Permalänk
Medlem

Nytt nätaggregat

Hej alla, jag skapade en tråd häromdagen om ett nytt grafikkort. Så kom jag på, jag kanske måste ha ett nytt nätaggregat. Just nu har jag ett AOPEN AX4R Plus moderkort, 2*512mb DDR SDRAM, GeForce Fx5200(som jag nämde innan ska jag köpa ett x800GTO) och en P4 2.6GHz, allt detta har jag på ett noname 250w nätaggregat. Nu undar jag räcker det nätagget? om inte så kan ni länka ett prisvärt bra nätagg för högst 550:-.

Tack för alla hjälpsamma svar man kan få

Duger detta? http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010067848 kan man ha det till AGP också då?

Visa signatur

| Lian-Li Chassi | Asus P5Q SE2 | Intel Core 2 Duo E8500 3166MHz | Corsair Dominator 2x2048 5-5-5-18 @ 400MHz | Nvidia 9800GTX | Corsair PSU 650W |

Permalänk
Medlem

Det är tveksamt om det räcker, men det bästa du får för under 500 kr tror jag är FSP eller det agget som du länkade till.

Permalänk

om det inte räcker lär du ju märka det . räcker det inte skulle jag också rekomendera FSP, kanske en sånhär

Visa signatur

"Any dumkopf can be incorrect,
but not to be a dumkopf is more correct."
- Lord Brett Sinclair (Sir Roger Moore)

Permalänk
Medlem

ok, hade tänkt att köpa ett Q-tec 500w innan men det som jag länkade först är väl bättre?

Visa signatur

| Lian-Li Chassi | Asus P5Q SE2 | Intel Core 2 Duo E8500 3166MHz | Corsair Dominator 2x2048 5-5-5-18 @ 400MHz | Nvidia 9800GTX | Corsair PSU 650W |

Permalänk

jag har aldrig hört några snälla ord om q-tec så den du länkade till är säkert bättre

Visa signatur

"Any dumkopf can be incorrect,
but not to be a dumkopf is more correct."
- Lord Brett Sinclair (Sir Roger Moore)

Permalänk

Det räcker nog ska du se, har själv ett sådant i min burk (se sign), får dock ett nytt i veckan då ja vill ha bort alla onödiga kablar..