Permalänk
Medlem

Samsung x820! Java?

Tja, sitter här med min samsung-lur och försöker få till några spel man kan lira med polarna på rasterna. Problemet är dock att den vägrar installera spelen. Jag har spelen i ".jar"-filer, när de skickas över till telefonen hamnar dem bland övriga filer, kikar man däri kan man endast välja att öppna dem varvid telefonen genast skriker typ "GAH ogiltig filtyp!" och stänger avslutar.

Telefonen stödjer ju Java, i och med att det finns java-spel som följer med, det står även i manualen att den stödjer både "förprogrammerade" och "spel du lägger in själv", dock inte Hur man installerar.

Börjar bli bra sur på den här telefonen i övrigt, undermåelig t9-lista, hänger sig vid wap, hänger sig när blue tooth inaktiveras, hänger sig slumpmässigt m.m. (Bara en liten notis.)

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

På samsung kan du inte installera spel via det sättet.Du måste ladda ner dom direkt i wapen för att det ska funka.Vet inte om det gäller alla men dom samsung jag har haft/sett iaf.

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk
Medlem

Lånar tråden en sek Köpte precis en x830 och undrar om det finns spel till den som man kan hitta på nätet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dan_89
På samsung kan du inte installera spel via det sättet.Du måste ladda ner dom direkt i wapen för att det ska funka.Vet inte om det gäller alla men dom samsung jag har haft/sett iaf.

Va fan, sånt här stör jag mig på, finns det NÅGON poäng med att ha det på det här sättet? Aldrig mer en samsung, sämsta telefon jag haft.

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.