Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Klart du får... Tycker det är dåligt att batteriet är så kasst. Telefonen är annars underbar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tror du inte att det är fel på ditt bartteri.
Standbytid skall ju vara 200 timmar för gsm.
180-250 timmar för utms.
Eller kanske du har något program som tar processorkraft igång?.
mvh
olasam

Permalänk
Medlem

Tjena,, hur bra är kameran?,, som k750i tro?

Visa signatur

E8500@4Ghz- Ga-X48-Ds5 - Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF - 4096MB@1066Mhz(CL5-5-5-15) - XFXGeForce8800GTX@690*2116/1490 - X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty - 2x Raptor35Gb Raid0 - Samsung250Gb - Samsung500Gb - Nec3550 - AntecP180 - Seasonic X900w - Noctua NH-U12P - Win7-64ult :: 3dMark06 13911 :: SuperPI 1Mb 11.756s :::.

Permalänk
Medlem

olasam -> Det måste vara något fel eftersom jag haft den på laddning hela dagen..på kvällen stänger jag av alla program genom att gå in i inställningar -> minne -> avsluta alla program.
Sedan stänger jag av handdatordelen genom ett knapptryck på powerknappen.

Rage74 -> Jag kan posta några bilder som jag tagit med kameran.

Edit: Nu finns det bilder som är tagna med en HTC TyTN upplagda på http://blogg.vafan.nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel25
olasam -> Det måste vara något fel eftersom jag haft den på laddning hela dagen..på kvällen stänger jag av alla program genom att gå in i inställningar -> minne -> avsluta alla program.

Edit: Nu finns det bilder som är tagna med en HTC TyTN upplagda på http://blogg.vafan.nu

Bara jag som "bara" får thumbnails på den sidan.
Inget är klick-bart..
(firefox1.5 och IExplorer 6)

edit: aah kopiera img-urlen så blire rätt storlek

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem

NoterNet, högerklick -> visa bild. I Firefox såklart. Har aldrig lärt mig uppskatta den sortens telefoner så jag ska inte uttala mig.

Permalänk
Medlem

TACK!! För dom fina bilderna.. Blev ju helt ok ,, lite suddigare än k750i

Visa signatur

E8500@4Ghz- Ga-X48-Ds5 - Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF - 4096MB@1066Mhz(CL5-5-5-15) - XFXGeForce8800GTX@690*2116/1490 - X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty - 2x Raptor35Gb Raid0 - Samsung250Gb - Samsung500Gb - Nec3550 - AntecP180 - Seasonic X900w - Noctua NH-U12P - Win7-64ult :: 3dMark06 13911 :: SuperPI 1Mb 11.756s :::.

Permalänk
Medlem

härligt! duger helt klart för att vara en "mobilkamera"

men jag är inte en person som behöver en sån där mobil egentligen jag gillar bara saker som går pilla på och göra massa saker på, är den värd att köpa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Skulle du kunna ta en bild på qwerty-tangentbordet.
Är lite nyfiken på placeringen av ÅÄÖ (dvs om du har en med ÅÄÖ). Lite "närmare" tangentbordet än dom bilderna som finns idag på din blogg.
Vore najs om det hinns med ikväll, tänkte beställa en imorgon-bitti.
Alternativt att du bara berättar hur ÅÄÖ sitter på det tangentbordet..

Thnx kompis.

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem

Nu finns det bilder på ÅÄÖ knapparna. De flesta bilder blev suddiga på så nära avstånd men jag fick välja ut de som blev halvbra

kommentera gärna på plats

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Nu finns det bilder på ÅÄÖ knapparna. De flesta bilder blev suddiga på så nära avstånd men jag fick välja ut de som blev halvbra

kommentera gärna på plats

hur blev det med batteriet på telen du fick i utbyte?

Permalänk
Medlem

Jag returnerade min första telefon och beställde en ny. Ville inte vänta på att de skulle klassa den som en DOA.
Men jag kan informera att den nya telefonens batteri har överlevt första natten
Det finns förresten ett par bilder på handsfree settet och väskan som ingår i min blogg nu...taget med den inbyggda kameran såklart.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

härligt!

