Vad var det senaste ni köpte? (Varning, modem!)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Eller så kan vi hantera det på ett moget sätt istället

SMILE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VictoriNox
hur gör man för att bilderna ska synas direkt?

Är det inte typ

? inte säker men kan va det....

Permalänk
Medlem

Det stämmer!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk

och

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ett par hörlurar Sennheiser PX100.
Mycket nöjd! Bra pris på CDON var det.
Passade på att beställa en dubbeldvd med två Clint Eastwood-cowboy-filmer och en pocketbok

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

En sån här! Aj aj aj hur ska man nu har råd att semestra

Permalänk

Aj, säg inte vad den kostar

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Voidhanger
Aj, säg inte vad den kostar

www.prisjakt.nu är en bra sida om man vill ha reda på vad grejjer kostar.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av el Tomsterino

http://www.minhembio.com/bild/137401.jpg

Ser mycket dyr ut XD

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av el Tomsterino

http://www.minhembio.com/bild/137401.jpg

Ursäkta men, växer dina pengar på träd när du slänger 25k på en cdspelare?? .. en CD SPELARE!! OMG OMG OMG

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Köpte ny "sekundär-skärm" http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=170021

Får be om ursäkt för den kassa ordning och kabeldragning men de priorieterades bort ett tag vill ju se HDTV istället för att göra tråkiga saker.

Permalänk
Medlem

Kom precis hem med en 250 Gb PATA SpinPoint P120 till filservern

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk

JVC AV-32H5SU

Jag köpte mig en ny JVC AV-32H5SU och trodde att jag hade gjort mig en bra affär!!! DET HADE JAG INTE GJORT!!! Redan när jag startade TV:n var det ett geometrifel som bara kan nämnas med följande ord: Vad in i hela F.. är detta för något? Böjd innåt uppe i högra hörnet och snett och vingt överallt! Hade TV:n hamnat i ett magnetiskt fält som heter duga, eller?
Jag kontaktade min återförsäljare och bad om en hävning av köpet, men det gick han inte med på!!! Där står jag med en TV som har snea och tjocka människor och träd som normalt är lite böjda, ser nu ut som om de ville växa ner i jorden igen! HA, Ha, Ha!!!
Jag kontaktade JVC och fick prata med en serviceman som ville att jag skulle begära en hävning av köpet!!! Därefter så ber jag min återförsäljare att han kontaktar JVC om en hävning av köpet och det gjorde han! Där fick han till svar att de inte hade lovat mig en hävning av köpet på TV:n!!! Vad NU, då? Jag ringde tillbaka till JVC och spelade in samtalet och fick till svar att JVC häver köpet! Nu tänkte jag: " Ska min återförsäljare tro på mig nu då?" Jag hade inspelning och hade t.o.m förstärkt ljudet på inspelningen, för att han skulle höra vad servicemannen hade lovat!
När min återförsäljare hade lyssnat på inspelningen så sa han: "Jag hörde ingenting!!!"!!! Hm........... Jag kontaktade JVC igen och bad dom på mina bara knän att de skulle häva köpet!!! Då kom min återförsäljare tillbaka per telefon och sa att han har två försök på sig att reparera TV:n, enligt konsumentlagen! Jag gick med på detta och en serviceman från en TV-verkstad kom hem och fixade geometrin. Bilden blev rätt så hyfsad! Det var fortfarande böjt uppe i högra kanten och nu blev bilden ihopkrympt även från de yttre kanterna!!! Vad göra?
Ringer till min återförsäljare igen och ber nu åter om hävning av köpet och får till svars att han har en gång till på sig att fixa TV:n! Okey! Tänkte jag! Vad ska det bli av TV:n? Ett Akvarium till, kanske?
TV:n hämtas av en serviceverkstad och jag får ingen låneTV under tiden! Där står jag nu utan en TV och hoppas att TV:n ska bli fixad, denna gång!!!
Det tar ca en vecka innan TV:n är klar och nu tänkte jag: "Äntligen så är min NYA TV LAGAD OCH KLAR!"!!! TV:n blir levererad och jag sätter på TV:n och allting är i frid och fröjd, trodde jag! Nu uppstod det ett nytt problem! Efter inställningen av geometrin, så fungerade inte de olika bildformaten! I "16:9 ZOOM TEXTREMSA" så krympte bilden ihop som det gör när TV:n är inställd i "Panoramisk" eller i "MAX"!
Det hade nu gått ca en månad och TV:n var inte i ett bra skick! Jag kontaktade JVC igen och bad om en hävning av köpet! Jag skickade Digitala bilder till honom för att han skulle se att det fortfarande var problem och till slut så fick jag häva köpet!
Det tog lite tid att häva köpet, men man ska inte ge sig! Det går att få de stora koncernerna på knä! Bara man har tålamod och det hade jag!

