Permalänk
Medlem

lurad

ok, jag känner mig lite lurad nu .. jag var övertygad om att vitvaror skulle innebära diskussioner om heroin och annat gött, men så var det tydligen inte

kanske får gå till flashback istället.

Visa signatur

"Det känns bättre å va nörd än å va en sån här.. kille som går omkring med nitar å grejer å försöker va häftig"

Permalänk

Mm hade samma tanke!

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

Heroin? droger?!

Permalänk
Medlem

Tummen upp för forumsdelen! (helt seriöst)

Visa signatur

Stolt Piratpartist!

Permalänk
Medlem

Re: lurad

Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidian
ok, jag känner mig lite lurad nu .. jag var övertygad om att vitvaror skulle innebära diskussioner om heroin och annat gött, men så var det tydligen inte

kanske får gå till flashback istället.

Hahaha ^^
Bara att sälja av några kilon så är man nog snart rik

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

Jag kan sälja dig vitvaror, prima vetemjöl. Duger fint som substitut för "heroin och annat gött". Du får köpa det för 1000kr/kg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nybben
Jag kan sälja dig vitvaror, prima vetemjöl. Duger fint som substitut för "heroin och annat gött". Du får köpa det för 1000kr/kg.

Nää.. Du vet vad man säger, bara det bästa är bra nog

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av reVer
Tummen upp för forumsdelen! (helt seriöst)

den lär väl stängas 23:59..

Permalänk
Avstängd

Själv hade jag hoppats att i forumsdelen vitvaror skulle man tala om vita lakan, tallrikar, papper osv. Lite besviken jag med.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Vita, jag tänkte på att när det blir kallt blir det vitt för det fryser liksom på på utsidan. det är vitvaror...

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum