfarande kvar iaf
Skicka PM

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Bra, hoppas det fixar sig.

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk
Medlem

Joina ventrilon phoenix

Permalänk

Har tyvärr inte vent eller headset

EDIT: Jag kan väl fortfarande höra er även om jag inte har headset/mic? isf kan jag väl bara skriva i chatten?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Mjo har du ljud så kan ud höra, men det blir nog lite trökigare när du inte kan snacka:P

edit

ta ventrilo från länken högre i tråden och joina servern sen clickar du på chat...

Permalänk

jo, men det får nog duga än så länge om jag ska spela. Ska ni börja om från början eller och ungefär när ska ni lira?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Från början
Start 20.00
HCL

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk

Ok, kör som druid då och fryser ner alla

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Instalera ventrilo och joina chaten på servern så vi slipper kladda ner forumet så hemskt:p

Permalänk

K, ska bara köpa lite cola

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk

jag e på, som en cooool enchant sorc

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Okej. Bra

In på vent, drar igång när alla är där.

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk

Ok, fattar inte hur man går in på en server. Ska man välja new server eller? i vent...

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Klicka i ditt username först (pilen till höger)
Sen i fältet under tar du pilen igen, och skriver in ip.
Sen connect.

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk

ok, måste ha 2.2.0 då ju

Vänta, vilket ip ska jag ta? det här: 217.142.131.237:3784?

EDIT: Börjar bli bråttom med den där keyn vendin.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk

ska ni lira idag ( fredag ) ?vill nog testa en runda

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Divine Intervent
ska ni lira idag ( fredag ) ?vill nog testa en runda

Ja, klockan 20:00

EDIT: Äsch, verkar vara för sent att joina nu. Kan ju inte hitta ip't och så har jag ingen key får bli gmod för mig då.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk

fan jag missade hade änndå inte hunnit ... inte installerat

Permalänk
Medlem

Har det börjat eller. Kan komma in om 15min. Och vilken LvL ligger ni på?

Permalänk
Medlem

Vi har börjat, är runt lvl 17. Precis klara med första q, a2

*Edit: Dåså.

robelibob, R.I.P. Blev lvl 23, dog precis inann Mephi.

Anyway. Roligt, trevliga pojkar. Lirar gärna igen. Bara att hojta.

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk
Medlem

Ja vi körde ju en till efter och är på level 30 act5 q5 nu :D, hoppas vi får en fortsättning nån dag.

-edit-
Om folk vill spela ikv så är jag på...

Permalänk
Medlem

Jam. Jag är på ikväll också, samt min polare ( ni som lirade igår vet, Benji ).

Fortsätter gärna på samma specc som igår om gårdagens folk är med.

Ny funkar väl annars också.

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk
Medlem

bra,,, då är vi 3st, fler som e på?

Permalänk

Skulle varit med fast jag har ju ingen nyckel :7
Vad är det för ip till venten? Fick inte tag på det igår...

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4