Just Cause demo (360 + PC) släpps idag!

Permalänk

Jag blir så trött. Varför envisas dom med filarkiv som alltid är helt värdelösa?
Fattar dom inte att bittorrent är så löjligt överlägset när det gällre sånt här?

Permalänk
Medlem

Nä, det här var nog inget för mej..
noll körkänsla (krockarna i spelet är ju rena skämtet) & kaotiska eldstrider (fienden springer ju runt som yra höns & respawnas ur tomma intet såfort man vänder ryggen till)

Permalänk
Medlem

asså fy fan vad cooooolt!! helt underbart spel asså!! grymmt som bara fan!!! och otroligt snyggt på x360!!! hälvete!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av korda
http://pcgames.gwn.com/downloads/sponsor.php/id/7041/mirror/3...

Den är det hyfsad fart på än så länge.

Varför är den 200 mb större?

Permalänk
Medlem

1200kB/s, nice

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

Blev besviken.

Spelet kändes väldigt konsoligt.

Tråkigt att körkänslan var så dålig. Man kör ju bil mycket verkar det som.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk

Bottennapp, längtat länge på detta.

Konsolligt, nada känsla, för arkadigt... tänk er FarCry grafik o känsla i detta... det vore underbart!

Permalänk

Känsla fiskmås tyvärr Annars verkar det vara ett kanonspel, fixar man till känslan och så att man inte tål 25 000 kulor, så blir det grymt! Det där med att fienden springer runt e ju bara kul tycker jag. Utmaning Bilarna är alldeles för känsliga! Dom ska vara som i GTA.

Men grafiken är otrolig! Snyggaste vattnet jag sett i ett spel! Gillar jetbåten som fan.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
fixar man till känslan

Tyvärr inte så troligt med mindre än en månad till release.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Medlem

det har redan gått guld så ni vet. banan i demot är specialgjord.

Permalänk
Medlem

Spelet är inte tråkigt men som sagt inte så mkt känsla, Billarna är för känsliga i styrningen och svårt är de o styyra falskärmen tycker ja:P

Har bara spelat 5 min ska testa mer senare men nu är de av till träningen.

Permalänk
Medlem

perfekt efter en hård arbetsdag, såg att spelet är en 32x32 km. Någon som vet vad San Andreas ligger på?

Permalänk
Medlem

Detta känns väldigt mycket som Boiling Point, lovade mycket, leverade sådär. Lika dålig känsla i bilarna som i Boiling point.
Dom har ju fortfarande möjligheten att fixa till grejer i en patch, då kanske detta skulle kunna bli ett toppenspel!

Och grafiken känns skum, lika fula modeller som i GTA SA men massa fina effekter överallt, känns som om dom koncentrerade sig på alla specialeffekter.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Dålig känsla, dåliga kontroller, dåligt ljud (saknar ju till och med röst på karaktärena!). Det enda som var bra var menyn i början.
Jag som trodde på det här spelet =(

Edit: Dålig grafik också.

Permalänk
Medlem

värdelöst

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stenfors
perfekt efter en hård arbetsdag, såg att spelet är en 32x32 km. Någon som vet vad San Andreas ligger på?

känns som att san andreas är nog stort som det är, annars så måste jag säga att jag tyckte spelet verkar vara helt ok även om inte fysiken på fordonen va det bästa så va det bra grafik och mycket action

Permalänk
Medlem

yup...håller med davo.

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Edit: Dålig grafik också.

Det kan du väl ändå inte mena? Spelar du med låga inställningar eller?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

RIKTIGT snyggt!

Men jag kom inte alls överens med spelkänslan tyvärr, bilarna sladdade oavsett underlag och styrningen överlag kändes... Hetsig.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Lite OffT men FZ är på gång med nytt filarkiv AWS, så det borde komma snart, eller nåt.

Alltså, kanske inte idag men närmsta tiden...

Permalänk
Medlem

Tycker det var riktigt kul. Mycket action, överdrivna stunts, snygg grafik, väldigt stort område osv. Längtar som fan tills spelet släpps.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Det kan du väl ändå inte mena? Spelar du med låga inställningar eller?

http://img247.imageshack.us/img247/6939/justcausesy4.jpg Det här är väl inte bra grafik? Vattnet kanske duger, men det räcker inte som runkmatrial.

Permalänk

Argh, när man äntligen fått ner det så startar det inte. Stänger av sig direkt. Någon som har någon aning om vad det kan vara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Argh, när man äntligen fått ner det så startar det inte. Stänger av sig direkt. Någon som har någon aning om vad det kan vara?

Om du menar att installationsfilen stänger av sig direkt så fick jag samma sak. Då hade jag fått ner en fil som var 80 MB istället för dom 500.

Permalänk
Medlem

någon som vet en bra mirror ... , FZ funkar inte för mig .. får sidan kan ej hittas..

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Filöverföring avbröts och filen är därmed korrupt... REDOWNLOAD!

Permalänk
Medlem

jäklar vad alla klagar! på x360 e det hur snyggt och roligt som hälst! jag tycker körkänslan i bilarna e helt okej för att vara ett sånt hära spel! jag kommer lätt köpa det sen! jag tycker jätte mycket om det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lz
Om du menar att installationsfilen stänger av sig direkt så fick jag samma sak. Då hade jag fått ner en fil som var 80 MB istället för dom 500.

Nej, sjävla spelet alltså. Installationen gick utan problem.

Permalänk
Avstängd

har för mig att de e farcry-motorn spelet är gjort i, ska sj skaffa det när det kommer ut en fullversion...

Permalänk
Medlem

Testade 360 versionen precis och tyckte det var hyfsad underhållning. Vet inte om det är ett klart köp. Man får väl se när det väl släpps.