Ny screenshot från Duke Nukem Forever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Hmmm...
Insåg precis att under den tiden DNF vart "på väg" så har jag hunnit sluta högstadiet, börja gymnasiet, gå klart gymnasiet inkl 2 extra år, tagit 1 år ledigt, pluggat tekniskt basår, tagit ytterligare 1 år ledigt samt börjat planera inför vad jag ska öra när jag är klar med högskolan...

Känns helt plötsligt inte så överdrivet att säga att jag önskar mig DNF i 40års-present... det är ju ändå bara 16+ år kvar

hahahahaha

Visa signatur

5800x3D . 6900 XT . 16gb ddr4 . NR200p

Permalänk
Medlem

Jag vet inte vad som är mest komiskt just nu... De fans som följt DNF i evigheter eller de som fortfarande anser att det är en actionfigur i bilden.

Det var en vecka sedan George Broussard bekräftade två gånger att det är in-game......

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InAction
Jag vet inte vad som är mest komiskt just nu... De fans som följt DNF i evigheter eller de som fortfarande anser att det är en actionfigur i bilden.

Det var en vecka sedan George Broussard bekräftade två gånger att det är in-game......

Då säger det ju sig självt att det blir "Duke Nukem Forever: The Action Figure Board Game!". Det vore väl en plottwist om nåt. :]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InAction

Men håll med om att Duke ser ju helt sjuk ut, kolla halsen ffs ? vafan ska det föreställa.. ?

http://www.duke4.net/images/news/gama_dukebig.jpg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Men håll med om att Duke ser ju helt sjuk ut, kolla halsen ffs ? vafan ska det föreställa.. ?

Det skall föreställa Sternocleidomastoid muskeln. Men dom har gjort den överdrivet framträdande.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Lär ju knappast se så ut i spelet sen

Permalänk
Avstängd
Citat:

En hals, troligtvis

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
En hals, troligtvis

Alternativt den grovgängade skruv som man uppenbarligen skruvat fast huvudet i, för en hals med sådär grova och extrema "muskler" måste ju nästan ha minst en extra funktion än att bara stödja och röra på huvudet... eller han kanske är en såndär lab-råtta, som de odlar kroppsdelar på, så att de kan sälja halsmusklerna som ankarkättingar till oljetankers sen, de har ju ungefär samma mått.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Alternativt den grovgängade skruv som man uppenbarligen skruvat fast huvudet i, för en hals med sådär grova och extrema "muskler" måste ju nästan ha minst en extra funktion än att bara stödja och röra på huvudet... eller han kanske är en såndär lab-råtta, som de odlar kroppsdelar på, så att de kan sälja halsmusklerna som ankarkättingar till oljetankers sen, de har ju ungefär samma mått.

Eller så är han Duke Nukem, professional Asskicker och babehunter?

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk

Dom musklerna behövs helt enkelt när han kör dansk-skalle på sina motståndare.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem

Dukes halsmuskler utvecklades som en sido-effekt av one-linersarna han hävde ur sig hela tiden.

I och med att Team Fortress 2 kommer "snart" borde ju även Duke Nukem Forever komma. Kommer ihåg gamla TF2 screenshots som kom för sisådär 8-10 år sen, fast då skulle TF2 vara mer som BF2.

Permalänk
Avstängd

Ahh, brukade göra egna banor till DN3d, å lira mot brorsan i gamla dosbaserade skräpdatorer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frotz
Dukes halsmuskler utvecklades som en sido-effekt av one-linersarna han hävde ur sig hela tiden.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frotz
I och med att Team Fortress 2 kommer "snart" borde ju även Duke Nukem Forever komma. Kommer ihåg gamla TF2 screenshots som kom för sisådär 8-10 år sen, fast då skulle TF2 vara mer som BF2.

Mmm om det stämmer så kommer nya Duke att vara en uppföljare till Duke Nukem Manhattan Project med bättre grafik känns det som...
TF2 kan man inte annat än bli besviken på alltså..
Först gå från en ghettomod till att göra den bättre... till att byta motor och få massa nytt skojs.. till att kunna kommendera stora trupper... till att kunna bygga sina egna byggnader i en stor konflikt... till att skrota allt och bli en mängd-"välj-olika-klasser-på-små-fis-banor-multiplayer" fast med urballad grafik.... kan man känna sig mer lurad?

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem
Citat:

En tumör kanske?

Nej men duke var och kommer alltid att vara grymmast xD

Visa signatur

There is no theory of evolution. There's just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

Permalänk
Medlem

Duke nukem 3d var asbalt som single player spel 1996-97 smiskade quake rejält med bättre banor roligare grafik. Däremot i multiplayer... hahahahaaaa

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HenrikM
Duke nukem 3d var asbalt som single player spel 1996-97 smiskade quake rejält med bättre banor roligare grafik. Däremot i multiplayer... hahahahaaaa

Eh.. Quakes grafik var ju hästlängder mer avancerad än Duke Nukems. Duke Nukem ser ju ut som ett omskinnat Doom

Visa signatur

Permalänk

Ja tekniskt så var ju Duke3d inte utvecklat men det var mycket mer fantasifull och intressant än dom ever grå-bruna Quake rummen. Duke3d var det första spelet där man kunde säga "Aha det här är ett höghus med fönster. Och här är tapeter intui ett hus."

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Quake 1 var ju första riktiga 3D spelet i första person. Går inte att jämföra med Duke3D imo.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Breadcrab
Ja tekniskt så var ju Duke3d inte utvecklat men det var mycket mer fantasifull och intressant än dom ever grå-bruna Quake rummen. Duke3d var det första spelet där man kunde säga "Aha det här är ett höghus med fönster. Och här är tapeter intui ett hus."

Dom inkulderade även pål dansande damer och skjutande grisar men lustig frilla.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Breadcrab

Jamen miljöerna SKA ju se ut så. Grafiken passar ju utmärkt till spelets miljöer på alla sätt och vis.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

såg denna film.. http://www.youtube.com/watch?v=lEx5SwJLUR0 är den fejk? 0.o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz

Nej den är äkta, det är duke med unreal motorn.

Permalänk
Medlem

Nope, det är Quake 2-motorn!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Nope, det är Quake 2-motorn!

Jag har nästan alltid fel när det gäller sånt här så du har säkert rätt. DEt ser ju faktiskt mer Q2 ut. Då är det 2001 trailern med unreal motorn?

Permalänk
Medlem

Där har du rätt!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz

Underbart vackert måste jag säga. Kändes verkligen -98 alltihopa.. hade det kommit ut då hade det varit en given succé

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk

hals???

ser ut som en Khaki skjorta ser ju ut som en krage

ok kan ha fel men ändå

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk

Det är säkert hans hals dom har jobbat med i alla dessa år men har aldrig fått till det riktigt.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk

Är dessa nya screenshots eller??????
Ser gammalt ut.

http://www.wpc-fr.net/galerie/duke-nukem-source/

Visa signatur

Core2Quad Q9400@3.4GHz' Corsair 8GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME' P5K-E' Geforce 9600gt sielnt'