Tips på skön sms singnal?

Permalänk
Medlem

Tänkte mer på ronny och ragge signalen:D,Fint med den

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk
Medlem

hehe är såå jävla töntig när det gäller ljudsignaler på mobben

som rignsignal har man juh räddningspatrullen o ja tror ja e nästan ensam om den..

sen sms-signalen..hmm=/
i filmen jannelångben the movie så mutar Max en snubbe med kolasås o han riktigt skriker ut "koooolasåååås VILKEN LYCKA" o ..den e faktiskt för pinsam o ha i ficken när nån messar=(
hehe det är min iallafall och den e så jävla cool när man tänker efter o vågar ha den=)

nåja ska byta till kim possibles pip-signal ...den e me cool=)
hm är man idiotförklarad nu?

Visa signatur

jag e jag

Permalänk
Medlem

haha roligt att läsa allas signaler hehe...

blev lite sugen på ronny och ragge själv har jag alltid velat ha visslingen i jysk bäddlager reklamen vet inte varför men tycker den passar som sms haha

(nu blir nog jag CP förklarad...)

Permalänk
Medlem

heh har Orginal! :< torrboll antar jag

Visa signatur
Permalänk
Medlem

har inte fått tag i jysk bäddlager visslingen, någon som har den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
har inte fått tag i jysk bäddlager visslingen, någon som har den?

Vore grym att ha hör av dig om du får tag på den (via pm), kör anslagstavlan nu =).

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

Själv kör jag med skypes nya ringsignal för inkommande samtal.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

polisanrop till mobil är ju skitkul.

Permalänk
Medlem

Alexi när han säger "Biiiiaaatch" är kanske något att ha?
Den som vill ha den får skicka pm om hur ni vill ha den. Eller ja...

FET LÄNK
Vet inte hur passande den är direkt men....

EDIT: Alla som vet att dom ska ha COBHC i deras sign sätter dit den nu.

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Woppe
Själv kör jag med skypes nya ringsignal för inkommande samtal.

Har du lusta att ladda upp den? Orkar inte installera Skype för en signal..

Permalänk
Medlem

Fanns ju en del bra tips, keep it up

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Jag har killen i cops där han säger(först några skott) "Mother fucker shit bla bla nånting svordommar"

Den måste ja bara ha! letade ihjäl mej på nätet men den fanns inte =( kan du skicka???

Btw en annan jag har haft är kaj och boje. Den är bra oxå:D

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Den måste ja bara ha! letade ihjäl mej på nätet men den fanns inte =( kan du skicka???

Btw en annan jag har haft är kaj och boje. Den är bra oxå:D

Jag fick tillbaka min n73 för någon dag sen och då var det en ny så ringsignalen försvann och jag har fått den skickad men jag ska ordna fram den igen så då skickar jag ett mms till dig. PMa ditt nummer så skickar jag så fort jag fått tag i den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Jag fick tillbaka min n73 för någon dag sen och då var det en ny så ringsignalen försvann och jag har fått den skickad men jag ska ordna fram den igen så då skickar jag ett mms till dig. PMa ditt nummer så skickar jag så fort jag fått tag i den.

tnx done

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

Kör med polisens "kom"-signal

Folk på bussen en sen fredagkväll blir alltid lite komfunderade när jag får mess

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyrostad
Kör med polisens "kom"-signal

Folk på bussen en sen fredagkväll blir alltid lite komfunderade när jag får mess

Hade också den innan, pappas kompis skrek snuten och kollade ut genom fönstrerna när jag fick sms

Permalänk
Medlem

för er som vet vad en ra180 är och använt DART med fordonsdel: någon som vet vart man får tag på det underbara psyk-ljudet någonstans? eller måste man spela in det själv för att få tag på skiten! :c

Jag hittade den fan vilka minnen den väcker hehe http://web.telia.com/~u43509741/fmt103.wav

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
för er som vet vad en ra180 är och använt DART med fordonsdel: någon som vet vart man får tag på det underbara psyk-ljudet någonstans? eller måste man spela in det själv för att få tag på skiten! :c

Jag hittade den fan vilka minnen den väcker hehe http://web.telia.com/~u43509741/fmt103.wav

Aha !

En sån eller ?!

http://www.soldf.com/ra180.html

: )

Permalänk
Medlem

japp precis en sån fast med en fordonsdel som har högtalare också, finns i de flesta fordonen samt stridsbåtarna som jag kört mycket med fordonsdel kallas den för RA480

Permalänk

jag kör med winning fanfare från final fantasy spelen

Visa signatur

Intel Core i5-3570K (Corsair H60) | ASUS P8Z77-V | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB | ASUS 680 DCUII TOP | Corsair HX 850W 80+ | Samsung SSD Basic 830-Series 256GB, Western Digital Caviar Green 2TB | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

ingen som har det där ljudet från hackspetten i kalle anka på julafton?

försöker hitta, men hittar inget

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
ingen som har det där ljudet från hackspetten i kalle anka på julafton?

försöker hitta, men hittar inget

Skicka ett PM med mejl adress så mejlar jag den..

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)