Permalänk

Battle field 2142

Har precis införskaffat BF 2142 Det jag undrar över är om någon annan har problem med ljudinställningarna.
Jag har ett XFi X music men när jag kanppar in xfi på inställningen säger den att hårdvaran inte klarar detta. Jag trodde först det var drivrutinerna men jag uppdaterade till nyaste fortfarande samma sak.
Jag tycker det börjar bli en tränd nu var samma sak med q4 där kunde jag inte ta den högsta ljudinställningen pga openal men instalerade det och allt men fortfarande samma sak.

Någon som har stött på det problemet tacksam för svar.

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Har du ändrat till 'Game mode' för ditt X-Fi? Gå via 'Console Launcher' om du inte vet var du ska börja.

Permalänk

Tack jätte mycket det löste problemet hande inte ens en tanke på det

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av compaqdeskpro
Tack jätte mycket det löste problemet hande inte ens en tanke på det

Det är bökigt att växla läge varje gång man ska spela (både före och efter ju), men det finns program som underlättar detta -> http://www.freewebs.com/spectra9/xfmc.html