Cooltek, Något att hänga i granen?

Permalänk
Medlem

Cooltek, Något att hänga i granen?

Jag är inte så haj på nätagg och undrar om detta Cooltek agget agget är något att ha eller om jag ska satsa på Tagan, Hiper och andra kända märken istället?

Tack
//Jocke

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

Satsa på något annat, helst Tagan.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem

Okey. Då har jag iaf något att gå på när jag ska beställa.

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

Mjo.
Coolteks nätagg kan ju vara väldigt bra, men ta det säkra före det osäkra.

Permalänk
Medlem

Så sant

Visa signatur

Det räcker för mig...

Permalänk
Inaktiv

Min kompis har ett Cooltek, som han köpte för nåstan 1000 kronor, Det gick sönder häromdagen, då hade han haft det i 6 månader... Det var någong koppartråd som brast i det eller nåt, Jag skulle satsa på något anant

Permalänk
Medlem

Men cooltek gör bra fläktar i alla fall

Visa signatur

---

Permalänk

Coolteks nätagg har fått bra recensioner, men få tycks ha erfarenhet av dem. Jag har beställt ett 500 W till mitt nya datorbygge, både pga recensionerna och av nyfikenhet. Får se hur bra/dåligt det är, även om jag inte är någon datorexpert precis. Hoppas mest att det är tyst.

Att någon haft en pryl som sedan gått sönder betyder ju inte så mycket. Även de "allra bästa topprylarna" har dåliga exemplar.

Permalänk
Medlem

Hämtar mitt Cooltek 600watt på måndag, aggen har ju som sagt fått mycket bra resultat i recenstioner o.s.v. Kul att testa någon annat än t.e.x de kända Tagan, Hiper o.s.v.

Testar man inte så vet man inte =P

Visa signatur

-