Permalänk
Medlem

Beställde en kl 11:00 idag YEAY

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem

finns bilder på pennan och minneskortet jag köpte till nu

Visa signatur
Permalänk

Hur stor känns den att ha i fickan?
Ta gärna nån bild när du håller den i handen, både med tgn-bordet inne och ute

Visa signatur

*** Signaturen raderad på grund av för många rader. Läs forumreglerna. /xphaze

Permalänk
Medlem

Någon som använder sig av "väckarklocka" funktionen?

Hittar ingen vettig inställning till den. Väckarsignalen körs bara 1 gång varje minut. Hur bra vaknar man av det egentligen

Tips/tricks/gör jag fel?

EDIT: La en .wav i /windows/ som funkar bra, mp3/wma verkar inte fnunka som väckarklocka signal. bara wav..

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att få OS på eng men allt ändå fungerande på svenska ex. Å Ä Ö?

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 9950x3d, Radeon RX 7900 XTX, 64GB RAM, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk

Mycket intresserad av batteritiden på TyTN! Ni som redan skaffat, dela gärna med er av era erfarenheter vid användning av 3G, videosamtal, WLAN, Bluetooth-lurar, Bluetooth-GPS etc.

/Freddan

Permalänk
Medlem

Fick min idag så jag skall då verkligen testa den.

Visa signatur

Sekundär maskin: Ryzen 9 9950x3d, Radeon RX 7900 XTX, 64GB RAM, monitor: OLED42C24LA

Permalänk

Jag får min imorrn.

Permalänk
Medlem

Funderar lite på en sådan här till jobb. Har även tittat lite på HP Ipaq hw6915. Vad tror ni här? Är Tytn mycket bättre och värd de extra pengarna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iller
Är det möjligt att få OS på eng men allt ändå fungerande på svenska ex. Å Ä Ö?

Det där vill jag oxå veta... om ett engelskt os kan tillåta svenska bokstäver vid skrivande av sms o dylikt... vore ju trist annars...

Permalänk
Medlem

varför vill ni ha ENG OS ?

är ni dåliga på svenska, men har ett stort samtycke för ÅÄÖ ?

Permalänk
Medlem

Jag föredrar engelska som språk på all mjukvara.
Sedan att ha lätt tillgång till ÅÄÖ är alltid en fördel...

Vad är det som är så konstigt med det?

Jag får inte rätt på det här.
Troligen förstår jag inte telefonen...
Jag vill att så fort den har tillgång till ett WLAN skall den välja att koppla alla program via det medans när det inte finns något trådlöst nät skall den istället använda gprs/3g.

Visa signatur

Permalänk

Jag lyckas inte installera XCPU Scalar (trail version), vad gör jag för fel? Står att det är ett ogiltit pocket PC program.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New Player
Jag lyckas inte installera XCPU Scalar (trail version), vad gör jag för fel? Står att det är ett ogiltit pocket PC program.

Är du säker på att du tankat ner rätt installationsprogram? Har för mig att det finns en CAB-fil som du kopierar direkt till din device och kör från denna, och att det finns en installationsfil som du kör från PC:n.

/Freddan

Permalänk
Medlem

Jag har upptäckt ett problem med kameran i telefonen.
När enheten varit igång en längre tid så fungerar varken kameran under videosamtal eller 2 m-pixel kameran när jag skall ta kort.
Det blir bara helt svarta bilder...

Fast startar man bara om telefonen så fungerar det igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tänkte bara tipsa om skärm skydd:
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_p...

Köpte ett sådant, var pisseenkelt att klippa till och få att sitta bra. Rengörings-servetterna som var med var underbara.
Märker inte av skyddet själv.
Har inga problem med touch-screen heller efter montering.
Skyddet märks verkligen inte av.

Frågade flickvännen om hon såg någon skillnad på telefonens display, hon märkte inte ens av skyddet, dvs tills jag förklarade vad jag gjort och faktiskt pekade ut var kanten var.

79kr.

(var bara nogrann med mätningen så ni får rätt storlek, då blir den gudomlig)

Visa signatur

no signature.

Permalänk

Nån som får hem den här filen till uppdateringen? Jag får hem den men det är inget innehåll i den, filen ligger på 0 byte. Skumt som fan.