Vilket TV-kort ?? jag har Com Hem

Permalänk
Medlem

Vilket TV-kort ?? jag har Com Hem

Som topic..

Jag bor i Lägenhet med canal digital- uttag dvs Com hem..

vet ej om det är digitaltv eller om den är markburen eller om signalerna kommer via parabol??

ska man kanske ringa comhem å fråga??

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

Re: Vilket TV-kort ?? jag har Com Hem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
ska man kanske ringa comhem å fråga??

Det kan ju faktiskt hända att de vet vad det är för singnal de skickar ut.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

oj det va mycket att läsa.. och jag har också kollat runt på andra trådar.. det verkar som om man inte kan köpa ett tv-kort vilket som helst ? har tittat på ett sånt här Direktlänk: http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010095157 skulle det funka ??

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
oj det va mycket att läsa.. och jag har också kollat runt på andra trådar.. det verkar som om man inte kan köpa ett tv-kort vilket som helst ? har tittat på ett sånt här Direktlänk: http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010095157 skulle det funka ??

Jag har också tittat efter ett tevekort och detta verkar bra på så sätt att det klarar två kanaler samtidigt. Men jag skulle vilja ha ett kort med egen videoutgång för att slippa dra det över grafikkortet.

Jag har idag ett Asus tevekort, men det lastar datorn ganska hårt och det är struligt att köra teve-ut tycker jag.