Ny screenshot från Duke Nukem Forever

Permalänk
Medlem

hahaha underbart ska bli mycket intressant detta spel jag har dock inte några stora förhoppningar direkt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Kollar man riktigt riktigt noga på bilden så ser man att det inte är CG, eller whatever.

Det är en Action figur, med som står på en stol och bakom han finns en TV. Går ganska tydligt att se. Det finns tillomed en tumme med på bilden.

Ni som väntar på det här spelet lär få vänta för evigt, tvivlar värkligen på att det är under produktion.

Ledsen att göra dig besviken, men det är officiellt bekräftat som in-game.
http://forums.3drealms.com/vb/showpost.php?p=480010&postcount...

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InAction
Ledsen att göra dig besviken, men det är officiellt bekräftat som in-game.
http://forums.3drealms.com/vb/showpost.php?p=480010&postcount...

Jo läste det, bara riktigt trams, om de värkligen vill bevisa något, släpp en high-rez bild på det. det har gått enormt många år utan någon information alls om myten om spelet.

ärligt talat, jag förstår inte er som fortfarande tror på att det här spelet 'finns' eller änns är under produktion.

Ta och analysera bilden en aning om du enns har gjort det, det synns GRYMT tydligt att det inte handlar om någon CG rendrering alls.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Sötast

Fan vad illla. Detta kommer man få spela på sin dödsbädd, c:a 90år gammal. Om man har tur så blir man då iallafall inte SÅ besviken att man kastar med tangentbordet...

:D:D:D

Permalänk

Vem har inte tappat hoppet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Jo läste det, bara riktigt trams, om de värkligen vill bevisa något, släpp en high-rez bild på det. det har gått enormt många år utan någon information alls om myten om spelet.

ärligt talat, jag förstår inte er som fortfarande tror på att det här spelet 'finns' eller änns är under produktion.

Ta och analysera bilden en aning om du enns har gjort det, det synns GRYMT tydligt att det inte handlar om någon CG rendrering alls.

Men lol... det är ju just det det gör. Om actionfiguren skulle vara i den storleken du föreslår så är den sinnesjukt detaljerad, och sen när har glow/hdr/bloom blivit en del av verkligheten? Bilden ser jävligt UE3 ut skulle jag vilja säga

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Breadcrab
Vem har inte tappat hoppet?

Man tappar inte hoppet för Duke nukem!!!

Permalänk

Hell yea!!!

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Kollar man riktigt riktigt noga på bilden så ser man att det inte är CG, eller whatever.

Det är en Action figur, med som står på en stol och bakom han finns en TV. Går ganska tydligt att se. Det finns tillomed en tumme med på bilden.

Ni som väntar på det här spelet lär få vänta för evigt, tvivlar värkligen på att det är under produktion.

Så 3DRealms ljuger menar du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon85
Så 3DRealms ljuger menar du?

Ja, lätt att dom gör, varför tro på ett framgångsrikt företag när en person sitter här och antar att det aldrig kommer släppas?

Jag tycker vi ska tacka MagiMagi för att ge oss mer information än vad 3D Realms själva vet

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Avstängd

Vem bryr sig om bilden inte var en riktig bild, jag ger aldrig upp hoppet för Duke ;>
Även om det bekräftas att det aldrig kommer släppas kommer Duke aldrig dö, så är det bara. Han är odödlig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Vem bryr sig om bilden inte var en riktig bild, jag ger aldrig upp hoppet för Duke ;>
Även om det bekräftas att det aldrig kommer släppas kommer Duke aldrig dö, så är det bara. Han är odödlig.

Duke Nukem dödar Chuck Norris innan Chuck hinner blinka!

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Folk är väldigt trögfattade nu för tiden. Kan ni få det in i erat lilla huvud att detta är en bild för en JOBBANNONS? Det är inte mening att vara en mediarelease och därför är det inte en high-res bild heller.

Sedan, varför skulle 3drealms ljuga om att de utvecklar spelet och börjar närma sig ett slut? Hur fasen skulle studion kunna fortsätta utan att utveckla spel? De som arbetar på studion arbetar endast där, och pengarna de fått från bl.a. licenspengar för Prey tror jag knappast går för att de ska sitta på sina feta arslen.

