KG920 Äntligen en telefon som piskar.

Permalänk
Medlem

KG920 Äntligen en telefon som piskar.

Jag hoppas verkligen sony-ericsson och nokia får upp ögonen och skapar lite bättre telefoner nu. Även att andra mindre kända mobiltillverkare kommer in i Sveriges marknad.

http://nordic.lge.com/sv/prodmodeldetail.do?actType=search&pa...

Recension:
http://www.mobile-review.com/review/lg-kg920.shtml

Visa signatur

"Värm upp ugnen innan du stoppar in bullen".

Permalänk
Medlem

Mycket trevlig mobil,,, synd bara att den inte har w-lan :(:(

Visa signatur

E8500@4Ghz- Ga-X48-Ds5 - Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF - 4096MB@1066Mhz(CL5-5-5-15) - XFXGeForce8800GTX@690*2116/1490 - X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty - 2x Raptor35Gb Raid0 - Samsung250Gb - Samsung500Gb - Nec3550 - AntecP180 - Seasonic X900w - Noctua NH-U12P - Win7-64ult :: 3dMark06 13911 :: SuperPI 1Mb 11.756s :::.

Permalänk
Medlem

På vilket sätt piskar den en SE eller Nokia? Den där är ju ljusår efter SE och Nokia gällande design, användarvänlighet osv. Det enda som är tufft om man nu gillar att räkna pixlar är ju just det. Pixlarna. Men själv föredrar jag en bra bild före antalet pixlar Nu tar den ju bra bilder men hey, vart är mobilen? Jag anser man får se detta som en kamera med en mobil..på sin höjd.
Dessutom har de snott roteringen från Nokia 3250
Och för ett pris på 7000kr kommer den sälja precis ingenting i Europa. Kunde man spela på betson skulle jag satsa allt jag hade på det.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Musikälskare

Ta bort kameran... Försökte hitta en utan kamera men ja ALLA mobiler har ju de nu för tiden... Kan dom inte lägga tiden på nått annat mer värdefullt

Min åsikt iaf

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Ta bort kameran... Försökte hitta en utan kamera men ja ALLA mobiler har ju de nu för tiden... Kan dom inte lägga tiden på nått annat mer värdefullt

Min åsikt iaf

Nokias E-serie har gått ett steg framåt för de som inte vill ha kamera men ändå en avancerad mobil.
Kolla in E50, E60, E61 tex.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Min åsikt iaf

SE J220i där har du en telefon utan kamera
SE M600i, W950i, Z300i, J230i

Där har du fem telefoner utan kamera. så kom inte och säg att alla telefoner har kamera.

Visa signatur
Permalänk

Kan man ringa med den? ;P
Håller med om att det här med kameror, mp3, elvisp etc börjar bli lite för mkt. Allt man behöver är en telefon man kan ringa och skicka sms med. Kan vara roligt med trevliga ringsignaler, men det är typ allt som behövs.

Men man kan inte neka att den är cool...

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
På vilket sätt piskar den en SE eller Nokia? Den där är ju ljusår efter SE och Nokia gällande design, användarvänlighet osv. Det enda som är tufft om man nu gillar att räkna pixlar är ju just det. Pixlarna. Men själv föredrar jag en bra bild före antalet pixlar Nu tar den ju bra bilder men hey, vart är mobilen? Jag anser man får se detta som en kamera med en mobil..på sin höjd.
Dessutom har de snott roteringen från Nokia 3250
Och för ett pris på 7000kr kommer den sälja precis ingenting i Europa. Kunde man spela på betson skulle jag satsa allt jag hade på det.

Ja den är ful och dyr, men den tar bättre bilder än din N73

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
Ja den är ful och dyr, men den tar bättre bilder än din N73

Det bryr jag mig inte om. Jag köpte inte min N73 enbart för att ta bra kort. Det gör min digitalkamera bra
Däremot slår min N73 den där tamagushin på allt annat

Du kan ju inte påstå den är värd 7000kr?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

som någon annan sa så behöver man (jag) bara en mobil man kan skicka sms och ringa med. wap är ju också nödvändigt ibland, men det är ju så gott som standard idag.

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

År 2004 så visade Samsung en prototyp på en 7 MP Telefon...nej...URSÄKTA
dom visade en Digital kamera med telefon inbyggt

Tro inte att SonyEricsoson ligger efter med alla MP (MegaPixel) tävling...
Dom har ju grymma modeller på digitala kameror...så tror inte att dom ligger efter

Dom kan släppa En mobil inbyggt 10MP och dom kommer att släppa DUO kort med 8GB och 16GB nästa månad...den sist nämda kommer till våren...
Då snackar vi om multimedia maskin som krossar allt annat på marknaden...

Men dagens telefoner har dålig skärm (upplösningen)
där borde man satsa mer på....typ 800x600 på en 2 tumare...

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem

Där kan vi börja snacka telefon som har bra kamera

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Base
Där kan vi börja snacka telefon som har bra kamera

Inte direkt, det är bara samma trista megapixel-onani som vanligt.
http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=caf44c

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

Min drömmobil skulle vara något med en högupplöst touchscreen (VGA), T9, WLAN, BT, Edge, miniSD-minneskort, Symbian eller Windows Mobile och utseende som en N73. Kanske en halvdålig kamera om man skulle behöva ta någon bild lite snabbt, men MP3-spelare och annat tjafs är bara onödigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Inte direkt, det är bara samma trista megapixel-onani som vanligt.
http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=caf44c

tyckte det var k800i som piskade

Permalänk
Medlem
Citat:

Min åsikt iaf

Jag håller helt och hållet med dig på den biten. Istället för att utveckla minnes korten, kameran, och massa annat tjaffs! så skulle jag hellre se att företagen utvecklar batterierna mer istället!!

Visa signatur

Man Va Ju Nykter Imorse, Men Nu Börjar Det Ordna Upp Sig vettu! =P

Permalänk
Medlem

Löjligt.. Kommer inte sälja alls, blev inte det minsta sugen på en.

Sedan så är det fortfarande så att det är löjligt att titta på hur många MP en kamera har. Den måste kunna ta bilder också. Jag har hälldre en 3 MP kamera som tar bra bilder än en som har 7 MP och tar dåliga.

Jag har en Canon 350D, den kan ta bilder. Men den har "bara" 8 MP. Det finns kompaktkameror som lika många, men tar sämre kort.

Så.. Jag skulle gissa att den telefonen inte är bättre än någon annan på marknaden, och piskar defenitivt inte.

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem

Nae blev lite för mycke kamera, för lite mobil för min smak. SE är mer inne på rätt spår med k800i, w800 etc.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andykidden

Sedan så är det fortfarande så att det är löjligt att titta på hur många MP en kamera har. Den måste kunna ta bilder också.

Det kan den. Kollat på bilderna ens?

Fiero: Näe, ej värd 7000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
tyckte det var k800i som piskade

Word. Större marginaler till k800 fördel än vad jag trodde.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.