superkameramobil? finns det?

Permalänk

En bra telefon är sony ericssons k800i med 3,2 megapixels kamera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tayano
någon som testat att byta ut drivrutinen än ?

Jag har provat den, eller, rättare sagt installerat. Men jag har ej tagit nån seriös bild. Den oseriösa jag tog idag blev iaf riktigt bra inomhus

Visa signatur

| Arctic Cooling T1 | X2 3800 + Zalman 7700-alcu | Asus A8N-SLI Deluxe | Kingston ValueR. PC3200 4*512 |
| GB HD2600 512mb |

Permalänk
Medlem

försvinner garantin på telfonen om man installerar denna drivrutin?

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tunari
försvinner garantin på telfonen om man installerar denna drivrutin?

Nej, det är bara att uppdatera telefonen via SEUS, så försvinner drivrutinen.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Finns det någon liknande drivrutin till K800i ?

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem

Här är några bilder jag tagit med Drivrutinen (5.6a). (Använder 5.6c nu, ingen större skillnad. ;__;)

http://rapidshare.de/files/33251416/Nigzel_s_5.6a_pictures__w...

Visa signatur

Kan jag säga annat än att jag älskar min moddade W00i? =D

Permalänk
Medlem

är de bilderna tagna med den LG kameran? om de är de så är dom ju super

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
är de bilderna tagna med den LG kameran? om de är de så är dom ju super

Japp, och telefonen är inte så klumpig som den ser ut irl.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nigzel
Här är några bilder jag tagit med Drivrutinen (5.6a). (Använder 5.6c nu, ingen större skillnad. ;__;)

http://rapidshare.de/files/33251416/Nigzel_s_5.6a_pictures__w...

Tack, det såg riktigt bra ut. Du har inte foton på något annat än blommor? Gärna på människor eller något på lite avstånd (minst 5 meter)?

Permalänk
Medlem

http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=caf44c

Jämförelse på kamerorna på k800, kg920 & nokia n93 och där vinner SE K800

"When we sum up a complete conclusion of the complete photo quality then it becomes clear that the Sony Ericsson K800i sticks to the number one position. There is no reason to buy the KG920, due to the fact that it takes to much time to make a photo and there is no extra quality in relation to the amount of available pixels. The N73 and N93 are nice devices with a reasonable quality. The N93 is too fat and too large, but has 3x optical zoom.

Especially the easy controls make the difference with respect to the K800i. It is something the other devices cannot match. Taking a picture with one of the three devices from a nice object or current situation is not possible. There are too many steps that need to be addressed before the devices are ready. The current situation is then already gone."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zimma
Tack, det såg riktigt bra ut. Du har inte foton på något annat än blommor? Gärna på människor eller något på lite avstånd (minst 5 meter)?

Zimma, anledningen att det är blommor är för att dew är så svåra att få bra bilder på...

Visa signatur

Kan jag säga annat än att jag älskar min moddade W00i? =D

Permalänk
Medlem

jag antar at det inte gåt att installera dessa drivisar på mobilen om man har en hyffsat ny K750i, cid49 dvs? Jag kan inte byta ut ikoner osv oaf.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lolle
Dock den bästa kameramobilen om man räknar i kvalitet av bilder är Sharp 903sh som är runt ett år gammal nu, väldigt svår att få tag på så lite dåligt av testet att missa den.

Instämmer. Grymmt bra kamera i den. Samt optisk zoom (iofs bara 2x).

Hade en förrut men blev för klumpig att gå omkring med, den är ju rätt stor. Men kameran var det inget fel på. Klart bästa kamera i en mobil jag har testat.

Visa signatur

--

Permalänk
Medlem

fungerar detta på w810?

Visa signatur

Vänligen citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

lars.akesson, w810 har inte stöd av SEFP. När den har det kommer det funka.

Visa signatur

Kan jag säga annat än att jag älskar min moddade W00i? =D

Permalänk
Medlem

Vad är SEFP, och varför har den inte det, när tidigare modeller (w800, k750) har det?
När kommer den få det då?
Fan vill ju ha en sån....

Visa signatur

Vänligen citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=5952...

W810 är CID49, w800 och många k750 är CID36. CID49 stöds ej ännu.

Visa signatur

Kan jag säga annat än att jag älskar min moddade W00i? =D

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut för k610:an? Kompatibel? Hade varit grymt med liiite bättre kvalitet på bilderna...

