Ta bort sina egna inlägg?

Permalänk
Avstängd

Ta bort sina egna inlägg?

Hej! En av mina trådar blev just låst pga att jag gjort två lika dana. Jag gjorde en till tråd där jag länkade till den första trådan för den hamnat så långt back så ingen svarade på den.

Om man kunde Ta bort sitt senaste inlägg och skriva ett Nytt igen så tråden hamnade längst upp skulle sådana problem kunna undvikas. Eller om man uppdaterade sitt inlägg skulle tråden hamna längst upp.

Det skulle spara en del databas plats och underlätta att få hjälp på forumet.

Kommentera gärna med vad ni tycker.

M.V.H Danne

Permalänk
Medlem

Eller så läser man reglerna och på så sätt undviker den situation du just satt dig i.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Avstängd

Det är precis därför man behöver en sådan funktion. Om ingen hittar trådan får man ingen hjälp. Och ett forum är till för att hjälpa varandra.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej! Jag förstår inte riktigt vad det är för funktion du är ute efter. Skulle du kunna förklara närmare? Om det handlar om att ta bort sina egna inlägg är det redan möjligt. Tryck bara på ändra, kryssa för "radera" längst upp och tryck på "radera nu".

Edit: Kanske menar du att du vill tillåta bumpning. Det har redan diskuterats flitigt här.

Permalänk
Avstängd

Okej så man kan ta bort sina inlägg hade inte märkt det. Det känns som den funktionen är gömd bakom Ändra knappen.
Borde den inte ligge brövid ändra knappet i stället (En Ta bort knapp) så det går snabbt och enkelt att ta bort det?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne888
Okej så man kan ta bort sina inlägg hade inte märkt det. Det känns som den funktionen är gömd bakom Ändra knappen.
Borde den inte ligge brövid ändra knappet i stället så det går snabbt och enkelt att ta bort det?

Nja, jag tycker att den ligger bra där den ligger. Då tänker man till lite innan man tar bort ett inlägg. Det vore ju synd om man toge bort inlägg av misstag.

Permalänk
Avstängd

Sant, det är bra att man får tid att tänka innan man tar bort det.
Alternativt om man skulle lägga till en Ta bort knapp skulle man skickas till en liknande sida där man måste acceptera bortagningen.

Men det kanse är bra som det är

Permalänk
Hedersmedlem

Vill ju inte testa detta live i forumet, hur är det med att ta bort egna trådar, det går väl inte (har varit så förr vet jag)?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Vill ju inte testa detta live i forumet, hur är det med att ta bort egna trådar, det går väl inte (har varit så förr vet jag)?

Det går inte, nej.