Folk är på tok för insatt på att spel ska ta två år att skapa, utan passion, bara för att massproduceras och glömmas bort lite senare då uppföljare 78 släpps.

Det är så jävla synd att studios som TTLG går i konkurs och 3DR tas som ett skämt för att de gör spel med passion, inte med pengar som ett enda mål.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Dom borde tänka på fansen, inte bara på deras passion.

Det finns tusentals Duke Nukem fans som vill ha ett nytt spel, fan va kul det skulle vara att få höra lite ärlig info om vad som händer från dom.

Visa signatur

Intel 12900k/32GB/Noctua NH-P1/Seasonic Fanless 600W - 100% utan fläktar
A4000TX/BFG9060-060@100Mhz/630 MB/zz9000/reA4091

Permalänk
Medlem

"De borde tänka på fansen"? Vad är det för jävla ego-tänkande? De kunde helt enkelt skita i att göra klart spelet och så får ni vara utan. Vad hände sist de släppte info och screens för tidigt? Jo, myten skapades. 3DR har hållt sig undan från att släppa media för att undvika ännu ett fiasko.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hehe man längtar ju.. Duke nukem fantast som man är Kan rekommendera Duke nukem 3d High Resolution Pack.. Mycket roligt

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

inget spel är värt nästan 10 års väntan det är ju helt sjukt egentligen alla år och fortfarande är väl det 1-2 år minst till då de har sagt att PR kommer starta när det är runt 10-12 månader tills spelet släpps.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
inget spel är värt nästan 10 års väntan det är ju helt sjukt egentligen alla år och fortfarande är väl det 1-2 år minst till då de har sagt att PR kommer starta när det är runt 10-12 månader tills spelet släpps.

Detta kanske är början på deras PR-kalas? Vem vet?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Prey tog väl runt åtta år från det att dom annonserade det tills att det var klart. Blev ju riktigt bra

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Cloudstone >> 3DR har sagt att detta INTE är starten på deras PR-kalas. Det är fortfarande en bild för en jobbannons och inget annat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InAction
Cloudstone >> 3DR har sagt att detta INTE är starten på deras PR-kalas. Det är fortfarande en bild för en jobbannons och inget annat.

Aha.. ok. Äh, bara bra att de tar sin tid. Det är inte så att man kollar 3DRealms forumet varje dag för senaste nytt precis. Dvs, det är inget aktivt väntande.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Inaktiv

Jag gissar att vi kanske har spelet till jul...2008 alltså

Permalänk
Medlem

Jag är glad om det kommer ut innan jag dör av någon olycka eller något.

Visa signatur

Permalänk

när DN4ever väl kommer kanske man använder DX13 eller nå sånt

med kort uppåt 12ghz core minnet på 24gb

vem vet man kanske är pensionär när det släpps

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk

Efter att ha sett detta på amazon: http://www.amazon.co.uk/Take-2-Interactive-Nukem-Forever/dp/B...

Det är ju nästan så att man börjar hoppas på att det är något på G. Skulle dock tro att det tyvärr tar ett tag till innan vi får se spelet ute på marknaden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Supra-GeeK
Efter att ha sett detta på amazon: http://www.amazon.co.uk/Take-2-Interactive-Nukem-Forever/dp/B...

Det är ju nästan så att man börjar hoppas på att det är något på G. Skulle dock tro att det tyvärr tar ett tag till innan vi får se spelet ute på marknaden.

Har du kikat på de screenshots som finns på sidan du länkar till?

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Amazon sätter alltid preliminärt releasedatum på heta produkter och skjuter det framåt när dagen börjar närma sig, detta för att kunna mjölka lite extra pengar på förhandsbeställningar. Hittills har dem skjutit på releasedatumet för DN4 minst fyra gånger vid egen releasesättning.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
Prey tog väl runt åtta år från det att dom annonserade det tills att det var klart. Blev ju riktigt bra

nja lite väl likt doom3 men visst det hade sina stunder det kan jag erkänna.

Permalänk
Medlem

115,755 views har tråden In-game screenshot of Duke....man kan ju knappast säga att intresset har svalnat hos folk.

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.

Permalänk
Medlem
Citat:

nja lite väl likt doom3 men visst det hade sina stunder det kan jag erkänna.

Sen tog det inte 8 år heller. Det las ner helt och återupptogs sedan igen. så det har inte utvecklats under 8 år...