Permalänk
Medlem

Armored Fury

Köpte Armored Fury till BF2 för ett par dagar sedan. Har spelat det och allt funkar perfekt.

Satte mig nyss och försökte komma in på en server som körde banan Operation Road Rage. Då får jag upp en ruta där det står att jag måste köpa Armored Fury innan jag kan köra banan.

Vad fan gör jag nu? Blir så jävla pissed när jag köpt skiten och det inte funkar.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk

Re: Armored Fury

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pylver
Köpte Armored Fury till BF2 för ett par dagar sedan. Har spelat det och allt funkar perfekt.

Satte mig nyss och försökte komma in på en server som körde banan Operation Road Rage. Då får jag upp en ruta där det står att jag måste köpa Armored Fury innan jag kan köra banan.

Vad fan gör jag nu? Blir så jävla pissed när jag köpt skiten och det inte funkar.

Kontakta support.
Jag har inte en aning

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Armored Fury

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pylver

Du är långt ifrån den enda som råkat ut för det problemet. Testa att starta om, eller vänta en stund så brukar det fungera igen.
Ganska uppenbart att EA:s onlinefunktion när det gäller att köpa spel har sina barnsjukdomar, även ifall jag i grunden är mycket positiv till denna möjlighet.
Tar och flyttar tråden också.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X