Köp inte en JVC AV-32H5SU

carlkrook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Ursäkta men, växer dina pengar på träd när du slänger 25k på en cdspelare?? .. en CD SPELARE!! OMG OMG OMG

Det är faktiskt vanligare än man tror att människor lägger så mycket pengar på HI-FI utrustning. Jag vet människor som har lagt ut 300 000 (!) på par högtalare. Men man skall ju ha intresse

Permalänk

Finns ju extremer i alla kategorier. Finns ju folk som lägger tusentals kronor på vin, whiskey, cigarrer eller miljoner på bilar. Så varför inte lägga ett par tusen extra på en fin stereo, det hade jag kunnat göra om jag hade haft pengar och kommer göra det när jag får det.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
Det är faktiskt vanligare än man tror att människor lägger så mycket pengar på HI-FI utrustning. Jag vet människor som har lagt ut 300 000 (!) på par högtalare. Men man skall ju ha intresse

iofs vet jag en kille som lade nästan 100k på en subwoofer så det där var ju iofs inte det värsta

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=326870

för min del som senaste inköp....

Niwa...underbar leksak...ska inhandlas oxå nångång..just bara D70s hos mig^^

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Citat:

iofs vet jag en kille som lade nästan 100k på en subwoofer så det där var ju iofs inte det värsta

en kille på mitt jobb gillar att fiska

8500kr på ett nytt flugspö

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk
Medlem

Skrev i tråden i Mars någon gång när jag hade beställt min bil.
Nu är den här

Får min nya lägenhet snart och har börjat inhandla allt viktigt för en prylbög

Står i valet och kvalet mellan 17" och 20". Är dom 3 extra " viktiga?

Apple TV

Tv och stereo får jag återkomma med då jag inte är så säker än.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Avstängd

Rostlagad, bara att slipa och lacka..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

H-can bara så du vet så är apple-tv helt urusel och inte värt pengarna. Den sågas i varje recension som jag läst och jag håller med att den har brister.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Skrev i tråden i Mars någon gång när jag hade beställt min bil.
Nu är den här

http://img123.imageshack.us/img123/9109/imgp6278jr7.jpg

Får min nya lägenhet snart och har börjat inhandla allt viktigt för en prylbög

http://www.prismastore.com.cy/images/imac24.jpg

Apple TV
http://www.mac-essentials.de/bilder2007/apple-tv.jpg

Tv och stereo får jag återkomma med då jag inte är så säker än.

jäkla nice bil

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Omgående?
Jag köpte den begagnad, och det är väl inte så mycket. Vissa köper ju en volvo för det 10-dubbla för tusan...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can

Så inni helvete viktiga också. 17 kommer att utgå mitten på juli in på augusti, kommer nya modeller av 20 samt 24 då.
http://www.macrumors.com/2007/06/18/20-and-24-imacs-due-mid-t...

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Iiyama E1900S för 990:-
DVI, VGA, "2ms"
Skitnöjd, märker inga eftersläpningar eller något!

Permalänk
Medlem

Traxxas T-Maxx 2.5R

Fast svart

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

Köpte den för 400:- av en kompis : ) Ska bara ha den under sommaren, sen så blir det nog att byta till en Se k850i .

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Traxxas T-Maxx 2.5R
Fast svart

Vad fick du ge för den? Har inte kört i sommar än, men nu börjar jag bli sugen på att dra igång min Serpent 710

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Samsung LE-40M86BD

HTPC
Antec FUSION
Corsair XMS2-6400 2x1024MB
Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz
Samsung HD501LJ 500GB 7200rpm 16MB SATA2