Permalänk
Medlem

Kan inte komma in på telefonen med Far får detta felmeddelandet.

Har installerat den senaste versionen av Far och Senaste av SE Pluginet.

Edit: När jag håller inne C på mobilen så ploppar det upp ett meddelande till höger att en USB Flash Device har kopplats in. Men jag har inga drivrutiner till denna var kan jag hitta de?

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Kan inte komma in på telefonen med Far får detta felmeddelandet.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/Error_Far.JPG

Har installerat den senaste versionen av Far och Senaste av SE Pluginet.

Edit: När jag håller inne C på mobilen så ploppar det upp ett meddelande till höger att en USB Flash Device har kopplats in. Men jag har inga drivrutiner till denna var kan jag hitta de?

http://www.sonyericsson.com/downloads/UpdateService_Inst_2.6....
Ladda ner, installera.

Permalänk
Medlem

Direkt jag kopplar in telefonen i datorn så startar den från avstängt läge, och sen börjar windows visa filerna på telfonen, detta resulterar skälvklart i att programet inte telfonen varken updateappet eller Far med SE-pluginet, what to do?

Visa signatur

Ferrarimissbrukare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarzan
http://www.sonyericsson.com/downloads/UpdateService_Inst_2.6....
Ladda ner, installera.

Tack! men nu har jag ett nytt problem. Kan inte se någon info i mapparna. Får upp ett annat felmeddelande.

"Error!

Script fs_mode execution error!
Error code: 0"

Tankade hem 0.10.0.44, vet inte om det är rätt dock?

Edit: Gustavs: Stäng av mobilen, dra ur sladden. Starta Far tryck ALT + F1, SEPF, välj alternativ och Enter The Matrix. När det börjar ladda håller du inne C på telefonen och trycker in kablen.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Tack! men nu har jag ett nytt problem. Kan inte se någon info i mapparna. Får upp ett annat felmeddelande.

"Error!

Script fs_mode execution error!
Error code: 0"

Tankade hem 0.10.0.44, vet inte om det är rätt dock?

Testa att installera en äldre version av SEFP, jag har för mig att senaste inte ville fungera helt för mig heller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarzan
Testa att installera en äldre version av SEFP, jag har för mig att senaste inte ville fungera helt för mig heller.

Usch va sur jag blir... har bytt version till 6098 Kommer in i Flash mappen men inte längre. Går jag in i FS mappen är där fortfarande tomt =/ Kan någon vänlig själ länka en verison som har funkat. Eller gör jag något fel någon stans kanske? Det kommer upp en laddningsruta första gången jag klickar på någon av mapparna men det står inget om att jag ska trycka på något.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Usch va sur jag blir... har bytt version till 6098 Kommer in i Flash mappen men inte längre. Går jag in i FS mappen är där fortfarande tomt =/ Kan någon vänlig själ länka en verison som har funkat. Eller gör jag något fel någon stans kanske? Det kommer upp en laddningsruta första gången jag klickar på någon av mapparna men det står inget om att jag ska trycka på något.

Hm, testa att ta ut batteriet i mobilen 30sec ungefär och sen stoppa tillbaka det och göra som du brukar. (Stoppa in kabeln, alt + F1, hålla in c-knappen etc.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarzan
Hm, testa att ta ut batteriet i mobilen 30sec ungefär och sen stoppa tillbaka det och göra som du brukar. (Stoppa in kabeln, alt + F1, hålla in c-knappen etc.)

Nä nu ger jag upp tror jag Har testat 3 olika verisoner nu och de som du sa med batteriet men får inte igång det =/
Tack endå

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Usch va sur jag blir... har bytt version till 6098 Kommer in i Flash mappen men inte längre. Går jag in i FS mappen är där fortfarande tomt =/ Kan någon vänlig själ länka en verison som har funkat. Eller gör jag något fel någon stans kanske? Det kommer upp en laddningsruta första gången jag klickar på någon av mapparna men det står inget om att jag ska trycka på något.

Låter som du har cid49. Denna versionen har ännu inte "knäckts" :/
Tyvärr, har samma problem som dej. Men förhoppningsvis löser dom det snart

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Ska man ha någonting som tar BRA bilder så är det då Canon EOS 350D.

Mobilkameror tar INTE BRA bilder överhuvudtaget!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Hur ofta går du och bär på en Canon då? Mobilen är alltid med det är inte en digitalkamera.

Så det finns en chans att det inte fungerar på sprillans nya som tex k750i

Visa signatur

...