Permalänk

Wow acc?

Jag har fått en cdkey av en polare som det tydligen skall vara 10st gratisdagar på.(?) Jag fattar inte hur man får igång detta, jag har lånat skivorna från en annan kompis och när jag ska starta ett account så verkar det som att jag måste ha ett visa kort eller nått annat slags betalkort...

Vad gör jag för fel??

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk

Re: Wow acc?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
Jag har fått en cdkey av en polare som det tydligen skall vara 10st gratisdagar på.(?) Jag fattar inte hur man får igång detta, jag har lånat skivorna från en annan kompis och när jag ska starta ett account så verkar det som att jag måste ha ett visa kort eller nått annat slags betalkort...

Vad gör jag för fel??

Du gör inget fel, du måste bara ha ett visa-kort. Det dras inga pengar från det.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Man måste uppge visa/annat kort nummer för att få skapa ett accaunt, så enkelt är det. Men bara för att du gör det kommer det inte dras några pengar.

EDIT: DOH! alltid ska man vara sekunden efter

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk

Men vafan? Jag har ju inget sånt kort ju... Satan vilket dåligt system... Gratisdagar är ju förfasen gratisdagar, fast ändå ska man KUNNA betala ?!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

ett litet tips sök på darkcoding på google sen typ andra sök svaret. kolla där.

//Simon