Blizzard kompletta idioter?

Permalänk
Medlem

Visst, du skulle blir jätteglad om blizzard bannade dig för du skickade tricket till GM åt din polare som kan inte logga på pga skiten som inte funkade.

T.ex, din polare blev scammed som du ville hjälp till med att skickar tricket till GM på ditt account åt din polare men GM bannade dig i stället för hjälpa till med problemet.

Permalänk
Medlem

Ring dem förfan.
Mail support e bullshit

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

20 dagar tog det för mig, 2 dagar senare är jag hackad igen

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Med det menar jag att blir man hackad 2 ggr, så är det ens eget fel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Utan att angklaga någon speciell men.
Sluta ha samma password i WoW som ni har på forums/mail/Community's.
Det är oftast där folk gör felet.
Och sluta surfa WoW grinding guides från ryska sidor

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
http://img247.imageshack.us/img247/6813/gmskit2ve5.jpg

Blizzard e idioter som bannade min polare för han skickade tricket åt mig,för jag kan inte logga på.för jag måste betala in med Visa fast account manage är nere..i 24 timmar nu -.-

Nu jag har inte lust att lira skitspel,och någon som vill köpa en tankwarrior med full tier2 och har 1 tier3 så PM mig

Bara det han skriver är ju värt en tok banning. Väx upp och tänk på vad du säger.

Dax

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Bara det han skriver är ju värt en tok banning. Väx upp och tänk på vad du säger.

Dax

Haha, ja killen SKA bli bannad för sådant. Om han inte blivet det hade jag fan klagat hoss blizzard. Sådana som han förstör spelet.

Permalänk
Medlem

Hur går det till när någon blir hackad igentligen?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Hur går det till när någon blir hackad igentligen?

Finns flera olika sätt. Antingen via trojaner från internetsidor. Dessa program läser av dina uppgifter och skickar dom sedan till mottagaren, vanligtvis i fel händer, simpelt förklarat.

Eller så kanske man blir grundlurad av någon "scammer" och visar upp sitt lösenord offentligt etc.

Jag vet inte om brute force är något som sker, men det är ju också en tänkbar möjlighet. Finns särskilda program som är utformade till sådana ändamål. Till just WoW vet jag dock inte.

Jag vet inte hur det egentligen står till med uttrycken som hacker och hackad. Förr har det iaf varit lite diskussioner om att man inte automatiskt är en hacker bara för att man råkar få tag på någons lösenord på ett eller annat sätt. Finns flera relaterade termer till det där, och jag låter det vara osagt vad som är rätt oxh fel av den anledning att mitt intresse eller kunskap inte är tillräckligt stort.

imba: Vad är det för j-ä "tricket" du pratar om?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Finns flera olika sätt. Antingen via trojaner från internetsidor. Dessa program läser av dina uppgifter och skickar dom sedan till mottagaren, vanligtvis i fel händer, simpelt förklarat.

Eller så kanske man blir grundlurad av någon "scammer" och visar upp sitt lösenord offentligt etc.

Jag vet inte om brute force är något som sker, men det är ju också en tänkbar möjlighet. Finns särskilda program som är utformade till sådana ändamål. Till just WoW vet jag dock inte.

Jag vet inte hur det egentligen står till med uttrycken som hacker och hackad. Förr har det iaf varit lite diskussioner om att man inte automatiskt är en hacker bara för att man råkar få tag på någons lösenord på ett eller annat sätt. Finns flera relaterade termer till det där, och jag låter det vara osagt vad som är rätt oxh fel av den anledning att mitt intresse eller kunskap inte är tillräckligt stort.

imba: Vad är det för j-ä "tricket" du pratar om?

Han menar nog "ticket" som du skriver för att få kontakt med GM i ingame

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax

Dax

Permanent får man hoppas. Folk som inte har hyfs är i direkt behov av klassisk rottingbehandling.