Permalänk
Medlem

Razer + func eller icemat glasmatta?

Hej har precis beställt en razer diamondback från maxfps och då kom jag på att jag behvöver en ny matta! Funderar på icemats glasmatta och func surface! Undrar nu vilken som fungerar bäst med razer? För / nackdelar skulle uppskattas!

Permalänk
Medlem

Jag har en diamondback med en icemat + glides. Precisionen är det inget fel på, flyter bra, snabbt och smidigt.

En nackdel som jag stör mig en hel del på är bara att eftersom diamondback är såpass lite har jag nästan alltid handloven mot mattan, som då blir blöt av handsvetten :P...om man sedan slirar över den fläcken under en tät fpsmatch av något slag får musen flipp och du dör med största sannorlikhet. Så om du inte har exceptionellt torra händer eller inte är rädd att kladda på absolut torr skulle nog funken passa bättre.

Visa signatur

Gainward GeForce 6600GT 128MB || MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939 || AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939 || Crucial PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL3 KIT || Western Digital Raptor 74GB SATA 8MB || Creative SB Audigy 2 ZS || Antec Sonata II 450W ||

Permalänk

Svett på musmattan!:) Snart kan man väl få idrottsbidrag vid dataspel också. No offence Tomati men det här var det roligaste inlägg jag läst på länge. Kan se dig sitta och svära över din svettfläck efter "game over":)!!!

Permalänk
Medlem

köp func. icemat kan inte ens mäta sig med den min kompis provade sin razer på min func med icematglides och han sa att func var den goaste mattan som finns när han sj hade icamat^^

Visa signatur

Grafikkort: 7900XTX | Processor: 7800X3D | Moderkort: Asrock B650 PG Riptide | Ram: Kingston Fury Beast 2x16gb 6000mhz. | Mainskärm: 27" 1440p UltraGear™ (27GP850) QHD Nano IPS 180hz | Extraskärm: 27" 1080p AOC 27G2 144hz ips | Disk1: NVMe Seagate FireCuda 510SSD 2TB | Disk2: SATA SSD Kingston A400 480GB | Disk3: SATA Western digital 3000GB 5400rpm.
| Chassi: Fractal north | Headset HyperX Cloud Alpha 2 wireless | Tangentbord: HyperX Alloy elite 2 | Mus: Razer deathadder v2 pro

Permalänk
Medlem

Japp ska nog köpa func tack för alla svar