Vilket nätagg, för nuvarande och kommande system?

Permalänk

Vilket nätagg, för nuvarande och kommande system?

Hallå, jo det är så att jag tänkt beställa lite prylar från gtek och sett att de har diverse nätagg som Komplett ej har. och jag har sen tänkt beställa ett Conroe-system från komplett så för att ev. slippa beställa 2ggr från gtek så undrar jag vad för nätagg jag bör skaffa... Planerar på att köpa ett ganska biffigt grafikkort, typ X1900-serien eller liknande, samt att jag har 2 DVD-enheter + 3 HDs... Inte planerat att monsterklocka men vill ej att agget ska sätta stopp om jag får för mig att klocka lite...

Läste SweC's agg-test och blev intresserad av Cooltek:en Är det nått att ha, eller finns det fler, kanske bättre alternativ? Dock ej dyrare...
Sen vill jag även veta hur jag kollar vad för moderkort ett visst nätagg är kompitabelt med, tänkte så jag kan se om det eventuella agget jag köper nu fungerar med mitt nuvarande system fram tills jag skaffat Conroe-systemet...

Tack på förhand.
Appoc

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".