"Besöksundersöknings popup"

Permalänk

"Besöksundersöknings popup"

Jag måste bara fråga om detta är engångs grej eller om det är ett "format" ni testar på? Personligen så stör jag mig rejält på den här typen av popups sig över texten sådär. Ytterst irriterande.

Permalänk
Geeks
Grundare

Är svårt att placera dem på annat sätt, vi vill att folk svarar på dem. Den dyker dock bara upp en gång, så det bör väl inte vara allt för störande?

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Testpilot

Är gärna med och svarar på indersökningar, så länge det gäller Sweclockers och inte nått reklamföretag.
Var finns den? har inte märkt av nån =/

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Jo, faktiskt så tycker jag den är rätt irriterande. Man går in på en publik sida för att läsa och måste börja med att stänga ner en ruta.

Om det dock bara är något som är tänkt för en kortare period och inte tänkt att användas till t.ex. reklam eller liknande så kan jag väll överleva det ;).

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Jo, faktiskt så tycker jag den är rätt irriterande. Man går in på en publik sida för att läsa och måste börja med att stänga ner en ruta.

Om det dock bara är något som är tänkt för en kortare period och inte tänkt att användas till t.ex. reklam eller liknande så kan jag väll överleva det ;).

Den visas en enda gång per person, det måste ha tagit mer prestation att skriva denna tråd än att klicka på krysset som stänger rutan. Är det så att den visas hela tiden för dig så kontakta mig gärna direkt, för då är något fel!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Visas inte för mig? Får ingen varning om blockad popup heller..?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Edin
Den visas en enda gång per person, det måste ha tagit mer prestation att skriva denna tråd än att klicka på krysset som stänger rutan. Är det så att den visas hela tiden för dig så kontakta mig gärna direkt, för då är något fel!

Kanske lägger han ner lite extra tid för att skapa tråden för att visa att han inte vill ha sånt här i framtiden, och då kanske han sparar in den lilla tid han la ner på meddelandet

För övrigt är det sjukt jobbigt med saker som man inte önskar sig, t ex popup

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk

Tack Laxieboy, du formulerade precis mina tankar ;).

Sen var jag lite rädd att det var ett litet expriment som kanske skulle användas till reklam i framtiden vilket skulle göra mig väldigt besviken.

Sen ser jag ju medelandet på varje ny publik dator jag besöker där jag inte orkar logga in. Alltså har jag fått upp det betydligt mer än 1gång ;).

Permalänk
Medlem

gjorde den men fatta inte varför ni ville ha svar på alla de det frågorna

kommer ni publicera resultatet sen?